Koyo-con

Diskussion af KōyōCon
Brugeravatar
Soffy
Chunin
Chunin
Indlæg: 104
Tilmeldt: fre 9. dec 2011 10:13

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Soffy » lør 25. aug 2012 22:52

Hvordan med transport der til fra Århus af?

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Concreteface » søn 26. aug 2012 20:44

Soffy skrev:Hvordan med transport der til fra Århus af?


Hvem er spørgsmålet henvendt til? ???

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf ReficulNatas » ons 29. aug 2012 14:00

Hvis det er til mig ang. Langå skole, så går der toge fra Århus og direkte til Langå.
Man kan komme der til med toget mod Viborg-Skive-Struer eller med Regionaltoget mod Aalborg (ikke lyntoget).
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Concreteface » ons 29. aug 2012 14:18

Og hvis det er ang. Århus Købmandsskole i Vejlby, så går der to busser direkte fra banegården dertil. Selve busturen tager nok omkring 15 minutter.

Brugeravatar
Soffy
Chunin
Chunin
Indlæg: 104
Tilmeldt: fre 9. dec 2011 10:13

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Soffy » søn 9. sep 2012 17:25

Vi har haft kig på en rigtig god lokation, men den ligger c.1 TIME MED TOG fra Århus.

Ville folk være villige til at rejse 1 time fra Århus af til con'en (i Grenå), i betragtning af at con'en vil tilbyde billig overnatning på stedet? ( der er kantine, samt en McDonald's og diverse spisesteder i nærheden)

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf kaas » søn 9. sep 2012 17:28

Soffy skrev:Vi har haft kig på en rigtig god lokation, men den ligger c.1 TIME MED TOG fra Århus.

Ville folk være villige til at rejse 1 time fra Århus af til con'en (i Grenå), i betragtning af at con'en vil tilbyde billig overnatning på stedet? ( der er kantine, samt en McDonald's og diverse spisesteder i nærheden)

Folk tager gerne fra alverdens hjørner i Jylland for at tage til Genki og J-Popcon på Sjælland. Jeg tror ikke du skal bekymre dig for meget om det.

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Aabenhuus » man 10. sep 2012 21:39

Jeg ville godt kunne i Grenaa, men hvor er det at der er plads til folk? Idrætscentret eller 3D college?
Billede

Brugeravatar
Soffy
Chunin
Chunin
Indlæg: 104
Tilmeldt: fre 9. dec 2011 10:13

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Soffy » tirs 11. sep 2012 09:15

Aabenhuus skrev:Jeg ville godt kunne i Grenaa, men hvor er det at der er plads til folk? Idrætscentret eller 3D college?


Handelsgymnasiet :D Tør næsten ikke skrive om hvor awesome lokalerne er før vi er helt sikre på det skal være der...

Godsbanen har desværre ikke rigtig mulighed for at give os en mulig pris på leje af lokaler fordi de lige nu er ved at ordne langtidsbookinger for 2012/2013, så vi venter spændt på svar derfra, men hælder mest til Grenå da de altså har fantastiske faciliteter.

Brugeravatar
Aabenhuus
Chunin
Chunin
Indlæg: 151
Tilmeldt: tors 18. aug 2011 14:22

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Aabenhuus » tirs 11. sep 2012 16:33

. . . Er lokalerne gode på handelsskolen? Har gået der og jeg synes nu altså ikke de er så awesome/egnet til en con igen .___.'
Det kan da kun være til meget små events så på max 40-60 mennesker, da det jo er normalt størrelset klasselokaler... ^^'
Og så er der kantinesalen.. Men den er jo ikke så stor igen... -w-

+ der jo også er smart boards over alt.. De vil blive en bitch at erstatte, hvis det ikke er alle congængerene der opførerer sig helt pænt + der kan ske uheld.

Undskyld at det lyder lidt negativt, men er overrasket over at handelsskolen skulle være sted for en con. Men jeg er klar hvis det ender med at være der.
Billede

Brugeravatar
Concreteface
Chunin
Chunin
Indlæg: 117
Tilmeldt: man 16. maj 2011 14:14
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Åbyhøj, Århus

Re: Ville en århusiansk ell. fynsk con fungere?

Indlægaf Concreteface » tirs 11. sep 2012 18:47

Jeg tror desværre, I ville miste mange mulige potentielle besøgende Århusianere ved at flytte til det Grenå. Jeg har generelt et indtryk af, at Århusianere har samme holdning som Københavnerne på det punkt - hvis det ikke er inden for byen, så er det for langt væk.


Tilbage til "KōyōCon"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster