J-Popcon overnatningsundersøgelse

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Jok
Chibi
Chibi
Indlæg: 191
Tilmeldt: lør 28. maj 2011 10:30
Køn: Mand
Geografisk sted: Egebjerg, Ballerup

J-Popcon overnatningsundersøgelse

Indlægaf Jok » søn 10. nov 2013 20:43

https://docs.google.com/forms/d/1VA1kB_lmGCKDQ1tbUc3zjEeKk1poWpBBSUZb1G4CmHY/viewform sakset fra Facebook.

Hej alle sammen,

Her kommer en lille opdatering fra J-popcon!

Først vil vi gerne fortælle jer at der arbejdes hårdt hos IT gruppen til J-popcon, da vi skal have en ny webside op for J-popcon 2014! Jeg har selv set udkastet til den nye site, og den bliver mega nice! Til alle jer der utålmodigt venter på at vi skal åbne billetsalget/medlemskabs salget, kan jeg sige at dette sker, så snart den nye site er færdig. Vi håber på at dette sker inden december, eller tidlig december. Der vil også komme en masse opdateringer til indholdet/"content" på sitet, så snart vores grupper får skrevet/lavet opdateringerne.

Der er også jer der spørg om vores meget omtalte overnatnings tilbud. Vi er ved at undersøge mulighederne, og i den forbindelse vil vi gerne påminde jer om vores undersøgelse (link kommer til sidst). P.t. har vi kun 181 svar. Da vi næsten har 3.5k likes, beder vi om at flere af jer svarer (om du har svaret, så mange tak, men ikke svar igen på undersøgelsen), sådan at vi kan få et overblik over hvor mange der er interesserede i dette tilbud. Om vi ikke får nok svar, så vil vi antage at dette tilbud ikke er af relevans til jer.

Som det sidste, så vil jeg sige at AMV konkurrencen vender tilbage igen til J-popcon 2014! Denne konkurrence blev en kæmpe succes, og info/regler om eventet vil snart blive postet! Til de der ikke ved, er AMV (Anime Music Video) kort fortalt, en video der man tager en anime scene, og lægger musik til denne.

Link til undersøgelse om overnatning: https://docs.google.com/forms/d/1VA1kB_ ... Y/viewform

Ha' en god aften, og en fantastisk uge som kommer!

- Sebastian, J-popcon PR
‹Lukas› -_- Gin-chan du skal ikke sprøjte på mig

Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster