Min J-popcon 2011

Diskussion af J-Popcon
aowi
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 15. nov 2011 01:16

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf aowi » tirs 15. nov 2011 01:21

setesh skrev:noget jeg dog virkelig savner ved j-popcon og alle andre conner jeg har været til, er ordenlig oplysning om ændringer og forsinkelser i tidsplanen. f.eks. fik jeg først af vide at dealer-rummets lukketid var rykket, fra 16 til 17 om søndagen, kl 16:10 om søndagen. dette problem kunne løses ved at have info skærme, eller bare info tavler rundt omkring på connen.


At holde forhandlerrummet åbent til kl. 17, var en beslutning vi traf et par minutter i fire, da der stadig var et godt run på forhandlerrummet, i modsætning til tidligere år. Jeg tog en hurtig runde hos forhandlerne og clearede det med dem, og et par minutter efter fire opdaterede jeg vores infoskærme samt m.j-popcon.dk fra forhandlerrummet. Så at du har fået informationen et par minutter efter den blev tilgængelig synes jeg egentlig er en markant forbedring fra tidligere :-)
--
Anders, J-Popkai

setesh
Ensom Ulv
Indlæg: 174
Tilmeldt: man 1. aug 2011 20:32
Køn: Mand

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf setesh » tirs 15. nov 2011 08:54

At holde forhandlerrummet åbent til kl. 17, var en beslutning vi traf et par minutter i fire, da der stadig var et godt run på forhandlerrummet, i modsætning til tidligere år. Jeg tog en hurtig runde hos forhandlerne og clearede det med dem, og et par minutter efter fire opdaterede jeg vores infoskærme samt m.j-popcon.dk fra forhandlerrummet. Så at du har fået informationen et par minutter efter den blev tilgængelig synes jeg egentlig er en markant forbedring fra tidligere :-)
--
Anders, J-Popkai


nu var det mere fordi jeg sad og passede en af standene derinde at jeg syntes det var for sent at få informationen.

jeg vil så også sige at det med at rykke dealer-rummet ned, overfor forsamlingshuset, frem for det lille lokale det var i sidst, vil naturligvis trække flere folk til. problemet sidste år i mine øjne, var at rummet var alt for småt. jeg var derinde 1 eller 2 gange sidste år fordi der var for meget kø hele tiden.
dette år var langt bedre end sidste år, bla. fordi i nu kender mange af de fordele og ulemper der er ved stedet. jeg kunne dog stadig godt tænke mig nogle flere info-skærme. bl.a. en i dealer-rummet ville være rigtig rart.

til slut vil jeg dog gerne rose dig, Anders, for at komme ind og høre hvad vi har at sige, samt være villig til at svare igen. det ved jeg at det har der været problemer med førhen :D

aowi
Chibi
Chibi
Indlæg: 7
Tilmeldt: tirs 15. nov 2011 01:16

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf aowi » tirs 15. nov 2011 13:20

setesh skrev:nu var det mere fordi jeg sad og passede en af standene derinde at jeg syntes det var for sent at få informationen.

Jeps, jeg nåede desværre ikke lige forbi communitystandene. Det beklager jeg naturligvis. Det var lidt hektisk til sidst :-)

setesh skrev:jeg kunne dog stadig godt tænke mig nogle flere info-skærme. bl.a. en i dealer-rummet ville være rigtig rart.

Plakater og infoskærme var noget nyt i år, og vi brugte en del af tiden, på at overveje hvor det ville være smart at placere dem næste år. Der er ingen tvivl om at en infoskærm i forhandlerrummet ville være oplagt. Under alle omstændigheder er flere plakater og flere infoskærme på listen til næste år, nu hvor vi ved at konceptet er brugbart.

--
Anders, J-Popkai

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf *Wish* » tirs 15. nov 2011 15:16

Selvom jeg kun var der lørdag formåede jeg at skrive en længere conrapport, som I kan læse på min blog.

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf Hecko X » fre 18. nov 2011 20:19

Ligesom med *Wish* kan min 'rapport' læses på min blog (på engelsk).

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf *Wish* » lør 19. nov 2011 11:03

Hecko X skrev:Ligesom med *Wish* kan min 'rapport' læses på min blog (på engelsk).


God rapport. Du kommer også omkring nogle ting, som jeg slet ikke havde tænkt på f.eks. det med reglerne.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Min J-popcon 2011

Indlægaf SsjGogo » man 28. nov 2011 15:17

Synes det er interresant, hvorledes vores POLL udmønter sig denne gang.

Folks opfattelse af J-popcon varierer meget, selvom at flertallet har været rigtig glade for det.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster