Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf kibasnowpaw » søn 11. aug 2013 14:34

Billede


Dette er en Spoiler så vis i ikke har set den i nu og ikke ville vide noget bør i nok ikke læse vider


Så Corpse Party Tortured Souls Episode 1 udgivet i fuld HD det Følger PSP-spil lang hen af vejen
det er en Horror, Splatter anime, men der var ikke nær så meget spænding i den som jeg havde forventet, men en meget god anime for folk der kan lide den slags

den starter med af Satoshi (som er en af pigerne) bliver efter skole med flere af sine klassekammerater for at rydde op efter Kisaragi Academy kultur festival.
På et tidspunkt begyndte Ayumi Shinozaki (som også er en af de piger der er med), som er klassen repræsentant at fortælle spøgelseshistorier omkring Heavenly Host Elementary School


Billede


Da læreren kommer og næsten skræmmer dem halvt ihjel og fortalte dem alle skal til at gå hjem og afslutte rengøring den næste dag.
hun er med en pige som er til lillesøster til en af drengene (Satoshi Mochida) med navn (Yuka), som var kommet for at aflevere hans paraply, men Ayumi som hvar repræsentant valgte at i stedet at de udføre en charme før de tog hjem til at opmuntre de klassekammerat hun er sammen med.
Hun tager en *papir Dukke* frem som skule siges af være et charme


Billede


vis alle riv et stykke af på samme tid, mens de tænker på fortsat at være venner uden at miste tænken vil de forblive venner for evigt
men kort tid efter de river den fra hinanden, sker et jordskælv som rystede på hele skolen, der forårsager et stort hul i gulvet til at åbne sig, i hvilket alle i lokalet på det tidspunkt faldt i.

Nu sker det alt er under forandring og de er fortabte de er ikke mere i deres gode skole (Kisaragi Academy Senior High) nej, de er nu i en dæmon verden i den gamle skole (Heavenly Host Elementary)

Billede


De finder snart ud af de ikke kan komme ud, og allerede fra starten sker der mærkelige ting, såsom hallucinationer og død

Det en Anime man bare må se hvis man kan lide den slags
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf kibasnowpaw » lør 17. aug 2013 04:30

Jeg har nu set 3 ud af 4 med eng undertekster venter på af den 4 kommer med eng undertekster har også spille lidt af spille til PSP.

Jeg ville ønske, de kunne have gjort den længere, og ikke forsøge at få 2 - 3 til at dø i hver episode den er virkelig blodige, og de forklare historien faktisk temmelig godt, så du ikke står WTF, men jeg tror du vil få mere ud af den, hvis du havde spille spillet først, fordi de forklare mere om karaktererne i spille, end i animen der er også en 2er, som heder Corpse Party: Book of Shadows, som stadig kun er et PSP-spil, men håber de vælger at gøre det til en anime.

Alt i alt synes Jeg, det en fremragende anime, men man skal ikke være sart, fordi du vil se døde mennesker og indvolde og en masse blod, jeg tror, ​​det er den største splatter anime jeg har set indtil nu det er i værtifal en af ​​dem der kan få min mave til at vende sig, og jeg er langt fra sart.

Den er godt animere med godt lyd og masser af blod og død, men der ikke rigtig nogle chok og spænding i den, som jeg have håbet lidt på, vis jeg til give den en klassifikation fra 1 - 10 vil jeg nok give den 7, da jeg have håber der var mere spænding i den, men der masser af action, og der sker næsten hele tiden noget.

jeg tror det dækker det hele

PS vis i ville læse mere om den kan i gøre det på mit forum som du kan se i signatur
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf psyg » lør 17. aug 2013 13:36

kibasnowpaw skrev:PS vis i ville læse mere om den kan i gøre det på mit forum som du kan se i signatur


tak, men nej tak.

og personligt så finder jeg det ret usmageligt at forsøge at anskaffe sig medlemer sådan.

vi har set din signatur, vi har set dit forum, og vi er ikke intreseret.
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
kibasnowpaw
Chibi
Chibi
Indlæg: 25
Tilmeldt: søn 30. jun 2013 08:44
Køn: Mand
Geografisk sted: Skibby
Kontakt:

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf kibasnowpaw » lør 17. aug 2013 14:05

psyg skrev:
kibasnowpaw skrev:PS vis i ville læse mere om den kan i gøre det på mit forum som du kan se i signatur


tak, men nej tak.

og personligt så finder jeg det ret usmageligt at forsøge at anskaffe sig medlemer sådan.

vi har set din signatur, vi har set dit forum, og vi er ikke intreseret.


personligt så finder jeg det ret usmageligt at forsøge at være en idiot og personligt synes jeg også vis man ikke har noget relevant a t sige bør man ikke svare til af starte med
mine hjemmeside
Den Danske Anime Klub

Brugeravatar
kaas
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1080
Tilmeldt: lør 13. aug 2011 22:59
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Aalborg

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf kaas » lør 17. aug 2013 14:08

kibasnowpaw skrev:
psyg skrev:
kibasnowpaw skrev:PS vis i ville læse mere om den kan i gøre det på mit forum som du kan se i signatur


tak, men nej tak.

og personligt så finder jeg det ret usmageligt at forsøge at anskaffe sig medlemer sådan.

vi har set din signatur, vi har set dit forum, og vi er ikke intreseret.


personligt så finder jeg det ret usmageligt at forsøge at være en idiot og personligt synes jeg også vis man ikke har noget relevant a t sige bør man ikke svare til af starte med


*Dumme-slag*
https://yourlogicalfallacyis.com/tu-quoque
Prøv igen.

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf psyg » lør 17. aug 2013 14:11

kibasnowpaw skrev:personligt synes jeg også vis man ikke har noget relevant a t sige bør man ikke svare til af starte med


nææ men på den anden side så bør man heller ikke starte et forum i det tilfælde...
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf SsjGogo » lør 17. aug 2013 16:28

Kære drenge,

Der er ingen grund til at skændes og i alle tilfælde er dette ikke tråden til det!

Tak
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf Urahara » lør 17. aug 2013 16:31

SsjGogo skrev:Kære drenge,

Der er ingen grund til at skændes og i alle tilfælde er dette ikke tråden til det!

Tak


Forståeligt nok, men det kan da ikke passe at denne person bare kan promoverer sig så skammeligt?
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf SsjGogo » lør 17. aug 2013 16:33

Animanga.dk støtter diversitet - og så længe der ikke er tale om en kommerciel side - er det ikke mod vores regelsæt.

De etiske betænkeligheder vil jeg ikke forholde mig til. :)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Urahara
Kage
Kage
Indlæg: 529
Tilmeldt: søn 28. jul 2013 16:57
Køn: Mand
Geografisk sted: Under min hat.

Re: Corpse Party Tortured Souls Episode 1

Indlægaf Urahara » lør 17. aug 2013 16:43

Er glad for at du skrev den besked inden jeg skrev, fordi jeg havde skrevet noget mindre pænt. :P Det blev så ændret da du skrev. :P
Billede


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster