3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Cosplay & Manga konkurrencer, samt andre sjove spil.
Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf JoaCHIP » ons 2. dec 2015 18:22

Hej folkens,
Vi her på AniManga har fået en spændende chance for at få 3x2 fribilletter til den nye Ghibli-film "Marnie - min hemmelige veninde". Tilbudet kommer fra de gæve folk hos Camerafilm.dk (Grand Teatret). De har også nogle plakater.

I bund og grund ønsker de at sprede lidt omtale omkring filmen, fordi "den rammer landets biografer d. 25. december! I den forbindelse vil vi meget gerne have jeres hjælp til at få filmen ud til publikum", som de skriver. - Og det synes jeg da vi skal!

Som jeg ser det, kan vi gøre det på to måder:

1) Enten kan vi lave en konkurrence om billetterne og plakaterne, og så kan vinderne ellers se den når de har tid/lyst.

2) Alternativt kan vi lave et lille event ud af det, og så tage ind og se den i samlet flok. Hvis der så er flere end 6 der vil med, kan vi deles om ekstraprisen. Her er dog problemet med at vi ikke allesammen bor i nærheden af hinanden.

Hvad synes i? Hvordan griber vi det her an? Er der interesse i det ene eller det andet?
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Spreeunit » ons 2. dec 2015 21:19

hvis ikke der er så meget interesse for den ene eller den anden, kan man måske også lave et slags lotteri? Man deltager bare ved at sige det over en post i tråden og man kan så bruge en random number generator den dag udtrækningen er fastlagt.

men ellers den hvor folk går samlet lyder fint nok :) dog som du selv nævner lidt ærvligt for dem der bor langt væk og ikke kan deltage og som gerne vil!
jeg tænker så længe sproget ikke bliver valgt på dansk vil jeg da gerne se den ^_^
~Avatar created by me~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf JoaCHIP » ons 2. dec 2015 23:27

At lave en konkurrence som giver det rigtige antal vindere er nærmest umuligt, så vi er nok nødt til at lave den så let, at der vil være nok vindere, og så må vi lave en lodtrækning mellem dem. Så en konkurrence vil derfor også være en eller anden form for lodtrækning.

Men ja, lad os se hvor meget interesse der er.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Spreeunit
Badeand
Badeand
Indlæg: 280
Tilmeldt: man 22. okt 2012 18:13
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valhalla

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Spreeunit » tors 3. dec 2015 11:35

jeg (miself moi) har ikke tiden til en konkurrence eller for den sags skyld, lyst til at deltage. Mest af alt grundet min uddannelse og andre ting jeg gerne vil i julen.

Så jeg stemmer på Alternativet at vi smutter ind sammen i biffen,
~Avatar created by me~

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Shadari » tors 3. dec 2015 12:40

Synes det kunne være fedt med en animanga tur - selvom dem som f eks er i Jylland ikke kan komme med - kan heller ikke selv komme med da jeg er i en dårlig periode og ikke må gå udenfor en dør så i må beslutte det ;D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf l.mathiasen » tors 3. dec 2015 14:27

Jeg ved af erfaring at jeg alligevel er for langt fra en biograf der viser den til at jeg personligt vil deltage i konkurrencen, og selv om jeg måske gerne ville have en poster, så er de faktisk ret dyre at sende med posten, så lad gevinsterne gå til dem der reelt kan bruge dem.
Så det gør ingen forskel for mig. Men jeg vil gerne opfordre til at de folk der ikke skriver på forum så ofte, men mest bare læser svarer på om de gerne vil have en lille konkurrence (men de skriver måske kun når konkurrencen allerede er der?)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Gintoki » tors 3. dec 2015 19:26

Hvilke biografer i DK gælder de billetter overhovedet til? Det er vel næppe alle steder den film vises :/
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Råb op, allesammen!

Indlægaf JoaCHIP » fre 4. dec 2015 13:05

Hvor mange er overhovedet interesserede? Alle jer der ikke har skrevet noget endnu, sig endelig til. Jeg prøver jo også at finde ud af, om der er overhovedet er nok interesse til det ene eller det andet... eller til nogetsomhelst! :jul:

Gratis billetter! Kom nu!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf Shadari » fre 4. dec 2015 17:20

Kommer an på om hvornår det er om jeg kan komme med ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: 3x2 fribilletter og plakater til Ghibli-filmen Marnie

Indlægaf nielsm » fre 4. dec 2015 19:47

Jeg er i hvert fald interesseret, uanset hvordan :)


Tilbage til "Konkurrencer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst