One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf SsjGogo » tirs 19. jul 2011 14:18

Smider lige spoiler på, der jeg beskriver handlingen i sene episoder af Bleach.

Spoiler: vis
Så jeg ikke spoiler for meget, men hele Aizen-arken er jo et kæmpe antiklimaks. Man bygger karakteren op til at være en eksistens, der er over vores opfattelse af magt, og så får han flade af Ichigo efter 1 afsnit. Det at Bleach her udøver den største plagiat længe set ( Ichigo og faren opholder sig i en tunnel, hvor tiden går anderledes end i den rigtige verden, for at vende stærkt tilbage - Room of Space and Time i DragonBall) er så en helt anden diskussion.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Hebi » ons 20. jul 2011 14:14

SsjGogo skrev:Smider lige spoiler på, der jeg beskriver handlingen i sene episoder af Bleach.

Spoiler: vis
Så jeg ikke spoiler for meget, men hele Aizen-arken er jo et kæmpe antiklimaks. Man bygger karakteren op til at være en eksistens, der er over vores opfattelse af magt, og så får han flade af Ichigo efter 1 afsnit. Det at Bleach her udøver den største plagiat længe set ( Ichigo og faren opholder sig i en tunnel, hvor tiden går anderledes end i den rigtige verden, for at vende stærkt tilbage - Room of Space and Time i DragonBall) er så en helt anden diskussion.


Lol.... Intet problem.. Ichigo når at stige 1000000 levels mens han er inden i den tunnel hvor tiden tilsyneladende står stille. Jeg ved ikke med jer, men jeg finder det bare ikke troværdigt. De kunne i det mindste give os en fornemmelse af at træning fandt sted over lang tid ved at give ham nogle pauser, holde nogle få aftagere fra træningen, have nogle samtaler med faderen, slappe af, spise, etc. etc. Ting der får tiden brugt i tunnellen til at virke som LANG tid.
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
noesmos
Genin
Genin
Indlæg: 66
Tilmeldt: søn 10. jul 2011 20:21
Geografisk sted: silkeborg

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf noesmos » tors 21. jul 2011 19:29

ichigo var jo også blevet langhåret og hans far havde fået et fuldskæg. det er jo det der skal vise at de var i tunnellen i lang tid. og der var jo ingen tid at spilde i form af afslapning eller spisning for aizen var ved at overtage alle verdenerne men det er lidt underligt at de ikke spiste i to måneder :/

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Kaptain Anna » tors 21. jul 2011 20:27

SsjGogo skrev:
MADAO skrev:
SsjGogo skrev:At sammenligne One Piece med Bleach og Naruto, er som at sætte en Ferrari op mod en Fiat Punto og Ford Fiesta...


So that makes Dragonball a Bugatti? Or did you mean to say One Piece is an Audi A6 and DRagonball is still a Bugatti?



Yes or perhaps a Private Jet and a Audi RS8? :D


privet jet/ audi RS8!! hvis det kan gøre det:) er også enig i at Bleach foregår mest om han hele tiden selv skal stige i styrke.
og naruto har en smule undelig humor og nogle personer man ikk når rigtig at kende før de er væk igen hvor imod one piece's verden er mere fuldendt.! :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Amaimon » ons 10. aug 2011 19:13

noesmos skrev:ichigo var jo også blevet langhåret og hans far havde fået et fuldskæg. det er jo det der skal vise at de var i tunnellen i lang tid. og der var jo ingen tid at spilde i form af afslapning eller spisning for aizen var ved at overtage alle verdenerne men det er lidt underligt at de ikke spiste i to måneder :/

Det er fordi de er i form af en sjæl, og derfor ikke behøver at spise^-^ men de kan godt føle sult... "Aizen, I will kill you n... *GROOOWLLL* (ichigo's mave)"
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Hebi » ons 10. aug 2011 21:22

Ichigo er så imba, er de bør lave en character opkaldt efter ham i world of warcraft. Hele ideen med characteren skal så være, at du opnår 5 levels ved at dræbe et monster, således at du når lvl 300 i løbet af et par dage (og fra forresten, lvl restrictions skal fjernes fra ham) :3 Hans skills skal være Bankai, og SUPER ULTRA mega bankai, som skal være sure KILL hver gang ligegyldigt modstanderens styrke. Det at dræbe kongen i alle byerne skal være nemt.

Og således opnår vi adskillelige klager til blizzard der brokker sig over at serveren har dagligt nedbrud adskillelige gange pr dag. fordi kongen mirakuløst dør konstant i de forskellige byer i den virtuelle verden. :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Amaimon » tors 11. aug 2011 09:34

Haha, LoL xD
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Oriolidae » tors 11. aug 2011 14:05

Det her er godt nok anime-sektionen, men har læst One Piece-mangaen up-to-date - og den er jo så najz. :$ :$ :$ Så prøvede jeg at se noget af One Piece-animeen, og det er bare ikke det samme. One Piece er virkelig sejere som manga end som anime IMO.
Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf SsjGogo » tors 11. aug 2011 15:25

Oriolidae skrev:Det her er godt nok anime-sektionen, men har læst One Piece-mangaen up-to-date - og den er jo så najz. :$ :$ :$ Så prøvede jeg at se noget af One Piece-animeen, og det er bare ikke det samme. One Piece er virkelig sejere som manga end som anime IMO.


Det er lidt sjovt, at du siger det. Jeg synes nemlig, at One Piece er en af de få serier, hvor anime-en følger mangaen godt.

Seiyuus er også ret gode i One Piece, især Zorros og Luffys stemme.

Men vi kan være enige om, at det er et fantastisk univers! Eiichiro Oda er et geni, og har de helt rigtige inspirationskilder (Akira Toriyama).
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: One Piece Vs Naruto Vs Bleach

Indlægaf Oriolidae » tors 11. aug 2011 15:36

SsjGogo skrev:
Oriolidae skrev:Det her er godt nok anime-sektionen, men har læst One Piece-mangaen up-to-date - og den er jo så najz. :$ :$ :$ Så prøvede jeg at se noget af One Piece-animeen, og det er bare ikke det samme. One Piece er virkelig sejere som manga end som anime IMO.


Det er lidt sjovt, at du siger det. Jeg synes nemlig, at One Piece er en af de få serier, hvor anime-en følger mangaen godt.

Seiyuus er også ret gode i One Piece, især Zorros og Luffys stemme.

Men vi kan være enige om, at det er et fantastisk univers! Eiichiro Oda er et geni, og har de helt rigtige inspirationskilder (Akira Toriyama).

Ja, det er heller ikke plottet der får mig til at fravælge One Piece-animeen, det er grafikken. Tegnestilen i mangaen er virkelig god - og det kan animeen for mit vedkommende ikke slå. :/ Jeg siger ikke at grafikken er dårlig, men den er ikke nær så fornøjelig for mig som mangaens tegninger. :$ Oda har en meget karakteristisk streg som jeg ikke helt kan finde i animeen. I know, det er detaljer jeg snakker om - men det betyder meget for mig. Håber du kan se hvad jeg mener ud fra denne sammenligning; Manga Artwork - Anime Artwork
Billede


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster