Hvilke anime evner/krafter ville i helst eje?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Naiera
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1209
Tilmeldt: man 2. sep 2013 00:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Hvilke anime evner/krafter ville i helst eje?

Indlægaf Naiera » man 16. dec 2013 20:54

Skaden skrev:En random main i en harem romcom, vælte i skønne piger der alle vil ha' en? Yes pls. ;)


Yup. Især med nogle af de der anime-kasser <3

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Hvilke anime evner/krafter ville i helst eje?

Indlægaf Gama » ons 18. dec 2013 16:37

Erza's reequip virker fed, og kan bruges til alle lejligheder!

Eller Haki, hvor sejt ville det ikke være at blive venner med en bjørn?
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilke anime evner/krafter ville i helst eje?

Indlægaf JoaCHIP » ons 18. dec 2013 18:07

Gama skrev:hvor sejt ville det ikke være at blive venner med en bjørn?

I betragtning af hvor tit jeg møder bjørne, så kan det godt være at jeg allerede har den superkaft, og bare ikke er klar over det. :)

Jeg købte til gengæld en death-note bog til j-popcon, men den er i stykker. Ingen af dem, jeg har skrevet i, er døde endnu. Jeg vil have pengene tilbage.

Jeg ville nu godt kunne lave om på vejret ligesom i Kamichu... med mindre jeg kun kan lave stormvejr. Det er ikke så tit jeg lige har brug for det. Og ellers så hellere bare Sexy no Jutsu!
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Hvilke anime evner/krafter ville i helst eje?

Indlægaf Gama » ons 18. dec 2013 18:17

JoaCHIP skrev:
Gama skrev:hvor sejt ville det ikke være at blive venner med en bjørn?

I betragtning af hvor tit jeg møder bjørne, så kan det godt være at jeg allerede har den superkaft, og bare ikke er klar over det. :)


Har du prøvet med en fugl? Teorien bag det burde i bund og grund være den samme! 8)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster