Så går året på hæld og det betyder tid til vores tradition med at hylde årets animetitler, så kom med mens vi tænker tilbage.
Hvad synes du var årets:
Bedste vinter, forår, sommer og efterårsserie
5 bedste anime serier
Bedste ongoing serie(dækker over længere serier, som har kørt i længere tid)
Bedste film
Bedste mandlige person
Bedste kvindelige person
Bedste Par eller Duo
Dårligste anime
Mest skuffende anime
Mest positiv overaskende anime
Bedste Drama
Bedste komedie
Bedste ecchi
Bedste Moe
Bedste scene eller øjeblik
Største dørmåtte
Hvilken anime havde:
Bedste animation
Bedste BGM musik
Bedste OP
Bedste ED
Bedste Slutning
Bedste Special effect
Man behøver ikke udfylde alle kategorier, og skulle vi havde glemt noget, er man velkommen til selv at tilføje det, men må meget gerne skrive en lille kommentar til sine valg, hvis man vil.
Filmene behøver ikke være fra i år, da det varer noget tid inden vi får adgang til japanske film, så der gælder hvad der udkommet i vesten i i 2013.
anime året 2013
Redaktør: Willow
- l.mathiasen
- Le Critique
- Indlæg: 3147
- Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
- Kontakt:
anime året 2013
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord
Re: anime året 2013
Bedste vinter: Chihayafuru-2
Bedste forår: Hataraku Mao-sama
Bedste sommer: love lab
Bedste efterårsserie: Log Horizon
5 bedste anime serier:
1.love lab
2.Chihayafuru-2
3.Monogatari
4.Hataraku Mao-sama
5.Log Horizon
Bedste ongoing serie: ARISE Ghost in the Shell
Bedste film: Mahou Shoujo Madoka Magica
Bedste mandlige person: Kenjiro Hato
Bedste kvindelige person: Sengoku Nadeko
Bedste Par eller Duo: Yusa Emi x Maou Sadao
Dårligste anime: Outbreak
Mest positiv overaskende anime: Mondaijitachi ga isekai kara kuru Sou desu yo?
Bedste Drama:White Album 2
Bedste komedie: love lab
Bedste ecchi: Date A Live
Bedste Moe: Hentai Ouji to Warawanai Neko
Bedste scene eller øjeblik: Saki A-side ova // Railgun vs Accelerator
Bedste animation: Mahou Shoujo Madoka Magica
Bedste BGM musik: Dangan Ronpa
Bedste OP: Kishidakyoudan and the akeboshi Rockets - Strike the Blood
Bedste ED: Alternative - Annabel
Bedste Slutnig: Saki A-side ova
Bedste Special effect: Kyoukai no Kanata
Bedste forår: Hataraku Mao-sama
Bedste sommer: love lab
Bedste efterårsserie: Log Horizon
5 bedste anime serier:
1.love lab
2.Chihayafuru-2
3.Monogatari
4.Hataraku Mao-sama
5.Log Horizon
Bedste ongoing serie: ARISE Ghost in the Shell
Bedste film: Mahou Shoujo Madoka Magica
Bedste mandlige person: Kenjiro Hato
Bedste kvindelige person: Sengoku Nadeko
Bedste Par eller Duo: Yusa Emi x Maou Sadao
Dårligste anime: Outbreak
Mest positiv overaskende anime: Mondaijitachi ga isekai kara kuru Sou desu yo?
Bedste Drama:White Album 2
Bedste komedie: love lab
Bedste ecchi: Date A Live
Bedste Moe: Hentai Ouji to Warawanai Neko
Bedste scene eller øjeblik: Saki A-side ova // Railgun vs Accelerator
Bedste animation: Mahou Shoujo Madoka Magica
Bedste BGM musik: Dangan Ronpa
Bedste OP: Kishidakyoudan and the akeboshi Rockets - Strike the Blood
Bedste ED: Alternative - Annabel
Bedste Slutnig: Saki A-side ova
Bedste Special effect: Kyoukai no Kanata
「タダより高いものはない」
- LightningHei
- Jonin
- Indlæg: 449
- Tilmeldt: fre 4. jan 2013 23:09
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Hvide Sande
- Kontakt:
Re: anime året 2013
Bedste forår: Hataraku Mao-sama!
Bedste sommer: Blood Lad
Bedste efterårsserie: Log Horizon
5 bedste anime serier:
1.Hataraku Mao-sama
2.Zetsuen no Tempest
3.Ixion Saga DT
4. Blood Lad
5.Log Horizon
Bedste film: Dragon Ball Z Movie 14: Kami to Kami
Bedste mandlige person: Kazuya Hiramaru
Bedste kvindelige person: Mikasa Ackerman
Bedste Par eller Duo: Akito Takagi x Kaya Miyoshi
Dårligste anime: Date A Live
Mest positiv overaskende anime: Hataralu Mao-sama
Bedste sommer: Blood Lad
Bedste efterårsserie: Log Horizon
5 bedste anime serier:
1.Hataraku Mao-sama
2.Zetsuen no Tempest
3.Ixion Saga DT
4. Blood Lad
5.Log Horizon
Bedste film: Dragon Ball Z Movie 14: Kami to Kami
Bedste mandlige person: Kazuya Hiramaru
Bedste kvindelige person: Mikasa Ackerman
Bedste Par eller Duo: Akito Takagi x Kaya Miyoshi
Dårligste anime: Date A Live
Mest positiv overaskende anime: Hataralu Mao-sama
I'm not a drunk pedofile!
- l.mathiasen
- Le Critique
- Indlæg: 3147
- Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
- Kontakt:
Re: anime året 2013
Bedste vinter: Chihayafuru
Bedste forår: Attack on Titan
Bedste sommer: Silver Spoon
Bedste efterårsserie: Yowamushi Pedal
5 bedste anime serier:
1.Silver Spoon
2.Yowamushi Pedal
3.Attack on Titan
4.Chihayafuru 2
5.Gargantia on the Verdurous Planet
Bedste mandlige person: Kenjiro Hato
Bedste kvindelige person: Tsukiko Tsutsukakushi
Bedste Par eller Duo: Yoshino og Yoshinon
Dårligste anime: Oreimo (jeg ville have svaret Diabolik Lovers, men kom i tanke om den kvalme jeg fik af Oreimo slutningen)
Mest skuffende anime: Golden Time
Mest positiv overaskende anime: The Devil Is a Part-Timer!
Bedste Drama: Attack on Titan
Bedste komedie: Silver Spoon
Bedste ecchi: Date a Live
Bedste Moe: The "Hentai" Prince and the Stony Cat
Bedste scene eller øjeblik: The "Hentai" Prince and the Stony Cat http://www.youtube.com/watch?v=rHXGJP_Bgxc
Største dørmåtte:Pandekage/bitch-chan fra Diabolik Lovers
Jeg har også lavet et blog indlæg om næsten det samme for de der skulle være interesseret i at læse det http://elmanime.blogspot.dk/2013/12/til ... -2013.html
vi har få billeder i denne tråd
Bedste forår: Attack on Titan
Bedste sommer: Silver Spoon
Bedste efterårsserie: Yowamushi Pedal
5 bedste anime serier:
1.Silver Spoon
2.Yowamushi Pedal
3.Attack on Titan
4.Chihayafuru 2
5.Gargantia on the Verdurous Planet
Bedste mandlige person: Kenjiro Hato
Bedste kvindelige person: Tsukiko Tsutsukakushi
Bedste Par eller Duo: Yoshino og Yoshinon
Dårligste anime: Oreimo (jeg ville have svaret Diabolik Lovers, men kom i tanke om den kvalme jeg fik af Oreimo slutningen)
Mest skuffende anime: Golden Time
Mest positiv overaskende anime: The Devil Is a Part-Timer!
Bedste Drama: Attack on Titan
Bedste komedie: Silver Spoon
Bedste ecchi: Date a Live
Bedste Moe: The "Hentai" Prince and the Stony Cat
Bedste scene eller øjeblik: The "Hentai" Prince and the Stony Cat http://www.youtube.com/watch?v=rHXGJP_Bgxc
Største dørmåtte:Pandekage/bitch-chan fra Diabolik Lovers
Jeg har også lavet et blog indlæg om næsten det samme for de der skulle være interesseret i at læse det http://elmanime.blogspot.dk/2013/12/til ... -2013.html
vi har få billeder i denne tråd
Senest rettet af l.mathiasen tors 19. dec 2013 21:15, rettet i alt 1 gang.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord
- vampyrsten
- Chunin
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Brøndby Strand
Re: anime året 2013
5 bedste anime serier:
1. JoJo,
2. Inferno Cop,
3. Space bros,
4. Ippo,
5. Silver Spoon
Bedste ongoing serie: Space Broskis
Bedste film: Steins;Gate
Bedste mandlige person: RUDOL VON STROHEIM
Bedste kvindelige person: Matoi Ryyuko
Bedste Duo: Easy modo Jojo og Ceasar
Dårligste anime: din favorit
Mest skuffende anime: Date A live
Mest positiv overaskende anime: INFERNO COPPU
Bedste Drama: Aku no Hana
Bedste komedie: Yondemazu yo Azazel san 2
Bedste ecchi : Kill la kill
Bedste Moe: findes ikke
Bedste scene eller øjeblik: Stroheims "SEKAI ICHI" og "PEAK of Aryan scince, a true Übermensch"
Største dørmåtte: Gifuu Doudou
Bedste animation: Inferno Cop/Aku no Hana
Bedste BGM musik: Jojo
Bedste OP: Jojo 1 & 2/Ippo
Bedste ED: Jojo/Aku no Hana
Bedste Slutning: JoJo
Bedste Special effect: Aku no Hana
Synes Manime er stærkt underrepræsenteret her på siden
1. JoJo,
2. Inferno Cop,
3. Space bros,
4. Ippo,
5. Silver Spoon
Bedste ongoing serie: Space Broskis
Bedste film: Steins;Gate
Bedste mandlige person: RUDOL VON STROHEIM
Bedste kvindelige person: Matoi Ryyuko
Bedste Duo: Easy modo Jojo og Ceasar
Dårligste anime: din favorit
Mest skuffende anime: Date A live
Mest positiv overaskende anime: INFERNO COPPU
Bedste Drama: Aku no Hana
Bedste komedie: Yondemazu yo Azazel san 2
Bedste ecchi : Kill la kill
Bedste Moe: findes ikke
Bedste scene eller øjeblik: Stroheims "SEKAI ICHI" og "PEAK of Aryan scince, a true Übermensch"
Største dørmåtte: Gifuu Doudou
Bedste animation: Inferno Cop/Aku no Hana
Bedste BGM musik: Jojo
Bedste OP: Jojo 1 & 2/Ippo
Bedste ED: Jojo/Aku no Hana
Bedste Slutning: JoJo
Bedste Special effect: Aku no Hana
Synes Manime er stærkt underrepræsenteret her på siden
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"
the deeds of men remain the same"
- nielsm
- Missing-Life
- Indlæg: 2181
- Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
- Køn: Mand
- Geografisk sted: 輪場
- Kontakt:
Re: anime året 2013
Kære vampyrsten:
(Jeg laver min egen liste senere. Stadig flytterod.)
(Jeg laver min egen liste senere. Stadig flytterod.)
- Gama
- Kage
- Indlæg: 638
- Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.
Re: anime året 2013
Jeg kan desværre ikke udfylde sådan et helt skema, da jeg ikke synes så meget om særlig mange af de animes i år
Største skuffelse:(Dont hit me!) Attack on titan, jeg faldt bare af efter nogle afsnit, kender historien fra mangaen, så den var ikke nær så spændene og interessant som den ville ha været hvis jeg ikke læste mangaen. Log Horizon var også en stor skuffelse for mig, beskrivelsen mindede lidt om en sword art online, men en sword art online var den bare ikke.
Bedste animes: Ace of diamond og Kuroko no basket sæson 2 er mine favouritter i år. Ace of diamond min første baseball serie, jeg læser nu også mangaen. Kuroko no basket læser jeg også mangaen af, det er rigtig fedt at se mangaen kommer til live
Største skuffelse:(Dont hit me!) Attack on titan, jeg faldt bare af efter nogle afsnit, kender historien fra mangaen, så den var ikke nær så spændene og interessant som den ville ha været hvis jeg ikke læste mangaen. Log Horizon var også en stor skuffelse for mig, beskrivelsen mindede lidt om en sword art online, men en sword art online var den bare ikke.
Bedste animes: Ace of diamond og Kuroko no basket sæson 2 er mine favouritter i år. Ace of diamond min første baseball serie, jeg læser nu også mangaen. Kuroko no basket læser jeg også mangaen af, det er rigtig fedt at se mangaen kommer til live
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!
- SomethingPurple
- Animangaorakel
- Indlæg: 1279
- Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
- Køn: Kvinde
Re: anime året 2013
Bedste vinter: Chihayafuru 2
Forår: Gargantia on the Verdurous Planet
Sommer: Uchouten Kazoku
Efterårsserie: Kyousougiga
5 bedste anime serier
1.Uchouten Kazoku
2.Chihayafuru 2
3.Kyousougiga
4.Gargantia on the Verdurous Planet
5.Nagi-Asu: A Lull in the Sea
Bedste ongoing serie: Uchuu Kyoudai
Bedste film:Wolf Children
Bedste mandlige person: Hidenori Gotou fra Samurai Flamenco
Bedste kvindelige person: Chihaya Ayase fra Chihayafuru
Bedste Par eller Duo: Koto og Myoue fra Kyousougiga
Dårligste anime: Oreimo 2 og Diabolick Lovers
Mest skuffende anime: samurai flamenco
Mest positiv overaskende anime: Kyousougiga
Bedste Drama: Nagi-Asu: A Lull in the Sea
Bedste komedie: Yondemasu yo, Azazel-san. Z
Bedste ecchi: Kill la Kill
Bedste Moe: The Hentai Prince and the Stony Cat
Bedste scene eller øjeblik: Wolf Children, der hvor vi i billedsprog uden ord følger yuki og ame skolegang.
Største dørmåtte: Yui fra Diabolik Lovers
Bedste animation: Nerawareta Gakuen
Bedste BGM musik: Attack on Titan
Bedste OP: "Guren no Yumiya" af Linked Horizon fra Atack on Titan
Bedste ED: Tōkumade" af Angela fra Coppelion
Bedste Slutning:Kyousougiga
Forår: Gargantia on the Verdurous Planet
Sommer: Uchouten Kazoku
Efterårsserie: Kyousougiga
5 bedste anime serier
1.Uchouten Kazoku
2.Chihayafuru 2
3.Kyousougiga
4.Gargantia on the Verdurous Planet
5.Nagi-Asu: A Lull in the Sea
Bedste ongoing serie: Uchuu Kyoudai
Bedste film:Wolf Children
Bedste mandlige person: Hidenori Gotou fra Samurai Flamenco
Bedste kvindelige person: Chihaya Ayase fra Chihayafuru
Bedste Par eller Duo: Koto og Myoue fra Kyousougiga
Dårligste anime: Oreimo 2 og Diabolick Lovers
Mest skuffende anime: samurai flamenco
Mest positiv overaskende anime: Kyousougiga
Bedste Drama: Nagi-Asu: A Lull in the Sea
Bedste komedie: Yondemasu yo, Azazel-san. Z
Bedste ecchi: Kill la Kill
Bedste Moe: The Hentai Prince and the Stony Cat
Bedste scene eller øjeblik: Wolf Children, der hvor vi i billedsprog uden ord følger yuki og ame skolegang.
Største dørmåtte: Yui fra Diabolik Lovers
Bedste animation: Nerawareta Gakuen
Bedste BGM musik: Attack on Titan
Bedste OP: "Guren no Yumiya" af Linked Horizon fra Atack on Titan
Bedste ED: Tōkumade" af Angela fra Coppelion
Bedste Slutning:Kyousougiga
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...
- vampyrsten
- Chunin
- Indlæg: 121
- Tilmeldt: fre 6. maj 2011 14:34
- Køn: Mand
- Geografisk sted: Brøndby Strand
Re: anime året 2013
nielsm skrev:Kære vampyrsten:
(Jeg laver min egen liste senere. Stadig flytterod.)
Nu har vi jo kendt hinanden i et stykke tid, så kan ikke sige at jeg er overrasket..
"In every age, in every place,
the deeds of men remain the same"
the deeds of men remain the same"
- supergummibear
- Jonin
- Indlæg: 343
- Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
- Køn: Kvinde
- Geografisk sted: Et sted i verden
Re: anime året 2013
Altså jeg har langt fra set alt i år, og det kan muligvis være derfor at min liste, knapt ligner alle andres så meget
Bedste vinterserie: Hakkenden: Touhou Hakken Ibun (må sige at vinter sæsonnen var den jeg fik allermindst set af så derfor har jeg et meget begrænset udvalg at tage af) Bedste Forårserie: Hataraku Maou-sama!
Bedste sommerserie: Kami-sama no inai Nichiyoubi
Bedste efterårsserie: Nagi no asukara
Bedste anime serier:
1. Shingeki no kyojin
2. Zetsuen no Tempest (Ja den er meget højt placeret, men hvis en serie kan fængsle mig I hele 4 afsnit alene på bagrund af nysgerrigheden omkring udfaldet af en hvis dialog, SÅ ER DEN DØVLEN DYTME SPÆNDENDE!)
3. Nagi no asukara
4. Kuroko no basket 2 (Kuroko fangirl, jeg indrømmer det blankt )
5. Hataraku Maou-sama!
Bedste film: Ookami kodomo no Ame to yuki (Wolfs children)
Dårligste anime: Inu to hasami wa tsukaiyou (har debatteret længe med mig selv om det skulle være den eller diabolik lovers der fik lov at rende med prisen, og den eneste grund til at det blev ”dog and scissors” i stedet for, er simpelthen at ved diabolik lovers, vidste jeg på forhånd at jeg gik ind til noget lort, mens det i dog and scissors ikke var lagt fast fra starten, jeg håbede jo på lidt mere handling, men det fik jeg altså bare ikke, øv sikke en omgang lav meningsløs comedy krydret med lidt detektiv arbejde.)
Mest skuffende anime: Uta no prince-sama 2000% (Havde regnet med at når man får muligheden for at lave en anden sæson af en anime version af et otomespil, så tager man sig sammen og gør det rigtigt og husker at forbedre sine fejl fra første sæson, men NEJ!, anden sæson er om muligt endnu ringere end 1. sæson, tør ikke engang se hvad de gør med den næste!)
Mest positiv overaskende anime: Kyoukai no Kanata (var temmelig sikker på at det jeg ville få ud af den, kun var comedy og søde moe piger, men den tog en meget mere alvorlig drejning, end jeg lige have regnet med, hvilket var meget overraskende for mig eftersom det er en vej KyoAni sjældt benytter sig af må man sige)
Bedste Drama: Nagi no asukara (er ikke engang afsluttet endnu, men den har allerede haft så til pas meget drama at den helt klart fortjener titlen)
Bedste komedie: Silver spoon
Bedste ecchi: Kill la kill
Bedste Moe:Tamako market
Bedste scene eller øjeblik: Kagami hopper ”for” højt XD i kuroko no basket 2
BEDSTE PERSONER:
Bedste mandlige hovedperson: Hikari Sakishima (Nagi no Asukara)
Bedste kvindelige Hovedperson: Mikasa Ackerman (Shingeki no kyojin) AWESOMENESS til fingerspidserne!
Bedste mandlige bi-person: Shirō Ashiya (Hataraku Maou-sama!) Den mest loyale tjener jeg længe har set
Bedste kvindelige bi-person: Shiori Asagiri (tamako market) KAWAII DESU
Bedste tsundere: Emi Yusa (Hataraku Maou-sama!) og Rin matsuoka ( Free- Iwatobi swim club)
Bedste Moeblob: Ai Astin (Kami-sama no inai Nichiyoubi)
Bishounen: Makoto Tachibana (Free- Iwatobi swim club) no wonder
Bishoujo: Kaga Kogo (Golden Time)
Bedste Par: Emi Yusa og Sadao Mao (Hataraku Maou-sama!) Jeg elsker det spil der kører imellem dem, med Mao der bare forsøger at tilpasse sig den situation han er havnet, imens Emilia forsøger ved en hver given lejlighed at afslører at Mao har ondt i sinde, men bare aldrig har det, hun må siges at være meget ihærdig.
Bedste Duo: Kagami og Kuroko (kuroko no basket 2)
Bedste Nerd: Tomoko Kuroki (Watamote) SUK! har stadig ondt af hende
Største dørmåtte: Yui (diabolik lovers) OF COURSE!
Animer der havde:
Bedste OPENINGS:(da jeg er besat af anime openings, kunne jeg ikke bestemme mig for blot et, så her kommer de 5 bedste jeg kunne få det snævret ned til):
- “The Other self” - GRANRODEO (Kuroko no basket season) GRANRODEO overgår sig selv hver gang !
- "Die Flügel der Freiheit" (Jiyū no Tsubasa) - Linked Horizon (Shingeki no kyojin) Ja jeg ved godt at de fleste, mener at Attack on titans første opening var bedre, og ja i nogle henseender er det da også, men tilgengæld har det her opening en mere symbolsk side, jeg bedre kan lide, bare titlen alene ”frihedens vinger” er så sigende synes jeg, og passer perfekt til animen.
- "Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui!" - Konomi Suzuki and Kiba (Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaete mo Omaera ga Warui!)
- "Zero!!" - Minami Kuribayashi (Hataraku Maou-sama!)
- "Sirius” - Eir Aoi (Kill la kill)
Bedste ED: "Sweet & Sweet Cherry"- Yui Horie (Golden time) Åh hvor jeg bare elsker klaverspillet i starten, også der hvor Kaga synger med på sangen “ ki wo tsukete amai wana” det er lidt fint
Bedste BGM musik: Shingeki no kyojin
Bedste Slutning: Sakurasou no pet na kanojo, ja afsluttet blev den jo ikke helt, men er tilfreds med det jeg fik
Facit: Alt i alt et meget godt anime år
Bedste vinterserie: Hakkenden: Touhou Hakken Ibun (må sige at vinter sæsonnen var den jeg fik allermindst set af så derfor har jeg et meget begrænset udvalg at tage af) Bedste Forårserie: Hataraku Maou-sama!
Bedste sommerserie: Kami-sama no inai Nichiyoubi
Bedste efterårsserie: Nagi no asukara
Bedste anime serier:
1. Shingeki no kyojin
2. Zetsuen no Tempest (Ja den er meget højt placeret, men hvis en serie kan fængsle mig I hele 4 afsnit alene på bagrund af nysgerrigheden omkring udfaldet af en hvis dialog, SÅ ER DEN DØVLEN DYTME SPÆNDENDE!)
3. Nagi no asukara
4. Kuroko no basket 2 (Kuroko fangirl, jeg indrømmer det blankt )
5. Hataraku Maou-sama!
Bedste film: Ookami kodomo no Ame to yuki (Wolfs children)
Dårligste anime: Inu to hasami wa tsukaiyou (har debatteret længe med mig selv om det skulle være den eller diabolik lovers der fik lov at rende med prisen, og den eneste grund til at det blev ”dog and scissors” i stedet for, er simpelthen at ved diabolik lovers, vidste jeg på forhånd at jeg gik ind til noget lort, mens det i dog and scissors ikke var lagt fast fra starten, jeg håbede jo på lidt mere handling, men det fik jeg altså bare ikke, øv sikke en omgang lav meningsløs comedy krydret med lidt detektiv arbejde.)
Mest skuffende anime: Uta no prince-sama 2000% (Havde regnet med at når man får muligheden for at lave en anden sæson af en anime version af et otomespil, så tager man sig sammen og gør det rigtigt og husker at forbedre sine fejl fra første sæson, men NEJ!, anden sæson er om muligt endnu ringere end 1. sæson, tør ikke engang se hvad de gør med den næste!)
Mest positiv overaskende anime: Kyoukai no Kanata (var temmelig sikker på at det jeg ville få ud af den, kun var comedy og søde moe piger, men den tog en meget mere alvorlig drejning, end jeg lige have regnet med, hvilket var meget overraskende for mig eftersom det er en vej KyoAni sjældt benytter sig af må man sige)
Bedste Drama: Nagi no asukara (er ikke engang afsluttet endnu, men den har allerede haft så til pas meget drama at den helt klart fortjener titlen)
Bedste komedie: Silver spoon
Bedste ecchi: Kill la kill
Bedste Moe:Tamako market
Bedste scene eller øjeblik: Kagami hopper ”for” højt XD i kuroko no basket 2
BEDSTE PERSONER:
Bedste mandlige hovedperson: Hikari Sakishima (Nagi no Asukara)
Bedste kvindelige Hovedperson: Mikasa Ackerman (Shingeki no kyojin) AWESOMENESS til fingerspidserne!
Bedste mandlige bi-person: Shirō Ashiya (Hataraku Maou-sama!) Den mest loyale tjener jeg længe har set
Bedste kvindelige bi-person: Shiori Asagiri (tamako market) KAWAII DESU
Bedste tsundere: Emi Yusa (Hataraku Maou-sama!) og Rin matsuoka ( Free- Iwatobi swim club)
Bedste Moeblob: Ai Astin (Kami-sama no inai Nichiyoubi)
Bishounen: Makoto Tachibana (Free- Iwatobi swim club) no wonder
Bishoujo: Kaga Kogo (Golden Time)
Bedste Par: Emi Yusa og Sadao Mao (Hataraku Maou-sama!) Jeg elsker det spil der kører imellem dem, med Mao der bare forsøger at tilpasse sig den situation han er havnet, imens Emilia forsøger ved en hver given lejlighed at afslører at Mao har ondt i sinde, men bare aldrig har det, hun må siges at være meget ihærdig.
Bedste Duo: Kagami og Kuroko (kuroko no basket 2)
Bedste Nerd: Tomoko Kuroki (Watamote) SUK! har stadig ondt af hende
Største dørmåtte: Yui (diabolik lovers) OF COURSE!
Animer der havde:
Bedste OPENINGS:(da jeg er besat af anime openings, kunne jeg ikke bestemme mig for blot et, så her kommer de 5 bedste jeg kunne få det snævret ned til):
- “The Other self” - GRANRODEO (Kuroko no basket season) GRANRODEO overgår sig selv hver gang !
- "Die Flügel der Freiheit" (Jiyū no Tsubasa) - Linked Horizon (Shingeki no kyojin) Ja jeg ved godt at de fleste, mener at Attack on titans første opening var bedre, og ja i nogle henseender er det da også, men tilgengæld har det her opening en mere symbolsk side, jeg bedre kan lide, bare titlen alene ”frihedens vinger” er så sigende synes jeg, og passer perfekt til animen.
- "Watashi ga Motenai no wa dō Kangaetemo Omaera ga Warui!" - Konomi Suzuki and Kiba (Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaete mo Omaera ga Warui!)
- "Zero!!" - Minami Kuribayashi (Hataraku Maou-sama!)
- "Sirius” - Eir Aoi (Kill la kill)
Bedste ED: "Sweet & Sweet Cherry"- Yui Horie (Golden time) Åh hvor jeg bare elsker klaverspillet i starten, også der hvor Kaga synger med på sangen “ ki wo tsukete amai wana” det er lidt fint
Bedste BGM musik: Shingeki no kyojin
Bedste Slutning: Sakurasou no pet na kanojo, ja afsluttet blev den jo ikke helt, men er tilfreds med det jeg fik
Facit: Alt i alt et meget godt anime år
I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 98 gæster