J-popcon Info

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

J-popcon Info

Indlægaf Eutaku » ons 21. sep 2011 19:25

Jeg sidder her med nogle venner og vi ville spørge ud til J-popcon, særligt Pacman om hvornår der kommer mere info på hjemmesiden.

Det er helt cool at vi kan spørge på facebook, eller skrive en mail for at få info at vide, men nogle af os har ikke fået svar når vi har skrevet ind. Når Pacman skriver han kan udtale sig på vegne af J-popcon, håber vi at han kan få fat i de andre arrangører og spørge ind til hvornår de næste opdateringer kommer ud.

Det er ikke for at presse eller kritisere, men det er kun fordi vi skal planlægge skema og rejser til forskellige under connen som skal faktisk nå at blive hentet på hovedbanegården og lign.

Vi ved at der er nogle informationer der ikke kan lægges ud før de bliver finpudset og gjort klar, men hvornår kan man vente sig noget?
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » tors 22. sep 2011 12:17

Godt med spørgsmål.

Jeg kan ikke sige så meget ud fra hvad du skriver, det kommer meget an på hvilken infomation i gerne vil have, dog efter dit opslag på min facebook kan jeg se i gerne vil vide mere om vores åbningstider.
De kan findes på vores hjemmeside under info her: http://j-popcon.dk/da/pages/45

Men for lige at skrive det her i tråden også er det kl. 16:00 om fredagen og afsluttes kl. 17:45 om søndagen

håber det har været til hjælp.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Eutaku » tors 22. sep 2011 12:31

Jo tak, hvis noget kan vi planlægge retur rejse for vores venner der flyver ind!
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-popcon Info

Indlægaf SsjGogo » tors 22. sep 2011 13:00

Superfedt, at du tager dig tid til, at imødekomme spørgsmål Pacman! :)

Ved I noget om, hvornår et event-program for J-popcon står klar? :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » tors 22. sep 2011 13:28

Jeg kan udtale mig med sikkerhed om programmet her på mandag da vi har et møde der.

Men jeg kan sige at det meste er klart og er ved at blive sendt videre til pr så det kan komme op. Så det burde komme inden for den nærmeste fremtid, jeg er igang med at tale med flere fra j-popcon gruppen for at sætte lidt gang i det.

Det jeg kan sige at amv konkurrencen er lige blevet offenliggjort se mere her http://j-popcon.dk/da/pages/18

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-popcon Info

Indlægaf SsjGogo » tors 22. sep 2011 13:37

Pacman skrev:Jeg kan udtale mig med sikkerhed om programmet her på mandag da vi har et møde der.

Men jeg kan sige at det meste er klart og er ved at blive sendt videre til pr så det kan komme op. Så det burde komme inden for den nærmeste fremtid, jeg er igang med at tale med flere fra j-popcon gruppen for at sætte lidt gang i det.

Det jeg kan sige at amv konkurrencen er lige blevet offenliggjort se mere her http://j-popcon.dk/da/pages/18


Det er fornemt!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
AkitoKaito
Chibi
Chibi
Indlæg: 14
Tilmeldt: fre 19. aug 2011 14:31
Køn: Mand
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf AkitoKaito » tors 22. sep 2011 13:42

må man have rulleskøjter med? ??? (skal cosplay Akito fra Air Gear ^_^ )
My plan was perfect but there was one thing I overlooked, one factor I failed to calculate, he's a dumbass...and there's no accounting for Dumbass....Ness.
- Agito Wanijima

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Pacman » tors 22. sep 2011 13:47

AkitoKaito skrev:må man have rulleskøjter med? ??? (skal cosplay Akito fra Air Gear ^_^ )


Skal jeg lige hurtigt undersøge, men jeg vender tilbage til dig når jeg ved mere.

Maku
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: ons 27. jul 2011 13:24
Køn: Mand

Re: J-popcon Info

Indlægaf Maku » fre 23. sep 2011 20:13

Har AMV delen ikke været indenfor info siden i et stykke tid nu, syntes jeg så den der inde sidste uge der jeg kiggede siden igennem.

Brugeravatar
Eutaku
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: man 9. maj 2011 22:09
Køn: Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: J-popcon Info

Indlægaf Eutaku » fre 23. sep 2011 20:14

Glæder mig til at høre hvad der sker efter mandag, :D!
Billede


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster