Skal i med til J-popcon?

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Pacman » ons 11. maj 2011 12:38

Nu ved jeg godt at J-popcon ligger et lille stykke tid væk, men da billet salget jo allerede er startet kan det jo være nogle allerede med sikkerhed kan sige det.

Så skal nogle af jer med, skal i cosplaye? hvis ja hvad skal i så cosplay?
Har i nogle bestemte planer for weekenden, noget i bare skal som at deltage i cosplay konkurrencen eller sidde i gameroom til i besvimer.

Jeg skal selv med til connen.
Cosplay bliver det vidst ikke til i år da jeg har for travlt i dagligdagen til at lave et.
Til selve connen skal jeg løbe stresset rundt og være arrangør igen i år. Forhåbelig med lidt flere pauser end sidste år :3

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf *Wish* » ons 11. maj 2011 12:58

Jeg ved endnu ikke, om jeg skal med til J-Popcon i år. Hos mig har J-Popcon en stor konkurrent, som ligger 14 dage før - nemlig London Expo. Jeg vil rigtig gerne til Expo, så J-Popcon er 2. prioritet. Det hele kommer meget an på min jobsituation. Men skal jeg til J-Popcon, skal jeg helt klart overnatte på et hotel lige i nærheden. Det jeg nok ville se mest frem til, er cosplayshowet. Det plejer for mig at være J-Popcons højdepunkt. Det er også sjovt at se, hvad der ellers er af events, og hvad gameroomet byder på. Dealerrummet har ikke den store interesse.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Eutaku » ons 11. maj 2011 13:22

Jeg vil gerne forbi, men jeg tror jeg vil bestemme mig så snart jeg får at vide hvad der kommer til at ske. Der er som Wish siger en masse andre conventions at tage til som ConFusion i sverige, Uppcon, Genki og lign. så man har ikke just penge til det hele, nu vælger jeg mere baseret på indhold. Så jeg glæder mig meget til at se hvad der kommer til at være!

Too early to say!
Billede

Brugeravatar
Emi-Chan
Chibi
Chibi
Indlæg: 4
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:45
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Emi-Chan » ons 11. maj 2011 13:48

Jeg skal :D
Emi-Chan

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf ILoveCake » ons 11. maj 2011 18:40

Jeg skal derind med min bedste veninde, og det er vores allerførste con! Jeg glæder mig virkelig meget!^^
Story of Leopardess ~

Brugeravatar
Mink
Kage
Kage
Indlæg: 519
Tilmeldt: man 9. maj 2011 07:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Mink » tors 12. maj 2011 08:34

Biletten blev købt lige i starten, da der stadig var rabat for tidlig bestilling :)
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Formand for KAF.
Spørgsmål vedrørende Københavns Anime Forening kan sendes til følgende E-mail: Bestyrelsen@Animekbh.dk
http://animekbh.dk/

Brugeravatar
Sakura
Chibi
Chibi
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 16:54
Køn: Kvinde

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Sakura » fre 13. maj 2011 21:40

jeg skal med^^ og jeg skal cosplaye Mey-rin fra black butler :-)
IM A HUGE SASUSAKU FAN!!!!!<3

Lemogera
Chunin
Chunin
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Lemogera » ons 18. maj 2011 10:49

Jeg regner med at dukke op, men det kommer til at afhænge af hvornår min klasse skal afsted på studietur. Vores obligatoriske studietur ligger nemlig i ugen efter J-popcon, så jeg kan være uheldig at vi skal afsted søndag, eller måske endda lørdag hvis jeg er virkelig uheldig ^^'
Vi skal dog snakke om det i skolen i morgen, og jeg overvejer lidt at melde mig til arrangør holdet, bare for at sørge for at ihvertfald ikke skal afsted lørdag XD

Og cosplay? I have no idea ^^'

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Yondoloki » ons 18. maj 2011 23:05

Har ikke bestilt billet endnu, men jeg skal helt klart med, har været med de sidste 4 gange xD
Billede

Brugeravatar
Karino123
Chunin
Chunin
Indlæg: 155
Tilmeldt: lør 21. maj 2011 18:04

Re: Skal i med til J-popcon?

Indlægaf Karino123 » lør 21. maj 2011 18:15

Mig og min bror kommer måske til J-pop :kys:
men hvis vi gør, skal vi måske cosplaye Switzerland og Japan fra Hetalia i deres "Yo ho ho" outfit, hvis i ikke forstår hvad jeg snakker om, så kig her xD : http://www.youtube.com/watch?v=USL3qh6b ... re=related

fordi jeg syntes nogle var NØDT TIL at cosplaye fra den scene, så jeg fik ham overtalt til at gøre det sammen med mig XD
Adventure time, man I love that show!


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster