AniManga Cosplay Konkurrence!!

Cosplay & Manga konkurrencer, samt andre sjove spil.
Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf SsjGogo » tors 6. okt 2011 13:30

Kære alle,

Så lancerer AniManga vores første cosplay-konkurrence, under fanen "Månedens Cosplay".

Afholdelsen af konkurrencen vil foregår i to led:

1) Der oprettes en tråd, hvor folk uploader deres cosplay. Alle brugere vil kunne uploade 1 billede, og der vil være to uger til det.

Kravet til billedet er, at det naturligvis er et cosplay billede, samt at i fotograferes med et lille "animanga" skilt (eller skriver det på hånden eller andre steder). Det vil forebygge gode ideer om, at misbruge andres billeder.

2) Når folk har uploadet deres billede, og tiden er gået, opretter vi en ekstra tråd, hvor alle vil kunne stemme.


Vinderen kommer på forsiden, og vi vil undersøge muligheden for, at inddrage nogle gaver i konkurrencen!


God dyst!

EDIT: Gruppefotos tillades også, hvis de skaber en bestemt scene fx. Vinderen bliver dog stadig pågældende, som har uploadet billedet. Så må man internt fordele en mulig gevinst! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Zarsu
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 07:56
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf Zarsu » tors 6. okt 2011 18:29

Ej, jeg elsker simpelthen bare idéen! :D Håber virkelig at folk vil være aktive og deltage! :3 Det er en rigtig sjov måde at få brugerne til at være mere aktive på!
Har I overvejet at lave tema'er? Nu ved jeg godt det er for sent, men Halloween tema ville have været oplagt til oktober :D Altså, ikke hvor man skal opfylde temaet for at kunne deltage, men bare hvor der bliver opfordret til det - for the fun of it~

Selv synes jeg det er en smadder god undskyldning for at få taget nogle billeder af sin kostume - så I kommer helt sikkert til at se billeder fra mig af x3

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf SsjGogo » tors 6. okt 2011 19:18

Tak for det Zarsu,

I første omgang tager vi en "forsøgs-konkurrence", for at se, hvad der passer brugerne bedst. Temaer er dog super oplagt, taget i betragtning, at julen også nærmer sig! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
mikael
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:32
Køn: Mand
Geografisk sted: danmark

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf mikael » tors 6. okt 2011 19:29

Som jeg skrev til SSGoko, så vil jeg gerne sponsorer præmier til konkurrencen.

Jeg er ikke lige sikker på hvad, men jeg kan forestille mig at vi snakker sammen om det.

Det bliver nok merchandise (stor overraskelse) eller et digitalt gavekort til butikken eller på en af de arrangementer vi kommer til (ingen forsendelse, så større præmie).

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf SsjGogo » tors 6. okt 2011 19:45

SsGoko :(

Hehe, gas til side, super fedt initiativ! :)

Jeg håber, at det kan lokke nogle cosplayere frem!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shihoudani
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1252
Tilmeldt: fre 12. aug 2011 00:26
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Storkøbenhavn, Sjælland
Kontakt:

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf Shihoudani » tors 6. okt 2011 19:49

Super fedt :D Ville rigtig gerne være med, har dog et lille bitte problem... Har intet kamera selv, og mangler en fotograf DX Men hvis der kom nogen til KAF-events eller cons kunne det være mega fedt at deltage :D (eller mødes en dag i nærheden af kbh måske :D) Savner virkelig at komme på photoshoots :<
Don't get into an argument with someone who can type faster than you.

Jeg sælger manga, kostumer og anime lige her!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf SsjGogo » tors 6. okt 2011 19:51

Det behøver i første omgang heller ikke være prof. billeder, et godt mobil-cam billede kan godt klare jobbet, hvis man ellers er kreativ nok. Så er der webcam og andre muligheder.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Neko-desu
Chibi
Chibi
Indlæg: 10
Tilmeldt: tirs 13. sep 2011 21:51
Køn: Kvinde

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf Neko-desu » tors 6. okt 2011 21:31

Ih hvor er jeg ked af at jeg ikke har noget cosplay kostume endnu, ellers havde jeg helt sikker deltaget! Men jeg glaeder mig til at se hvilke kostumer som deltagerne har paa :)
Jeg maa simpelthen snart faa mig et kostume :D
Nyan nyan!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf SsjGogo » fre 7. okt 2011 09:39

Nattelys skrev:Ih hvor er jeg ked af at jeg ikke har noget cosplay kostume endnu, ellers havde jeg helt sikker deltaget! Men jeg glaeder mig til at se hvilke kostumer som deltagerne har paa :)
Jeg maa simpelthen snart faa mig et kostume :D



Det må du da! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Pacman
Jonin
Jonin
Indlæg: 321
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 13:58
Køn: Mand
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Re: AniManga Cosplay Konkurrence!!

Indlægaf Pacman » fre 7. okt 2011 10:21

Hvornår er sidste tilmeldings frist??

Overvejer at lave en cosplay walk med Kaf her inden for det næste stykke tid så det ville være oplagt at dem der vil deltage der kan få taget billeder til konkurrencen.


Tilbage til "Konkurrencer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster