J-Popcon søger folk til event gruppen.

Diskussion af J-Popcon
Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Pacman » ons 22. feb 2012 12:12

Hej Alle.

Nu er planlægningen til næste J-popcon så småt begyndt, og jeg er blevet valgt som den nye event leder.

Derfor rækker jeg nu hånden ud og vil høre om der er nogle der er interesseret i at lave noget frivilligt arbejde for J-popcon så i kan være med til at sætte jeres præg på vores arrangement.

Derfor søger jeg både folk der gerne vil afholde events under j-popcon, andre der bare gerne vil brainstorme ideer, eller nogle der vil begge dele.

Er der nogle af jer der er interesseret så skriv her i tråden eller send mig en pm, så vender jeg tilbage til jer.

Brugeravatar
kishimotomochi
Kage
Kage
Indlæg: 576
Tilmeldt: lør 9. jul 2011 10:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf kishimotomochi » ons 22. feb 2012 16:00

Er det en bestemt aldersgruppe du søger jeg vil nemlig gerne, men jeg er 14år fylder 15 til sommer xD
Blog:
cherrydunia.blogspot.dk
Tumblr:
thoselittlefandoms.tumblr.com
cherrydunia.tumblr.com

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf ZealCat » ons 22. feb 2012 16:32

Heeeej Anders ^^ ~ Eller Pacman 8)

Jeg vil gerne hjælpe med et eller andet, ved ikke om jeg sådan selv tør at stå for event'et helt selv >.<

Men har du behov for noget brainstorm eller andet så er jeg frisk ^^
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Storm » ons 22. feb 2012 19:50

Heeeeeeeeeeeeeej Anders :3 Alias Pacman (KAF træf 2 ftw xD)

Jeg stiller mig også gerne til rådighed. Jeg ville ikke have det vilde mod at stå med eventet selv eller sammen med en (:

Men prøv at sig lidt mere om hvad det er der der behov for. Aldersgrænse (hvis der er det) tror jeg dog ikke jeg falder for med mine 25 år :p
Billede

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Pacman » fre 24. feb 2012 12:25

kishimotomochi skrev:Er det en bestemt aldersgruppe du søger jeg vil nemlig gerne, men jeg er 14år fylder 15 til sommer xD


Normalt lægger aldersgruppen på over 18, men jeg kan prøve at undersøge om der ikke kan laves en junior arrangør ordning, men jeg er ikke sikker på om det kan lade sig gøre :/
Det har noget at gøre med den politik som bestyrelsen sætter.

Til jer 2 andre, så sender jeg lige en pm på et tidspunkt med invite til vores næste møde.

Brugeravatar
ZealCat
Jonin
Jonin
Indlæg: 427
Tilmeldt: søn 13. nov 2011 22:57
Geografisk sted: Wow... Haven't I been here before?? x3
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf ZealCat » fre 24. feb 2012 13:03

Pacman skrev:
kishimotomochi skrev:Er det en bestemt aldersgruppe du søger jeg vil nemlig gerne, men jeg er 14år fylder 15 til sommer xD


Normalt lægger aldersgruppen på over 18, men jeg kan prøve at undersøge om der ikke kan laves en junior arrangør ordning, men jeg er ikke sikker på om det kan lade sig gøre :/
Det har noget at gøre med den politik som bestyrelsen sætter.

Til jer 2 andre, så sender jeg lige en pm på et tidspunkt med invite til vores næste møde.


Kunne man ikke evt lave noget med at en over 18 og en under laver noget samarbejde??
sådan så at det måske er den over 18 der er ansvarlig og den under er sådan "mini Gopher" ??
Billede
Anime-Planet.com - anime | manga | reviews

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Pacman » fre 24. feb 2012 13:48

ZealCat skrev:
Pacman skrev:
kishimotomochi skrev:Er det en bestemt aldersgruppe du søger jeg vil nemlig gerne, men jeg er 14år fylder 15 til sommer xD


Normalt lægger aldersgruppen på over 18, men jeg kan prøve at undersøge om der ikke kan laves en junior arrangør ordning, men jeg er ikke sikker på om det kan lade sig gøre :/
Det har noget at gøre med den politik som bestyrelsen sætter.

Til jer 2 andre, så sender jeg lige en pm på et tidspunkt med invite til vores næste møde.


Kunne man ikke evt lave noget med at en over 18 og en under laver noget samarbejde??
sådan så at det måske er den over 18 der er ansvarlig og den under er sådan "mini Gopher" ??


Det er lige hvad jeg har tænkt mig at undersøge :3

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Storm » fre 24. feb 2012 14:27

ZealCat skrev:
Pacman skrev:
kishimotomochi skrev:Er det en bestemt aldersgruppe du søger jeg vil nemlig gerne, men jeg er 14år fylder 15 til sommer xD


Normalt lægger aldersgruppen på over 18, men jeg kan prøve at undersøge om der ikke kan laves en junior arrangør ordning, men jeg er ikke sikker på om det kan lade sig gøre :/
Det har noget at gøre med den politik som bestyrelsen sætter.

Til jer 2 andre, så sender jeg lige en pm på et tidspunkt med invite til vores næste møde.


Kunne man ikke evt lave noget med at en over 18 og en under laver noget samarbejde??
sådan så at det måske er den over 18 der er ansvarlig og den under er sådan "mini Gopher" ??

Lød faktisk som en god idé for en under 18 år har trods alt ligeså mange fede idéer som en over 18 :3
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf SsjGogo » fre 24. feb 2012 14:41

Problemet ligger nok i papirarbejdet - de andre, der er over 18 år - skal i nogle tilfælde indhente tilladelse fra politiet for at kunne samarbejde med mindreårige.

Det kan være ret omstændigt - omend syndt, da mange u 18 årige er skide kreative mennesker - og udgør et flertal i miljøet.
www.gogonoter.dk

Storm
Jonin
Jonin
Indlæg: 365
Tilmeldt: fre 25. nov 2011 17:08
Geografisk sted: Roskilde
Kontakt:

Re: J-Popcon søger folk til event gruppen.

Indlægaf Storm » fre 24. feb 2012 14:45

SsjGogo skrev:Problemet ligger nok i papirarbejdet - de andre, der er over 18 år - skal i nogle tilfælde indhente tilladelse fra politiet for at kunne samarbejde med mindreårige.

Det kan være ret omstændigt - omend syndt, da mange u 18 årige er skide kreative mennesker - og udgør et flertal i miljøet.


Papirarbejde som i forvejen skal indhentes når man er Gopher. Det er egentlig bare nogle papirer der skal underskrives og så skal der foreligge en aftale med politiet om de sender det videre. Kan ikke se det store problem i det. Både Lukas og jeg har underskrevet den slags før og skal snart igen i forbindelse med SVS con
Billede


Tilbage til "J-Popcon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster