Naruto: Epic eller irriterende?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf Hebi » søn 26. jun 2011 19:49

I kender alle de 3 store: One Piece, Bleach og Naruto. Ens for alle serierne er at man kan elske eller hade dem, jeg tilegner denne tråd til meninger om Naruto serien, både udviklingen i serien samt forhold der vedrører serien generelt. Lad mig høre nogen meninger, Naruto er til dato stadigvæk min nr 1 på listen over Anime. Og verden over har serien opnået succes, både gennem serien og via div. spil, manga og lign. udgevet
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf l.mathiasen » søn 26. jun 2011 20:33

Pas på unge mand, du har åbnet Pandoras æske >:)

Har så ikke så mange meninger om Naruto, ikke en serie for mig.
Men det gælder så alle de lange kampbaseret shounen serier.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf Legend » søn 26. jun 2011 23:46

Jeg syntes ikke den første del af animeen var særlig god. Det har måske noget at gøre med, at jeg så den på dansk xD Men synes også animationen var haltende mange steder. Og så er historien bare ikke så spændende på det tidspunkt i forhold til senere hen IMO. Shippuden virker dog til at være noget bedre, omend jeg kun har set lidt af den. Men jeg er rigtig glad for Naruto-mangaen :)
Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf LiseR » søn 26. jun 2011 23:53

Mangaen har sine gode og dårlige øjeblikke, men står mit hjerte allernærmest. EPIC.
Animen synes jeg er lidt træls, men jeg gider jo godt se den alligevel, for jeg kan så godt lide karakterene :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
tarmie
Chunin
Chunin
Indlæg: 132
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 23:28
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf tarmie » man 27. jun 2011 01:31

Når jeg læser mangen eller ser animeen er det eneste jeg ser, steriotyper i scenerier og situationer der er blevet gjort langt bedre i andre serier.

Som nævnt i Månedens anime tråden, er det en meget nem serier at komme ind i. Der er ikke så meget at tænke eller undre sig over, og personerne er skåret pænt ud så det er let at forstå deres rolle i historien.

Jeg synes helt klart ikke at Naruto på nogen måde er epic. Jeg er personligt mere til serier med anti-helte, eller bare helte der er menneskelige og begår felj. Og jeg har læst/set en tiltrækkelig mængde shounen serier gennem min tid som anime/manga-fan til at Naruto, nu ikke længe kan overraske mig på nogen måde.

Jeg bryder mig heller ikke om Kishimotos tegnestil. Det er selvfølgelig min egen mening, men jeg synes han er dårlig til at vise hvad karakterene føler, det er lidt bedre i animeen, hvor en god animator og instruktør kan "pifte" en scene lidt op. Men langt hen af vejen er der udelukkende tale om fantasiløse standardudtryk og så en sjælden gang laver han så voldsomt ansigtsudtryk at det bare bliver komisk, selvom scenen skulle være død alvorlig. XD

Nå men fordi den her post blev al for lang og kedelig, vil jeg dele mit yndlings Naruto fan-art med jer allesamen. Jeg synes nemlig det beskriver hisorien helt perfekt!
Billede
Yeah Whatever Fine

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf l.mathiasen » man 27. jun 2011 01:43

tarmie skrev:Nå men fordi den her post blev al for lang og kedelig, vil jeg dele mit yndlings Naruto fan-art med jer allesamen. Jeg synes nemlig det beskriver hisorien helt perfekt!
Billede

(Y)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf Hebi » man 27. jun 2011 22:17

l.mathiasen skrev:Pas på unge mand, du har åbnet Pandoras æske >:)

Har så ikke så mange meninger om Naruto, ikke en serie for mig.
Men det gælder så alle de lange kampbaseret shounen serier.


Pandoras æske hva? ja det skal jeg huske på.. :3. En ting der er meget interessant ved Naruto og henholdsvis Bleach og One Piece, er at alle seriernes HELT store KAMPE skete tidsmæssigt næsten på samme tid, sendt i den virkelige verden. Et tilfælde? Næppe... Luffy og White Beard Vs Marine Fortress, Ichigo og soul society vs Aizen ( og de div. Espado), Naruto vs Pain (Konoha destruction)
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf l.mathiasen » man 27. jun 2011 23:06

Hebi skrev: En ting der er meget interessant ved Naruto og henholdsvis Bleach og One Piece, er at alle seriernes HELT store KAMPE skete tidsmæssigt næsten på samme tid, sendt i den virkelige verden. Et tilfælde? Næppe... Luffy og White Beard Vs Marine Fortress, Ichigo og soul society vs Aizen ( og de div. Espado), Naruto vs Pain (Konoha destruction)

Bliver de ikke alle sammen udgivet i Shounen Jump af Shueisha forlaget? Så bestem selv om du ser det som et tilfælde eller ej :pirat
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf Crystal Dragon » tirs 28. jun 2011 09:49

Selvom Naruto ikke er min yndlings anime så er jeg meget glad for den. ^_^ Det var en af de første anime jeg dyrkede og greb mig - det var så også den første anime hvor jeg opdagede fillers.
Jeg havde en ven der kun læste manga'er og så spurgte jeg
Spoiler: vis
kan du huske det afsnit af Naruto hvor han finder den der lille pelstot der kun kan sige sjove lyde og den klynger sig til hans ryg??
. Og så kigger han underligt på mig og svarer "Det må ha været en filler for den lyder åndssvag." :S Erhm okay... Og jeg vil gerne sige med det samme - fillers - er - irriterende.
Naruto er ikke epic efter min mening, den er sjov, god, fantastisk musik og underholdende. $_$ Men jeg synes slet ikke den fortjener alt den skæld ud jeg har hørt mange give den. Jeg har hørt på en englænder sige han hader den fordi på engelsk siger Naruto konstant: "Believe it! Believe it! Believe it!" ._. Suk... Dubs er ikke helt vild gode når det kommer til Naruto.
**Hint** Dansk: "Vi skal skal nok finde Sasuke! Dad-te-ba-jo!" xD
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Naruto: Epic eller irriterende?

Indlægaf LiseR » ons 29. jun 2011 01:18

ONBAA!!! :D
Naruto har nok nogle af de dummeste fillers i verden. Til gengæld er de også sindsygt skægge.
Hvis man nyder at hade fillers, så tjek den her:
http://surprisinglypenetrable.blogspot. ... re-it.html
Naruto-fillers parodi blog!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 75 gæster