Så prøver vi igen, denne gang med et system, som har virket på mange andre sider.
Man poster en top 10 liste
1. plads giver 10 point, 2. plads 9 point osv.
eks.
1. Cardcaptor Sakura 10
2. Revolutionary Girl Utena 9
3. Neon Genesis Evangelion 8
4. Sailor Moon 7
5. Gunbuster 6
6. Gurren Lagann 5
7. Dragon Ball 4
8. Cowboy Bebop 3
9. Serial Experiments Lain 2
10. Magic User's Club 1
Man behøver ikke poste en top 10, men man kan ikke give flere titler den samme plads.
Animanga-brugernes top-anime
Redaktør: Willow
- SomethingPurple
- Animangaorakel
- Indlæg: 1279
- Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
- Køn: Kvinde
Animanga-brugernes top-anime
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...
Re: Animanga-brugernes top-anime
- Revolutionary Girl Utena
- Neon Genesis Evangelion
- Legend of the Galactic Heroes
- Princess Mononoke
- Paranoia Agent
- Kino's Journey
- Cowboy Bebop
- FLCL
- Rose of Versailles
- Puella Magi Madoka Magica
Senest rettet af kaas tirs 11. dec 2018 00:30, rettet i alt 13 gange.
Re: Animanga-brugernes top-anime
1. Dragonball
2. Welcome to the NHK
3. LOGH
4. One Piece
5. Samurai Champloo
6. Cowboy Bepop
7. Mononoke Hime
8. Gankutsuou
9. Nausiica
10. Captain Tsubasa
2. Welcome to the NHK
3. LOGH
4. One Piece
5. Samurai Champloo
6. Cowboy Bepop
7. Mononoke Hime
8. Gankutsuou
9. Nausiica
10. Captain Tsubasa
www.gogonoter.dk
- MangaAnimeLover
- Jonin
- Indlæg: 315
- Tilmeldt: tors 26. jul 2012 11:45
- Køn: Kvinde
- Geografisk sted: Nørresundby
- Kontakt:
Re: Animanga-brugernes top-anime
Jeg kan ikke helt arrangere dem. Så I får bare listen over mine yndlings
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (+ de andre sæsoner)
Ghost Hunt
Ga-rei: Zero
Karin/Chibi Vampire
Kanon
High School of the Dead (Jeg elsker zombie-film og -serier!)
Kuroshitsuji
Soul Eater
Slayers
Naruto + Shippuuden
(Jeg har ikke set anime i flere år, så mange af dem er af ældre dato. Udover GitS: SAC 2nd GIG, som jeg har set lidt on/off)
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (+ de andre sæsoner)
Ghost Hunt
Ga-rei: Zero
Karin/Chibi Vampire
Kanon
High School of the Dead (Jeg elsker zombie-film og -serier!)
Kuroshitsuji
Soul Eater
Slayers
Naruto + Shippuuden
(Jeg har ikke set anime i flere år, så mange af dem er af ældre dato. Udover GitS: SAC 2nd GIG, som jeg har set lidt on/off)
Friends are the best. But my friends are even better!
Re: Animanga-brugernes top-anime
- Great Teacher Onizuka
- Legend of the Galactic Heroes (LOGH)
- FMA: Brotherhood
- Hajime no Ippo
- Hunter x Hunter
- Monster
- Metropolis
- Mononoke Hime
- Moonlight Mile
- Paranoia Agent
SomethingPurple made me do it.
Re: Animanga-brugernes top-anime
1. Air Tv 10
2: Saikano 9
3: Higurashi no Naku Koro ni 8
4: Hellsing OVA 7
5: Elfen Lied 6
6: Golden Boy 5
7: Mai Hime 4
8: Simoun 3
9: Star Ocean EX 2
10: Death Note 1
2: Saikano 9
3: Higurashi no Naku Koro ni 8
4: Hellsing OVA 7
5: Elfen Lied 6
6: Golden Boy 5
7: Mai Hime 4
8: Simoun 3
9: Star Ocean EX 2
10: Death Note 1
- Gintoki
- Happy-Gin
- Indlæg: 3357
- Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH
Re: Animanga-brugernes top-anime
Min top ti er som følger:
1. Nichijou 10
2. Ayakashi Bakeneko 9
3. Laputa 8
4.Welcome to the N.H.K. 7
5. Death Note 6
6. Natsume 5
7. Durarara 4
8. Naruto +Shippuden 3
9. Skip Beat 2
10. Steins;Gate 1
1. Nichijou 10
2. Ayakashi Bakeneko 9
3. Laputa 8
4.Welcome to the N.H.K. 7
5. Death Note 6
6. Natsume 5
7. Durarara 4
8. Naruto +Shippuden 3
9. Skip Beat 2
10. Steins;Gate 1
NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN
http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/
Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!
http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/
Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!
Re: Animanga-brugernes top-anime
1. FLCL 10
2. Suzumiya Haruhi no Yuuutsu 9
3. Welcome to the NHK 8
4. Clannad: After Story 7
5. 5 Centimeters per Second 6
6. Durarara!! 5
7. Over Drive 4
8. Cowboy Bebop 3
9. Dragon Ball 2
10. Honey and Clover 1
2. Suzumiya Haruhi no Yuuutsu 9
3. Welcome to the NHK 8
4. Clannad: After Story 7
5. 5 Centimeters per Second 6
6. Durarara!! 5
7. Over Drive 4
8. Cowboy Bebop 3
9. Dragon Ball 2
10. Honey and Clover 1
-
- Kage
- Indlæg: 779
- Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
- Køn: Kvinde
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: Animanga-brugernes top-anime
1. NANA
2. Saikano
3. X TV
4. Honey and Clover + 2. sæson
5. Summer Wars
6. ef - a tale of memories
7. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
8. Clannad: After Story
9. Mai-HiME
10. Kimi ni Todoke
2. Saikano
3. X TV
4. Honey and Clover + 2. sæson
5. Summer Wars
6. ef - a tale of memories
7. Fullmetal Alchemist: Brotherhood
8. Clannad: After Story
9. Mai-HiME
10. Kimi ni Todoke
Re: Animanga-brugernes top-anime
1) Monster
2) Eden of the East
3) Gankutsou
4) EF - A tale of Memories
5) Death Note
6) Mushishi
7) Haibane Renmei
8) One Piece
9) Clannad: After Story
10) One Outs
Min hukommelse ved nogen af dem er lidt slørret, så det kan godt være jeg ville bytte nogen af dem om, men her er min ca. liste :)
(Edit: Rettede lige lidt)
__
Så vidt jeg kan tælle, dem der er nået op på 10+ so far:
1) Welcome to NKH: 5 + 9 + 7 + 8 (29)
2) LOGH: 8 + 8 + 9 (25)
3) FLCL: 10 + 10 (20)
4) Monster: 4 + 5 + 10 (19)
5) Saikano: 9 + 9 (18)
6) Dragon Ball: 4 + 10 + 2 (16)
7) Gankutsou: 2 + 3 + 8 (13)
8) Death Note: 1 + 6 + 6 (13)
9) Clannad: 7 + 3 + 2 (12)
19) EF - A tale of Memories: 5 + 7 (12)
20) FMA: Brotherhood: 8 + 4 (12)
21) One Piece: 7 + 3 (10)
22) Cardcaptor Sakura: 10 (10)
23) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex: 10 (10)
24) Great Teacher Onizuka: 10 (10)
25) Air Tv: 10 (10)
26) Nichijou: 10 (10)
27) NANA: 10 (10)
2) Eden of the East
3) Gankutsou
4) EF - A tale of Memories
5) Death Note
6) Mushishi
7) Haibane Renmei
8) One Piece
9) Clannad: After Story
10) One Outs
Min hukommelse ved nogen af dem er lidt slørret, så det kan godt være jeg ville bytte nogen af dem om, men her er min ca. liste :)
(Edit: Rettede lige lidt)
__
Så vidt jeg kan tælle, dem der er nået op på 10+ so far:
1) Welcome to NKH: 5 + 9 + 7 + 8 (29)
2) LOGH: 8 + 8 + 9 (25)
3) FLCL: 10 + 10 (20)
4) Monster: 4 + 5 + 10 (19)
5) Saikano: 9 + 9 (18)
6) Dragon Ball: 4 + 10 + 2 (16)
7) Gankutsou: 2 + 3 + 8 (13)
8) Death Note: 1 + 6 + 6 (13)
9) Clannad: 7 + 3 + 2 (12)
19) EF - A tale of Memories: 5 + 7 (12)
20) FMA: Brotherhood: 8 + 4 (12)
21) One Piece: 7 + 3 (10)
22) Cardcaptor Sakura: 10 (10)
23) Ghost in the Shell: Stand Alone Complex: 10 (10)
24) Great Teacher Onizuka: 10 (10)
25) Air Tv: 10 (10)
26) Nichijou: 10 (10)
27) NANA: 10 (10)
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster