J-popcon 2011 - Meninger

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon 2011 - Meninger

Indlægaf Pacman » fre 26. aug 2011 14:13

SsjGogo skrev:Det er fornemt, men mere ønskede jeg ikke end det du leverer, et talerør mellem vores brugere og arrangørerne bag J-popcon! :)

Det styrker miljøet.


Skal gøre mit bedste ^^

Men nu må vi hellere lade tråden blive til hvad den var ment som at blive xD

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: J-popcon 2011 - Meninger

Indlægaf Hecko X » fre 26. aug 2011 23:27

Pacman skrev:Bare lige for at give en forklaring på det med mangle på tjek af armbånd er det simpelthen fordi der ikke var nok gophers til rådighed under connen.

Det forklarer ikke, hvorfor de gophere der faktisk er, så ikke tjekker armbåndene :/
Det er jo dét, vil jeg mene, at folk primært 'brokker' sig over. At der er gophere udstationerede, som ikke lever op til de krav der stilles til dem, og at messearrangørerne ikke gør noget ved det.

Gopher-jobbet er desværre næsten endt som en joke, hvor du bare melder dig til som gopher for at få en billigere billet og så bare sidde på sin flade i 8 timer spredt over tre dage. Der er nogle der stadig prøver deres bedste, men mange der bare udnytter jobbet, fordi der rent ud sagt er 0 ansvar og 0 konsekvens ved at gøre et lortejob.

Til J-Popcon 2010 gik jeg fx rundt med arbåndet skjult med vilje, og gik flere gange rundt gennem områder med gophere der stod vagt. Gennem hele weekenden blev jeg kun tjekket én eneste gang; ingen kendte mig og vidste derfor ikke jeg havde billet.

Samtidigt var der diverse situationer hvor gæster brød loven ved at udgøre en decideret brandfare eller ved at chikanere folk med "hug me" skilte i områder med gophere/arrangører i nærheden, som ikke gjorde noget ved situationerne. Det var ofte andre gæster, der var nødt til at løse 'konflikterne.'

Det er synd, for det får det til at se ud som om J-popcon ikke har styr på deres inderstruktur eller bare det at holde sig inde for lovens grænser.

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon 2011 - Meninger

Indlægaf Pacman » lør 27. aug 2011 11:05

Hecko X skrev:
Pacman skrev:Bare lige for at give en forklaring på det med mangle på tjek af armbånd er det simpelthen fordi der ikke var nok gophers til rådighed under connen.

Det forklarer ikke, hvorfor de gophere der faktisk er, så ikke tjekker armbåndene :/
Det er jo dét, vil jeg mene, at folk primært 'brokker' sig over. At der er gophere udstationerede, som ikke lever op til de krav der stilles til dem, og at messearrangørerne ikke gør noget ved det.

Gopher-jobbet er desværre næsten endt som en joke, hvor du bare melder dig til som gopher for at få en billigere billet og så bare sidde på sin flade i 8 timer spredt over tre dage. Der er nogle der stadig prøver deres bedste, men mange der bare udnytter jobbet, fordi der rent ud sagt er 0 ansvar og 0 konsekvens ved at gøre et lortejob.

Til J-Popcon 2010 gik jeg fx rundt med arbåndet skjult med vilje, og gik flere gange rundt gennem områder med gophere der stod vagt. Gennem hele weekenden blev jeg kun tjekket én eneste gang; ingen kendte mig og vidste derfor ikke jeg havde billet.

Samtidigt var der diverse situationer hvor gæster brød loven ved at udgøre en decideret brandfare eller ved at chikanere folk med "hug me" skilte i områder med gophere/arrangører i nærheden, som ikke gjorde noget ved situationerne. Det var ofte andre gæster, der var nødt til at løse 'konflikterne.'

Det er synd, for det får det til at se ud som om J-popcon ikke har styr på deres inderstruktur eller bare det at holde sig inde for lovens grænser.


Jeg tror ikke vi kan stille højre krav til gopherne sidste år end vi gjorde, ville være rart hvis en der var gopher sidste år måske kunne give sit lys på hvordan det var at være gopher det år.

Vi beklager skam at der ikke har været armbånd tjek og vi er fuldt bevidste om det ikke skete og i år er det noget vi vil ændre på.

At der har været situationer som har været direkte brandfarlige er noget nyt til mig, men det er jo direkte påklageligt, men hvis jeg kunne få den konkrete situation kan jeg sørger for at tage det med videre og sørger for det er noget vi holder øje med i år ikke sker eller noget ligende for den sags skyld.

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: J-popcon 2011 - Meninger

Indlægaf Hecko X » lør 27. aug 2011 22:01

Pacman skrev:At der har været situationer som har været direkte brandfarlige er noget nyt til mig, men det er jo direkte påklageligt, men hvis jeg kunne få den konkrete situation kan jeg sørger for at tage det med videre og sørger for det er noget vi holder øje med i år ikke sker eller noget ligende for den sags skyld.

Cool!

Der var grupper af mennesker, som satte sig i det der var artist alley til 2010 og blokerede den allerede smalle gang der var (altså, de satte sig midt i gangen). Så på trods af at gangen kun var måske 7 meter lang, tog det til tider næsten 5 minutter at komme fra den ene ende til den anden.

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: J-popcon 2011 - Meninger

Indlægaf Vonkejser » ons 31. aug 2011 07:46

Det er en okay con MEN!....Håber de har lånt hele DGI byen. <.<
Af tre grunde
1)
Så slipper man for at dem der normalt er der kommer ( der er en svømmehal i DIG byen og den skulle dem der normalt brugte den også bruge. <.<)
2)
Så kan man få dem der overnatter til at tage et bad. <.< ( nogle af dem der overnatter tager ikke bad. <.<)
3)
Så kan man måske tage en svømme tur til connen. :D

( jeg har meget mere at skrive på men jeg er på vej ud af døren. Så jeg skriver det på et andet tidspunkt. @_@.- )
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster