Anime dvd og bluray på tilbud

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf RuneU » man 20. jun 2011 13:46

Til de der ikke læser japanator.com, så er der en engelsk webshop der har tilbud på udvalgte anime dvd og bluray:
http://www.zavvi.com/dvd/offers/manga-2 ... verse=true

Jeg kender ikke butikken, så handel er på egen risiko :p

Jeg er dog selv lidt fristet af Ghost in the Shell 2.0 og Innocence på bluray til under 8 pund.

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf Kiwi » man 20. jun 2011 20:06

Butikken virker fin nok, dog er der en del der brokker sig over at de er langsomme til at sende tingene.

Der er dog en ting man skal være opmærksom på: De sender pakkerne fra Guernsey (en af kanaløerne), hvilket vil sige der kan komme told på. Med det nye gebyr kan det nemt blive en meget dårlig forretning, på trods af de gode tilbud.

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Re: Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf RuneU » tirs 21. jun 2011 10:35

Nå, det var da ærgeligt hvis det ikke er så billigt som det ser ud :sur:

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf Kiwi » tirs 21. jun 2011 18:20

Hvis man køber en del og de vel at mærke sender det i en stor pakke (hvilket jeg ikke lige kan finde noget om på deres hjemmeside), tror jeg godt det kan betale sig. Eksempelvis koster Darker Than Black 263.- hos Axel plus forsendelse. Hos Zavvi vil prisen inkl. told og moms være ca. 185.-, så allerede der har du sparet over halvdelen af gebyret. Men hvis de sender det i flere pakker kan du risikere at de alle bliver nuppet, så vil jeg gætte på de smider gebyr på hver pakke...
I værste fald kan du ende med at skulle betale 250.- for Gits dobbelt BD'en (moms er ca. en 20'er og gebyret er 150.-, mener ikke man betaler told hvis den koster under 80.-).

Skal dog ikke kunne sige om der er noget jeg har misforstået ved toldreglerne, ved dog at jeg har betalt 150.- i gebyr for hver af de sidste "uden for eu" pakker jeg har modtaget. Fik lidt af et chok første gang ;-)

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf Crystal Dragon » tors 23. jun 2011 12:46

Jeg har en god hjemmeside som har et udemærket udvalg af anime'er.

http://www.laserdisken.dk

Nogle gange har de også tilbud på dvd'er og sådan. De har en masse inports. Jeg købte Naruto første sæson herfra :3 Det er ikke kun en online shop, de har også en butik stående nede i en af sidegaderne ved Strøget i København så man kan også komme ind og se de varer de har. Jeg ønsker mig brændende Soul Eater Complete Box sæt men den er lige lovlig dyr :'(
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime dvd og bluray på tilbud

Indlægaf Kiwi » tors 23. jun 2011 18:22

Jeg bruger som regel Axelmusic, de følger som regel de amerikanske prisnedsættelser temmelig hurtigt og der er ikke risiko for told og moms.
Jeg bruger som regel Amazons "available from these sellers" hvis det er ældre titler der er svære at få fat på.


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 42 gæster