Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Heterochromia
Genin
Genin
Indlæg: 67
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 14:22

Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito

Indlægaf Heterochromia » lør 18. jun 2011 12:00

Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito (lit. Code Geass Side Story: Akito of the Ruined Nation) er en kommende anime. Den blev officielt annonceret i bonus materialet i Code Geass: The Miraculous Birthday (Code Geass Picture Drama).

Det vil være en side historie til Code Geass: Lelouch of the Rebellion, sat i 2017 a.t.b. på den europæiske krigs front, hvor en militær enhed af udvalgte drenge og piger fra Area 11 (Japan) er blevet sendt på en militær operation med en overlevelse chance på ikke mere end 5 %. Deres opgave: reede en allieret enhed, der blev efterladt. Den formodet hovedperson er en dreng ved navn Akito Hyuga (ヒュガ・アキト); blå håret, bundet i en fletning, blå øjne, samt en stor del visuelle ligheder med Lelouch. Den eneste kendte kvindelige karaker er en pige ved navn Laila/Layla Malkal (レイラ・マルカル); langt blond hår og blå øjne. Udover disse to karaktere, er der også concept art af en udsædvandenligt udseende Knightmare Frame.

Instruktør: Akane Kazuki
Manuskriptforfatter: Morita Shigeru
Karakter Design: Kimura Takahiro (original)
Mecha Design: Yasuda Akira (original)

http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-04-22/code-geass-gaiden-bokoku-no-akito-project-announced

Personligt glæder jeg mig til, at den udkommer. Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er stor fan af Code Geass universet. Selvom jeg nu helst vil have set en forsættelse af R2, så bliver det interessant at se noget sideløbende aktion på den europæiske krigs front.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito

Indlægaf *Wish* » lør 18. jun 2011 14:53

Tja, nu hvor jeg kender universet og syntes godt om Code Geass, kommer jeg nok også til at tjekke den her ud.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito

Indlægaf SsjGogo » lør 18. jun 2011 14:58

Heterochromia skrev:Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito (lit. Code Geass Side Story: Akito of the Ruined Nation) er en kommende anime. Den blev officielt annonceret i bonus materialet i Code Geass: The Miraculous Birthday (Code Geass Picture Drama).

Det vil være en side historie til Code Geass: Lelouch of the Rebellion, sat i 2017 a.t.b. på den europæiske krigs front, hvor en militær enhed af udvalgte drenge og piger fra Area 11 (Japan) er blevet sendt på en militær operation med en overlevelse chance på ikke mere end 5 %. Deres opgave: reede en allieret enhed, der blev efterladt. Den formodet hovedperson er en dreng ved navn Akito Hyuga (ヒュガ・アキト); blå håret, bundet i en fletning, blå øjne, samt en stor del visuelle ligheder med Lelouch. Den eneste kendte kvindelige karaker er en pige ved navn Laila/Layla Malkal (レイラ・マルカル); langt blond hår og blå øjne. Udover disse to karaktere, er der også concept art af en udsædvandenligt udseende Knightmare Frame.

Instruktør: Akane Kazuki
Manuskriptforfatter: Morita Shigeru
Karakter Design: Kimura Takahiro (original)
Mecha Design: Yasuda Akira (original)

http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-04-22/code-geass-gaiden-bokoku-no-akito-project-announced

Personligt glæder jeg mig til, at den udkommer. Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er stor fan af Code Geass universet. Selvom jeg nu helst vil have set en forsættelse af R2, så bliver det interessant at se noget sideløbende aktion på den europæiske krigs front.


Looks like Wiki material to me! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Code Geass Gaiden: Bōkoku no Akito

Indlægaf Oriolidae » lør 18. jun 2011 18:21

SsjGogo skrev:Looks like Wiki material to me! :D

Yup, og det er et kompliment!

Det lyder da interessant. Jeg var også meget glad for Code Geass. Dog kan det være farligt at malke et koncept, bare fordi det førhen har været en succes. Håber på det bliver en velproduceret anime...
Billede


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster