3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Cosplay & Manga konkurrencer, samt andre sjove spil.
Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Gintoki » lør 5. dec 2015 13:50

Jeg er også interesseret, ved så ikke om jeg har tid før end til januar :/
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf JoaCHIP » man 7. dec 2015 10:51

Okay... jeg bliver jo nødt til at melde tilbage til de der Camerafilm-folk, at vi ikke har glemt dem.

Jeg kan se på dem som har reageret her, at alle interesserede er i københavnsområdet, så jeg tror vi er nået til en beslutning: Vi laver sgu en fælles tur ud af det! Det er også sjovere.

Jeg skal så lige finde ud af hvor / hvor længe de her billetter dutter. Og hvis vi bliver flere end der er billetter til, tænker jeg at vi deler resten af prisen. Det burde ikke blive særligt meget på den måde.

Jeg vender tilbage med mere info. Jeg har sendt en mail til camerafilm.dk nu.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Shadari » man 7. dec 2015 10:53

JoaCHIP skrev:Okay... jeg bliver jo nødt til at melde tilbage til de der Camerafilm-folk, at vi ikke har glemt dem.

Jeg kan se på dem som har reageret her, at alle interesserede er i københavnsområdet, så jeg tror vi er nået til en beslutning: Vi laver sgu en fælles tur ud af det! Det er også sjovere.

Jeg skal så lige finde ud af hvor / hvor længe de her billetter dutter. Og hvis vi bliver flere end der er billetter til, tænker jeg at vi deler resten af prisen. Det burde ikke blive særligt meget på den måde.

Jeg vender tilbage med mere info....

Okay tak :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf JoaCHIP » man 7. dec 2015 13:03

Okay, der bliver nok kun to fribilletter, ser det ud til. Jeg synes dog at ideen med en biograf-event er så god, at jeg synes vi skal holde fast i den. CameraFilm.dk skriver desuden:

Filmen bliver vist med original lyd og danske undertekster, så det er som det skal være :)

Den er sat til at køre i Grand, men også i Øst for Paradis(Århus), Biffen (Aalborg), Café Biografen(Odense) og Film6000(Kolding), så der er flere steder at vælge imellem. Hvor længe hver biograf har tænkt sig at vise den, afhænger meget af billetsalget, og nogle steder vil den måske kun gå en uge eller to. Vi regner dog med at den kører lidt længere herinde i Grand.


Derfor: SE HER.
RYST OG NYD!


Tilbage til "Konkurrencer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster