Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Alle afsluttede konkurrencer, samlet ét sted!
Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf nodokasa » man 25. mar 2013 23:55

Måske ville det hjælpe lidt at fortælle hvor omtalte billetter kan indløses?
Jeg tænker umiddelbart "Oh, KBH". :)
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf SsjGogo » tirs 26. mar 2013 06:33

Står i Nyheder- men:

Oppe på valmuebakken” har først premiere i København, Aarhus, Odense, Aalborg og Kolding. Efterfølgende støder flere biografer over hele landet til.

EDIT:

Med stor fare for at lyde pigefornærmet og douchy, men er det sådan, at folk skal serveres alt i dette miljø, og at man ikke længere skal forestå lidt "egen indsats"?

Nu har vi gjort os umage med at kontakte CameraFilm, og sætte et tilbud op - men folk bruger primært tid på, at kritisere formen, fremfor at forsøge selv.

Og ja, det lød lidt pigefornærmet og douchy! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf nodokasa » tirs 26. mar 2013 12:13

SsjGogo skrev:Står i Nyheder- men:

Oppe på valmuebakken” har først premiere i København, Aarhus, Odense, Aalborg og Kolding. Efterfølgende støder flere biografer over hele landet til.

EDIT:

Med stor fare for at lyde pigefornærmet og douchy, men er det sådan, at folk skal serveres alt i dette miljø, og at man ikke længere skal forestå lidt "egen indsats"?

Nu har vi gjort os umage med at kontakte CameraFilm, og sætte et tilbud op - men folk bruger primært tid på, at kritisere formen, fremfor at forsøge selv.

Og ja, det lød lidt pigefornærmet og douchy! :D

Eh, og her gik jeg og troede jeg var en gammel gnavpot.
Ja, folk skal have alt serveret på et sølvfad. Det er der ikke noget nyt i. ;)

Jeg læser næsten aldrig Nyhedssektionen, da mine tabs kun indlæser forum og chatten. (-;
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf psyg » tirs 26. mar 2013 20:57

nodokasa skrev:Jeg læser næsten aldrig Nyhedssektionen, da mine tabs kun indlæser forum og chatten. (-;


har vi en nyhedssektion ? ;D

(jeg har aldrede fri billeter til filmen... jeg ikke engang er sikker på jeg får brugt :P )
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf SsjGogo » man 1. apr 2013 18:43

Jeg sætter fristen den 7. april 2013 - så jeg også kan nå, at sende billetterne.

Så 6 dage endnu people. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf SsjGogo » man 8. apr 2013 09:42

Vinderne af konkurrencen er:

zakuroxmio

Andrea-chan

Willow (
som ydermere skrev en et fint indlæg vedr. den gamle konkurrence).

I bedes PM' mig jeres adresse, hvortil jeg kan sende billetterne.

Vinderne er valgt vilkårligt!

Tak til alle deltagere! :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Andrea-Chan!
Chunin
Chunin
Indlæg: 196
Tilmeldt: tors 19. jul 2012 15:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jorden

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf Andrea-Chan! » tors 18. apr 2013 21:42

Og så går den ikke engang i nærheden af mig! :sur:
Vildt irriterende >:(
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf SsjGogo » fre 19. apr 2013 10:38

Nu skal jeg ikke lyde alt for irriteret - men du kunne godt have brugt 30 sekunder af dit liv for at undersøge det, før jeg brugte tid på at købe frimærker m.m. og sende dig billetterne, som andre i konkurrencen kunne have vundet og haft glæde af.

Men det kan jo være, at du kan se filmen i en anden by, inden den går af fra programmet.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf Willow » fre 17. maj 2013 16:46

Jah, jeg nåede at bruge min billet sammen med en fra min klasse. Jeg havde egentlig været inde og se den med min lillesøster, men jeg synes helt klart, den var et besøg til værd.

Så jeg skulle jo komme med en lille beskrivelse af min oplevelse :)

Jeg er stor fan af ghiblifilm, min favorit værende whisper of the heart, hvilket nok forklare min begejstring for denne. Jeg havde været en smule skuffet over Ponyo, og havde ikke haft nogen speciel holdning til Arriettys Hemmelige Verden, så da jeg så temaet for denne, blev jeg en smule spændt.
Jeg spoiler lige, hvis folk ikke har set den.
Spoiler: vis
Umiddelbart levede den op til mine forventninger. Jeg kan godt lide magi-historier, men jeg kan også godt lide stille og rolige hverdagsfortællinger om almindelige mennesker, der lever almindelig liv. Jeg elsker øjebliksbilleder, gengivelser af virkeligheden. Jeg elsker små detaljer som et japansk morgenmadsritual eller en tur på det lokale marked. Blot for at tage nogle eksempler fra filmen. Samtidig var baggrunderne smukke og poetiske, og fik sat dig i en behagelig stemning.
Jeg var også fascineret af klubhuset, der rummede så meget historie. Og jeg nød scenen, hvor de skulle besøge en direktør i Tokyo. Ikke så meget på grund af selve besøget, men fordi jeg godt kunne lide sidehistorierne, der svagt blev berørt, imens hovedpersonerne ventede.
Derudover elsker jeg ghibli romantik. Den er ikke voldsom, intens og handler slet ikke om begær. Den er lille, spirende, stille og rolig. Den udvikler sig langsomt, men er mere ærlig end meget du ser i dag.
Jeg var dog ved at kløjes i hentydningerne til, at de skulle være søskende. Det er et mærkværdigt emne for mig, søskendekærlighed på denne måde, som jeg har set flere gange i manga og anime. Jeg brød mig heller ikke om scenen, hvor de holdt fest, og den mandlige hovedperson så hengivent på den kvindelige, imens hun ryddede af bordet. Men jeg må huske på, at det var en anden tid og en anden kultur, hvor kvinder forventedes at være gode værter og husmødre.
Alt i alt en rigtig god oplevelse for mig, jeg har savnet denne slags film.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Vind biograf billetter til "Oppe på Valmuebakken"

Indlægaf Willow » fre 17. maj 2013 16:51

Og selvfølgelig tak til Animanga for billetterne :D
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:


Tilbage til "Afsluttede Konkurrencer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster