Spørgsmål angående årets julekalender.

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf l.mathiasen » fre 4. okt 2013 14:48

Jeg har spekuleret over årets julekalender et stykke tid nu.
Altså hvor vi sammen ser et afsnit af en anime hver dag i december frem til jul (eller ok med 26 eps bliver det jo nok til 2. juledag (eller skt Stefans dag om man vil).
Der har historisk ikke været den store aktivitet med den slags tråde, så måske passer det slet ikke til forum formatet?
Så altså hvem vil reelt deltage aktivt i sådan en tråd, og hvem vil kigge med uden at skrive?
Skal jeg bare køre den på min blog, kun her, køre den begge steder eller slet ingen julekalender?
Vil der eventuelt være andre anime sider der vil være med til at køre noget samlet for at skabe en slags fællesting på tværs over miljøet?
Har folk forslag til anime der skal ses? Ellers ender det nok bare med noget Captain Tylor eller Nadesico (der jo begge er gratis lovligt tilgængeligt på Youtube)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf SomethingPurple » fre 4. okt 2013 14:52

Alt efter, hvilken serie det bliver, ser jeg med, men ikke, hvis det kun bliver på bloggen.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf SsjGogo » fre 4. okt 2013 14:57

Jeg er i samme båd som SP!

Jeg foreslår, at vi lægger 5-6 serier til afstemning allerede nu, og så lade flertallet beslutte, hvad vi skal se og tale om.

Man skal dog allerde nu være obs! på, at december er en travl måned for mange, hvorfor ikke alle har mulighed for at se en serie per dag og komme med kommentarer.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf l.mathiasen » fre 4. okt 2013 15:19

SsjGogo skrev:Man skal dog allerde nu være obs! på, at december er en travl måned for mange, hvorfor ikke alle har mulighed for at se en serie per dag og komme med kommentarer.

Det er altid en travl måned for mange, men en julekalender kræver jo næsten en jul ;D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf SsjGogo » fre 4. okt 2013 17:30

l.mathiasen skrev:
SsjGogo skrev:Man skal dog allerde nu være obs! på, at december er en travl måned for mange, hvorfor ikke alle har mulighed for at se en serie per dag og komme med kommentarer.

Det er altid en travl måned for mange, men en julekalender kræver jo næsten en jul ;D


I alle tilfælde håber jeg på, at du har lyst til at lave en julekalender i år :)
www.gogonoter.dk

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf Kiwi » fre 4. okt 2013 21:28

Jeg vil ihvertfald læse kommentarerne, og forhåbentlig også se med. Om jeg kommer med kommentarer er nok lidt mere usikkert, men jeg skal gøre mit bedste :-)

Vil da lige sige at jeg påskønner de forskellige indlæg om seriers indhold. Det er god læsning og præger mit valg af anime :-)

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf l.mathiasen » fre 18. okt 2013 16:17

Jeg tror bare jeg vælger at gøre den på den dovne måde, bare linke til min blog hver dag og spare ca 10 min per dag eller omkring 4½time på at lave layout til forummet.
Og da jeg allerede ser Captain Tylor og kan lovligt linke til den på youtube, så bliver det nok den ja :P
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf SsjGogo » fre 18. okt 2013 17:29

Godt med en julekalender igen, dog er serien ikke i min smag - har dog ikke set ovaen.

God fornøjelse og en opfordring herfra til at støtte op om l.mathiasen blog.

Der er meget få mennesker derude, der tager sig den tid.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Spørgsmål angående årets julekalender.

Indlægaf l.mathiasen » man 11. nov 2013 14:25

Da jeg har lige har haft en uges nedetid grundet influenza er jeg bagude med en del ting, så jeg har simpelthen ikke tiden til at lave det her projekt lige nu :'(
Men for dem der skulle ønske at se Tylor alligevel kan i lige få et link til Manga Entertainments Youtube kanal med playlisten http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... X039cO_sjq
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster