HJÆLP MIIG.........

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
SunBurst
Chibi
Chibi
Indlæg: 47
Tilmeldt: man 21. nov 2011 13:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf SunBurst » tors 24. nov 2011 10:28

Du spørger bare så kan jeg godt se om jeg kan hjælpe :D


ps:
Er det folkeskolen eller en ungdomsuddannelse du går på ???

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf kishimotomochi » tors 24. nov 2011 10:34

SunBurst skrev:Du spørger bare så kan jeg godt se om jeg kan hjælpe :D


ps:
Er det folkeskolen eller en ungdomsuddannelse du går på ???

folkeskolen 9ende klasse xD

*wish* jeg vil sige at perfekte karakter er at de havde de gode karaktere altså topkaraktere....de fik det der svarede til vores nuværende 12 og 10 tal xD
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf SsjGogo » tors 24. nov 2011 10:44

Jeg vil først og fremmest ikke gøre mig klog på, hvordan folk opdrager deres børn. Jeg er selv oprindeligt fra Balkan, og har mange gange stået skoleret efter "Den Gamle Skole". Det har fungeret fint for mig.

Du skriver dog, at du skal være læge og ikke svend, hvorfor du skal klare dig godt fra nu af. Man skal ikke undervurdere, hvad der kræves af en svend i dagens Danmark.

Jeg ved, at du formodentlig tænker karaktermæssigt, men et snit på 8,7 er godt - og så er gymnasiet en anden verden, og folks tanker og ideer ændrer sig.

Dvs. om tre år kan det være, at du alligevel vil være svend fremfor læge.

Ydermere er jeg helt enig med Lise - der er ingen idee i, at folk fra siden retter dine stile m.m., du må selv tage den lange, seje kamp - og overbevise din forældre.

Se på de kommende conventions som en motivationsfaktor, så bliver lektierne et middel og ikke et formål.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf kishimotomochi » tors 24. nov 2011 11:39

SsjGogo skrev:Jeg vil først og fremmest ikke gøre mig klog på, hvordan folk opdrager deres børn. Jeg er selv oprindeligt fra Balkan, og har mange gange stået skoleret efter "Den Gamle Skole". Det har fungeret fint for mig.

Du skriver dog, at du skal være læge og ikke svend, hvorfor du skal klare dig godt fra nu af. Man skal ikke undervurdere, hvad der kræves af en svend i dagens Danmark.

Jeg ved, at du formodentlig tænker karaktermæssigt, men et snit på 8,7 er godt - og så er gymnasiet en anden verden, og folks tanker og ideer ændrer sig.

Dvs. om tre år kan det være, at du alligevel vil være svend fremfor læge.

Ydermere er jeg helt enig med Lise - der er ingen idee i, at folk fra siden retter dine stile m.m., du må selv tage den lange, seje kamp - og overbevise din forældre.

Se på de kommende conventions som en motivationsfaktor, så bliver lektierne et middel og ikke et formål.

Du har ret, men jeg tænkte at jeg kan lære af mine fejl, hvis i nu rettede en stil, eller bare kom med forslag så kunne jeg huske de forslag i kom med og forbedre mig...jeg er ret sikker på at jeg skal være læge, og jeg godt klare mig godt i folkeskolen, for så ved jeg at jeg kan klare mig godt i gymnasiet...mine forældre vil kun have at jeg opnår det bedste...xD
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf SsjGogo » tors 24. nov 2011 15:35

Du kan jo altid lave en tråd, der hedder "Lektiehjælp" i Off Topic, og se, hvad det fører til! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf kishimotomochi » tors 24. nov 2011 16:39

SsjGogo skrev:Du kan jo altid lave en tråd, der hedder "Lektiehjælp" i Off Topic, og se, hvad det fører til! :)

Im on it xD
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf JoaCHIP » tors 24. nov 2011 17:11

kishimotomochi skrev:tmen det første jeg gerne vil have hjælp til..............FORKLAR MIG GRIBE REGLEN, jeg kan ikke forstå det

Først tænkte jeg "hvad POKKER er gribereglen", men wikipedia hjalp!

wikipedia skrev:Gribereglen er noget man bruger inden for fysik. Det er sådan man finder nord-polen på en magnet.

Man skal bruge sin højre hånd, og så skal man føre sine fingre med strømmen, og den vej tommelfingeren peger er nordpolen.


Lav bare en lektiehjælp-tråd. Så må vi se hvor meget jeg har glemt siden 9. klasse. :D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: HJÆLP MIIG.........

Indlægaf kishimotomochi » tors 24. nov 2011 19:37

JoaCHIP skrev:
kishimotomochi skrev:tmen det første jeg gerne vil have hjælp til..............FORKLAR MIG GRIBE REGLEN, jeg kan ikke forstå det

Først tænkte jeg "hvad POKKER er gribereglen", men wikipedia hjalp!

wikipedia skrev:Gribereglen er noget man bruger inden for fysik. Det er sådan man finder nord-polen på en magnet.

Man skal bruge sin højre hånd, og så skal man føre sine fingre med strømmen, og den vej tommelfingeren peger er nordpolen.


Lav bare en lektiehjælp-tråd. Så må vi se hvor meget jeg har glemt siden 9. klasse. :D

i will do it xD
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster