Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf Hebi » man 30. maj 2011 22:26

Ak ja... Længden ja. Jeg går udfra at hvis DR er villige til at betale for 52 afsnit af Naruto de stortsset aldrig viser, samt hele første sæson af Yugioh GX og lign. serier så vil fokusset på EN serie med en 30-40 afsnit ikke være en umulighed :-)

Jeg kan dog se et problem med aldersgrænsen, det er muligvis svært at få nye voksne til at se den. Og den vil højst sansynligvis blive vist sent om aftenen ligesom vi så med naruto uncut. Simpelthen fordi den anses som FOR uegnet for børn.
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf l.mathiasen » ons 1. jun 2011 19:23

Nu bliver Naruto uncut jo vist sent om aftenen fordi man ikke putter Naruto ind i de gode tidsblokke, havde den seertække ville den nok være et par timer før, men tidspunktet er det meget lig det meget anime i Japan bliver vist på, så lidt realistisk er det da. Men det er jo kun et problem man ville have på DR1, de har jo en mængde andre kanaler med mindre fokus på seertal bare målgruppen passer.

og vil også gerne nævne at jeg er generelt enig med Niels men han er jo også en fornuftig ung mand ^^
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Anime som der burde forslåes til nyt DR ungdoms brand?

Indlægaf JoaCHIP » tors 2. jun 2011 12:57

l.mathiasen skrev:LOGH hører måske mere hjemme i grundskole-undervisningen så vi er sikker på at alle folk ser den, hvem hører alligevel efter i religion, kunne sagtens erstattes af LOGH uden det store tab.

Da jeg gik i skole (det var dengang de stadig diskuterede hvilken form pyramiderne skulle have), hed det fag ikke "religion" men "kristendomskundskab". Ja, der var nemlig kun én religion på programmet, og det var ikke én jeg nogensinde kom til at holde af.

Nææ, giv folket noget LOGH eller noget Evangelion. Så må det bære eller briste! ;D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf SsjGogo » tors 2. jun 2011 13:17

nielsm skrev: (Hvis One Piece er/har været et tv hit i Tyskland eller Sverige kunne den måske få en chance, men det er ikke noget jeg har hørt om.)


One Piece var et kæmpe hit i Tyskland efter det blev lanceret på RTL 2 i sin tid, dog har diverse omkostninger til tysk dub gjort sit, desværre, og man har indstillet dubbing efter afsnit 401!

One Piece er ikke en realistisk mulighed i Danmark. :(
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf Etex » tors 2. jun 2011 13:26

Ihvertfald ikke hvis anime bliver ved med at være så upopulær som det er i dag. Men hvis det gik hen og blev et kæmpe hit, hvem ved?
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf LiseR » tors 2. jun 2011 23:47

De viser da Naruto stadig, men jeg tror kun de købte den første sæson eller noget. Jeg har i hvert fald set ungerne være på den der tåbelige bro 717 gange.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf l.mathiasen » fre 3. jun 2011 00:22

LiseR skrev:De viser da Naruto stadig, men jeg tror kun de købte den første sæson eller noget. Jeg har i hvert fald set ungerne være på den der tåbelige bro 717 gange.

Det er hvad vi i visse kredse kender som "at lave en DR". Som man nok kan gætte har DR lagt navn til det og med god grund, derfor er der også i denne tråd adskillige mennesker der advarer imod at forslå længere serier til dem da de er alt for kendt med "at lave en DR". Modsat er der så "at lave en TV2", hvilket betyder køb en hot serie og vis den de næste 20+ år på trods af at 1990´er serier er så outdatet at de ikke engang har camp værdi længere.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf Yoite » fre 3. jun 2011 00:44

LiseR skrev:De viser da Naruto stadig, men jeg tror kun de købte den første sæson eller noget. Jeg har i hvert fald set ungerne være på den der tåbelige bro 717 gange.


Ja det pisse irriterende lol X'D optog det hver nat engang også sendte de ik mere end lige de første afsnit af den.. mega let down;D suk lol :D *ryster på hovedet* :D
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf Hebi » fre 3. jun 2011 00:47

Yoite skrev:
LiseR skrev:De viser da Naruto stadig, men jeg tror kun de købte den første sæson eller noget. Jeg har i hvert fald set ungerne være på den der tåbelige bro 717 gange.


Ja det pisse irriterende lol X'D optog det hver nat engang også sendte de ik mere end lige de første afsnit af den.. mega let down;D suk lol :D *ryster på hovedet* :D


haha.. Jeg mindes de nætter hvor jeg blev oppe sent for at se serien UDELUKKENDE fordi jeg ønskede at støtte initiativet om at vise naruto uncut, og hvad gjorde de efter jeg havde holdt mig vågen flere nætter uden tanke på at jeg skulle i skole dagen efter? - GENTOG ALLE AFSNITTENDE IGEN EFTER EP 52.. Snak om et ''letdown'' :(
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Anime som der burde forslåes til DR ny ungdoms brand?

Indlægaf Etex » fre 3. jun 2011 01:00

LiseR skrev:De viser da Naruto stadig, men jeg tror kun de købte den første sæson eller noget. Jeg har i hvert fald set ungerne være på den der tåbelige bro 717 gange.

To be honest, så har de ikke sendt Naruto siden sidste år.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 36 gæster