Depression af anime ?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Depression af anime ?

Indlægaf Shadari » tirs 5. aug 2014 15:44

Jeg har det sådan at hvis jeg har set en rigtig god anime og den slutter bliver jeg deprimeret af at den er slut og har ikke lyst til at se anime i et stykke tid :/

Er nysgerrig om det kun er mig eller hvad ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Depression af anime ?

Indlægaf SsjGogo » tirs 5. aug 2014 15:48

Depression er et stærkt ord - så det har jeg ikke - men jeg har da haft et større afsavn, når jeg har været opslugt af en serie, som sluttede.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Shadari » tirs 5. aug 2014 15:54

SsjGogo skrev:Depression er et stærkt ord - så det har jeg ikke - men jeg har da haft et større afsavn, når jeg har været opslugt af en serie, som sluttede.

Ved godt depression er et stort ord men det er sådan jeg føler :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Tanerion » tirs 5. aug 2014 15:56

Ikke rigtig.
Får bare lyst til at se dem igen.
Ville dog have ønsket der var mere Kill la Kill...
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Shadari » tirs 5. aug 2014 16:08

Tanerion skrev:Ikke rigtig.
Får bare lyst til at se dem igen.
Ville dog have ønsket der var mere Kill la Kill...

Kill la kill ?
Hva handler den om ???
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Tanerion » tirs 5. aug 2014 17:02

Shadari skrev:Kill la kill ?
Hva handler den om ???

Det behøver du ikke at tænke over.
Man ser den først og fremmest for actionscenerne og hvis man kan lide dem så hænger man i til historien uddyber sig senere i serien :)
Humoren er også ret god hvis det er noget for dig.

Min yndlings serie det seneste år.
Attack on Titan interesserede mig ikke så dette var min "store" serie :3
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Mathias » tirs 5. aug 2014 20:23

Det har jeg prøvet, kill la kill og gurren lagann er de største synderne.

Hvis der er noget som river mig med (for det meste er det karakterene) bliver jeg trist over at jeg ikke får noget nyt med dem at se.

Persona 4 gjorde det så også da jeg blev færdig med spillet den anden dag.

Så ja kender følelsen :)
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Depression af anime ?

Indlægaf Shadari » tirs 5. aug 2014 20:50

Mathias skrev:Det har jeg prøvet, kill la kill og gurren lagann er de største synderne.

Hvis der er noget som river mig med (for det meste er det karakterene) bliver jeg trist over at jeg ikke får noget nyt med dem at se.

Persona 4 gjorde det så også da jeg blev færdig med spillet den anden dag.

Så ja kender følelsen :)

I'm not alone ! :O
Hehe ;9
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Depression af anime ?

Indlægaf supergummibear » tirs 5. aug 2014 22:28

Altså når jeg har set en virkelig god anime, når jeg altid at falde helt ned i det her sorte hul hvor jeg tænker:" Åh nej!! det kommer aldrig til at blive så godt igen" men et par dage efter har jeg fundet en ny anime og helt glemt den anden igen *_*

Det er jo lidt det, der er det sjove i det, man starter en serie og ved aldrig om det er det rene lort du får eller det pureste GULD 8D Okay det er nok at overdrive, men altså så skal man jo bare op på hesten igen ;) ved enten at holde en pause eller bare sætte sig ind i den næste, eller gense en gammel anime for at få den, du lige har set lidt mere på afstand :p eller det plejer i hvert fald at virke for mig :)

Sidste gang jeg havde det sådan, var faktisk ved valvrave the liberator og nagi no asukara, så det er faktisk ved at være længe siden :/ håber at jeg snart finder en rigtig god en igen, så er jeg ligeglad med om jeg så skal falde ned i et sort hul igen bagefter :p skal jo nok finde en anden serie der får mig op igen *_*
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
TMP
Genin
Genin
Indlæg: 78
Tilmeldt: søn 8. jul 2012 01:17
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Depression af anime ?

Indlægaf TMP » tirs 5. aug 2014 23:54

Efter at have set Clannad var jeg trist. Ekstrem trist.
Programmør.
Aegisub inspirerede mig til at være programmør. Hvilket jeg takker bla. Niels for.
Quote:
Spoiler: vis
I am not afraid of the one who can kill me, I am afraid of the one who can touch my heart.
Myself

Hvis I hader mig for den jeg er, så gør det. Hellere det, end at blive elsket for at være en løgner. Så må alle i hele verden hade mig.
Migselv

Love is not about finding the perfect person, but about seeing an imperfect person perfectly
Gundvang


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster