The Legend of Korra Discussion

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Houkou » man 25. aug 2014 01:28

Nu sluttede sæson 3 her i den her uge og jeg må sige at sæson 3 indtilvider er min ynglings, toeren tyggede jeg mig igennem, ud over lige de to episoder med Wan. Men tredje sæson to sig noget af en drejning.
Spoiler: vis
blev virkelig glad for at se zuko og var vild med de to sidste episoder som vidste hvor stærk Korra var og så alligevel endte med at visse hvor svag hun er blevet. Bolin overraskede mig med sin lavabending, hvilket nok forklare hvor han ikke kan metalbending.

Nå men de er allerede igang med en sæson fire, som skulle komme til januar næste år hvad jeg har læst dog vil det ikke længere blive sendt på nick :/ men jeg ville høre hvad syndes i om de nu værende tre sæsoner og hvad tror i måske fjerde sæson vil handle om?
Jeg tror at nu hvor vi har haft sæson et med fokus på luft sæson to med fokus på vand og sæson tre fokus på jord må sæson fire næsten være om ild, eller det håber jeg for jeg savner ildnationen en smugle.
Billede

Brugeravatar
TMP
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 8. jul 2012 01:17
Køn: Mand
Kontakt:

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf TMP » man 25. aug 2014 07:57

Tja... Jeg havde nogle forventninger til Legend of korra. Og det blev en fin serie, med feels, og epicness.
Programmør.
Aegisub inspirerede mig til at være programmør. Hvilket jeg takker bla. Niels for.
Quote:
Spoiler: vis
I am not afraid of the one who can kill me, I am afraid of the one who can touch my heart.
Myself

Hvis I hader mig for den jeg er, så gør det. Hellere det, end at blive elsket for at være en løgner. Så må alle i hele verden hade mig.
Migselv

Love is not about finding the perfect person, but about seeing an imperfect person perfectly
Gundvang

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Gama » man 25. aug 2014 15:24

Jeg synes serien er stærk undervurderet, udover humoren synes jeg jo netop plottet og hele historien virker mere moden end the last airbender :) Især sæson 2 og 3 har ekstremt meget fat i godt og ondt, og hvad er det egentlig for en størrelse, samt hele avatar universet bliver udforsket godt og grundigt :) Jeg savner stadig mere fra the last airbender, men toph lyder til og være i live, så mon ikke hun også dukker op i sæson 4 :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Mathias » man 25. aug 2014 19:34

Jeg elsker den, humoren falder nogle gange fladt men syntes temaerne og karakterene er virkelig gode og interessante.

Animationen er rigtig flot og syntes 3d og 2d animation for en gangs skyld passer (nogenlunde) sammen.

Kampene var nogle gange lidt kedelige eller korte men de fleste var gode eller amazing.

Glæder mig til at (forhåbentlig) se mere korra, hvis ikke nickolodeon ødelægger mere for serien -_-
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Mathias » fre 3. okt 2014 20:45

Season 4 starter idag.

Heldigvis påpegede en af mine venner det, ellers ville den være smuttet mig forbi.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Sneffe » lør 4. okt 2014 11:15

Mathias skrev:Season 4 starter idag.

Heldigvis påpegede en af mine venner det, ellers ville den være smuttet mig forbi.


Det er sjovt, jeg oplevede præcist det samme :D

Jeg var alt i alt ret tilfreds med tredje sæson på trods af, at den byggede på en virkelig mærkelig præmis. Sæsonen har bedre skurke og generelt er stemningen mørkere end det er tilfældet i de øvrige sæsoner. Nu er jeg bare virkelig glad for, at kunne se frem til fjerde sæson, som jeg nu har opbygget ret store forventning til :)

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Tanerion » lør 4. okt 2014 11:28

Bliver nok nødt til at starte på serien eftersom Platinum laver et spil af den :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Mathias » lør 18. okt 2014 19:44

Elsker season 4 indtil videre.

Jeg er dog utroligt spændt på om jeg bliver okay med afslutningen siden det er sidste season :'(
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Tanerion » lør 18. okt 2014 20:29

Har set syv afsnit af første sæson.
Forventede at kunne lide den og det gør jeg også men er ikke særlig imponeret af hvordan hele romance vinklen bliver håndteret.
Dog forfriskende at det ikke er som i anime hvor karaktererne ikke tør tale om at de kan lide hinanden før til allersidst.

Håber på at være færdig med anden sæson før spillet kommer ud om et par dage og derefter tager jeg det helt roligt og begynder måske ikke engang på fjerde sæson før den er færdig :)
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: The Legend of Korra Discussion

Indlægaf Gama » tirs 28. okt 2014 14:41

Sæson et er efter min mening også den dårligste :P Men det er jo lidt klart, karaktere skal introduceres, og ligeså skal hele verdenen, og systemet :)

Serien rammer helt klart sit klimax når man hører om Avatar'ens oprindelse i sæson 2 eller 3 :)
Senest rettet af Gama tirs 28. okt 2014 17:34, rettet i alt 1 gang.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster