Anime spørgsmål

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Skinken
Chibi
Chibi
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons 5. feb 2014 10:25
Køn: Mand

Anime spørgsmål

Indlægaf Skinken » søn 9. mar 2014 22:32

Hej alle :)

Jeg sad her den anden dag og så lidt af mine anime dvd'er og så noget trailer for andre animere.

Jeg så så en trailer for en der hedder MÄR eller MAR, og nu tænker jeg bare er det noget værd?

Jeg har lige nu set Death Note, Narotu, Fullmetal Alchemist Brotherhood og Hellsing Ultimate og tænke er det noget ala nogle af dem ?

peace out (Y)
-Skinken

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime spørgsmål

Indlægaf nielsm » man 10. mar 2014 01:46

Den er også kendt som "Märchen Awakens Romance", som ærlig talt er en ret meningsløs titel ;)

Jeg har ikke selv set den, men jeg kan huske der var en del der snakkede om den da den var relativt ny. Det lader dog til den er gået lidt i glemmebogen nu, og når jeg kigger på anmeldelser af den har den heller ikke fået enormt god score, og der er kommentarer hen ad at den går lidt i selvsving senere hen.

MÄR er sikkert fin at se for noget underholdning, så længe du ikke har alt for store forventninger. Den kan i hvert fald ikke siges at have klassiker-status, som flere af de andre ting du siger du har set, har.

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Anime spørgsmål

Indlægaf Tanerion » man 10. mar 2014 21:07

HA!... Den hedder MÆR :D
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Anime spørgsmål

Indlægaf Shadari » tors 13. mar 2014 15:07

Tanerion skrev:HA!... Den hedder MÆR :D

Hihi xD
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster