Hvilke animeer har i droppet?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Edward ^^..
Genin
Genin
Indlæg: 64
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:39

Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Edward ^^.. » søn 19. jun 2011 14:07

Ja.. jeg spørger af ren nysgerrighed. Hvilke animeer har i droppet?
Jeg har kun droppet 2 ^^'

1. Death note.
2. InuYasha.
I'm back :o)

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf l.mathiasen » søn 19. jun 2011 15:28

InuYasha er også pænt lang.

Tja jeg vil citere mig selv fra tråden her viewtopic.php?f=7&t=221
l.mathiasen skrev:Ved ikke hvor mange animeer jeg dropper, tror mere jeg sætter de fleste på pause og så glemmer dem.

Men den sidste jeg droppede for nu var Hanasaku Iroha som jeg droppede da jeg fandt ud af at det var 26 afsnit og ikke bare 12-13, så mange afsnit mere kunne jeg ikke klare den protagonist.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
mikael
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:32
Køn: Mand
Geografisk sted: danmark

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf mikael » søn 19. jun 2011 15:39

Den eneste jeg med sikkerhed har dropper for nyligt er Fairy Tail, Allerede fra started af lugtede den som endnu en uendelig shonen serie, min mindst elskede type anime.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Oriolidae » søn 19. jun 2011 16:53

Har mange 'stalled' animeer, men har kun fire 'dropped'.

Dem jeg har droppet er; Special A, Darker than Black, Starry☆Sky (nøhj, den var lam) og Pokemon (prøvede at se serien kronologisk for nyligt, og måtte give op selvom jeg elskede showet højt da jeg var yngre). Ellers er der lidt over tyve serier jeg har 'stalled', og som jeg vil prøve at given en til chance senere hen. :)

mikael skrev:Den eneste jeg med sikkerhed har dropper for nyligt er Fairy Tail, Allerede fra started af lugtede den som endnu en uendelig shonen serie, min mindst elskede type anime.

Ja, lige fra starten synes jeg også den virkede tam. Har prøvet at tvinge mig igennem afsnit, men jeg bider ikke på. :/ Har dog ikke droppet den endnu, men ud fra diverse anmeldelser bliver den vist ikke bedre. Gah.
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Kiwi » søn 19. jun 2011 18:13

Jeg har også lidt svært ved at skelne mellem "stalled" og "dropped". Da jeg i sin tid startede med at se anime var der dog en del hvor man løb skrigende væk, eksempelvis: Girls Bravo (forventede noget i stil med Tenchi)
Chobits (godt nok den mest useless mandlige hovedperson jeg nogensinde har set)
Code Geass (ham gutten virkede halvsindsyg og havde godt nok nogle lange monologer)

Andre serier bliver bare ikke prioriteret specielt højt. F.eks. den der Battle Girls Time Paradox. Lige nu og her er det ikke noget jeg gider bruge tid på, men hvis jeg en dag har brug for en serie at sidde og sumpe til kan det da godt være jeg får set den færdig.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Oriolidae » søn 19. jun 2011 18:48

Kiwi skrev:Code Geass (ham gutten virkede halvsindsyg og havde godt nok nogle lange monologer)

Det er ellers en virkelig god anime når du først kommer ordentligt igang med den! :o Både den og Code Geass R2 havde gjort mig lettere afhængig indtil de sluttede.

Ved hvilken episode droppede du den? Jeg vil anbefale dig at give den een til chance en gang i fremtiden. :D
Billede

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Kiwi » søn 19. jun 2011 19:51

Oriolidae skrev:Ved hvilken episode droppede du den? Jeg vil anbefale dig at give den een til chance en gang i fremtiden. :D

Det var meget tidligt, afsnit to eller tre. Kunne godt være jeg lige skulle give den en chance til, nåede jo aldrig at finde ud af hvad det hele egentlig handlede om. Kan jo være han bliver til at holde ud når først der kommer lidt baggrunds oplysninger med. Du er jo ikke den eneste der roser den ;-)

Chobits har jeg faktisk givet en chance til og nåede fire afsnit ind. Men det der "jeg er 18 år og kan ikke købe trusser uden at gå i spåner" afsnit er altså mere end hvad jeg kan klare.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Oriolidae » søn 19. jun 2011 20:11

Kiwi skrev:Chobits har jeg faktisk givet en chance til og nåede fire afsnit ind. Men det der "jeg er 18 år og kan ikke købe trusser uden at gå i spåner" afsnit er altså mere end hvad jeg kan klare.

Er enig med dig i at Chobits' mandlige protagonist er noget af en vatnisse. Jeg var også noget træt af ham... :/
Billede

Brugeravatar
Yondoloki
Chunin
Chunin
Indlæg: 170
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Geografisk sted: Odense

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf Yondoloki » søn 19. jun 2011 23:58

tror ikke rigtig jeg har decideret droppet nogen på den måde... Jeg har nok droppet Inuyasha på den måde, at jeg nok får set animeen fra ende til anden, men har set de afsnit der holder sig til mangaen, og har da også købt sæson 1 og 2.

Derudover kan jeg ikke komme i tanke om noget... det har nok også mest været set de første afsnit og så glemt alt om det bagefter...
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Hvilke animeer har i droppet?

Indlægaf LiseR » man 20. jun 2011 00:01

Jeg prøvede at se Fairy Tail, og jævnfør min Naruto-besættelse har jeg ellers intet imod uendelige shounen-serier. Men den fangede mig ikke rigtigt, på trods af halvnøgne og kriminelt unge mænd, så den er vist.. permanent på pause.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster