J-popcon Info

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: J-popcon Info

Indlægaf Aabenhuus » søn 25. sep 2011 10:30

Ville gerne vide, hvornår der kommer priser, tider og andet info vedr. Artist Alley op, eller om du måske kan fortælle det allerede? Min kæreste vil nemlig gerne have lidt info da der ikke er noget på siden, og hun vil meget gerne have en bod :3
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » søn 25. sep 2011 17:51

Aabenhuus skrev:Ville gerne vide, hvornår der kommer priser, tider og andet info vedr. Artist Alley op, eller om du måske kan fortælle det allerede? Min kæreste vil nemlig gerne have lidt info da der ikke er noget på siden, og hun vil meget gerne have en bod :3


Jeg forhøre mig til næste møde som er snart, mandag eller tirsdag

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: J-popcon Info

Indlægaf Aabenhuus » søn 25. sep 2011 18:35

Pacman skrev:
Aabenhuus skrev:Ville gerne vide, hvornår der kommer priser, tider og andet info vedr. Artist Alley op, eller om du måske kan fortælle det allerede? Min kæreste vil nemlig gerne have lidt info da der ikke er noget på siden, og hun vil meget gerne have en bod :3


Jeg forhøre mig til næste møde som er snart, mandag eller tirsdag


Mange tak Pacman ^_^
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » man 26. sep 2011 19:42

Aabenhuus skrev:
Pacman skrev:
Aabenhuus skrev:Ville gerne vide, hvornår der kommer priser, tider og andet info vedr. Artist Alley op, eller om du måske kan fortælle det allerede? Min kæreste vil nemlig gerne have lidt info da der ikke er noget på siden, og hun vil meget gerne have en bod :3


Jeg forhøre mig til næste møde som er snart, mandag eller tirsdag


Mange tak Pacman ^_^


Der burde gerne komme mere op på j-popcons hjemmeside om artist alley inden for de næste par dage.

Angående events vil der komme lidt løbene men man skal nok forvente det meste kommer op nogle få uger før connen

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: J-popcon Info

Indlægaf Aabenhuus » tirs 27. sep 2011 12:36

Pacman skrev:Der burde gerne komme mere op på j-popcons hjemmeside om artist alley inden for de næste par dage.


Super! Ser frem til at det kommer op :3
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-popcon Info

Indlægaf SsjGogo » ons 5. okt 2011 10:43

Så vil jeg gerne stille et mere åbent spørgsmål. :)

Hvordan kan det være, at J-popcon ikke altid er lige åbne overfor miljøet i Danmark. Navnligt tænker jeg på besvarelse af henvendelser, inddragelse af inputs og en mere åben planlægning af kommende events?

Dette skal ikke forstås som en kritik, men bare en positiv undren! :)

Jeg har tidligere fået at vide, at det for vores vedkommende skyldtes - at Animanga.dk ikke var stort nok til, at man blev taget særligt seriøst. Dette er selvfølgelig et valg, men hvis vi ser bort fra Animanga, og fokuserer på potentielle gæster, så er problematikken lige relevant. :)

Ser frem til et svar!

Jeg vil dog samtidig rose Pacman og andre fra J-popcon, som langsomt er begyndt, at "gå imod sædvanen"!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » fre 7. okt 2011 10:29

J-Popcon 2011 afholdes snart og hele arrangørgruppen har haft travlt med at lægge et fantastisk program over de sidste mange måneder. For et par uger siden blev vi imidlertid kontaktet af DGI-byens personale, med besked om at dele af DGI-byen ikke vil være brugbare under connen.

Det skyldes forsinkelser i renoveringsarbejdet efter sommerens oversvømmelser. Det drejer sig om hele kælderetagen, som sidste år inkluderede Game Room, det store runde eventrum (Forsamlingshuset), garderoben og indgangen til den store scene (Idrætshuset) til cosplay.

I løbet af de sidste to uger har vi arbejdet på højtryk sammen med DGI-byens personale, for at finde en løsning på problemerne. Det store arbejde med at flytte rundt på events og finde plads til alle vores aktiviteter, har forsinket en del andre opgaver. Vi har nu lagt en plan, som vi håber vil være med til at gøre årets J-Popcon til en af de bedste nogensinde.

Den største ændring er, at J-Popcon i år udvider til Øksnehallen, hvor vores store scene placeres. Øksnehallen ligger ved siden af DGI-byen, og er større end nogen enkelt sal vi tidligere har haft til rådighed. Det betyder blandt andet at vi kan lave et endnu større cosplayshow end sidste år.

Forhandlerrummet overtager Idrætshuset (cosplayshow i 2010), og udvider markant. Der er langt mere plads i rummet, så vi kan undgå de lange køer fra sidste år. Garderoben flytter også til Øksnehallen, og er derfor samlet et sted, så vi undgår de problemer der var med garderoben i 2010. J-Popcons Game Room overtager den sal, der var forhandlerrum sidste år. Kælderetagen af DGI-byen, med undtagelse af Idrætshuset, vil være afspærret under hele J-Popcon.

Vokseværket betyder at vi i år får brug for flere frivillige hjælpere end nogensinde før. Hvis du har lyst til at hjælpe med det praktiske arbejde og gøre J-Popcon til god oplevelse for besøgende inklusiv dig selv, og gerne vil opleve J-Popcon fra den anden side - så meld dig til med det samme. Hjælpere får gratis adgang til hele J-Popcon, og der er gratis overnatningsområde inde i DGI-byen.

Forsinkelsen til trods, ser vi frem til en større og bedre scene og et endnu større forhandlerrum. Vi håber at have løst to væsentlige problemer fra J-Popcon 2010 med disse ændringer og ser frem til at se jer alle til den største J-Popcon nogensinde.

Du kan tilmelde dig som frivillig hjælper lige her http://j-popcon.dk/da/pages/24.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-popcon Info

Indlægaf SsjGogo » fre 7. okt 2011 14:55

Super fedt info! Dejligt, at I har vendt uheldige omstændigheder til, at J-popcon bliver endnu større! Fantastisk!

Men, jeg har stadig et ubesvaret spørgsmål stående! :) Selvom Pacman via sit fantastiske initiativ, modsiger min anbringender. Det er kun dejligt!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Eutaku » ons 12. okt 2011 20:11

Jeg tror det der står er at de har travlt og derfor har ikke indgået mere sammenarbejde i miljøet! Men jeg er sikker på dem jeg har snakket med i J-popcon gerne vil gøre mere ud af det. Håber dog at flere vil bruge Animanga forummet og dem som bruger det snakker med andre til J-popcon om Animanga!
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-popcon Info

Indlægaf SsjGogo » tors 13. okt 2011 10:45

Jeg vil også for god ordens skyld påpege, at de søde arrangører fra J-popcon har kontaktet mig, og har stillet sig selv til rådighed for alle de spørgsmål vi måtte have. At de ikke er mere synlige skyldes, at de har travlt med arrangere, hvad der helt sikkert bliver en rigtig god con!
www.gogonoter.dk


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster