Anime Anmeldere på Youtube

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Crystal Dragon » ons 22. okt 2014 10:56

Jeg tjekkede lige forum'et, og synes der var en mangel på anbefalinger til hvis man vil finde nogle gode video'er der anmelder ens yndlings anime.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg kan personligt godt li' at når jeg har set en anime, så vil jeg gerne høre en andens mening omkring den, og selvfølgelig også høre om en anden anime jeg overvejer at se, om den er værd at se (hvilket er det anmeldelser er til for).

Jeg har 2 youtubere som jeg gerne vil anbefale til folk.

Den første er Arkada fra Glass Reflection:

Spoiler: vis
Billede

http://www.youtube.com/user/GRArkada

Arkada har en meget professionel stil over sig. Han redigerer godt, giver gode plusser og minusser omkring en anime og uploader også meget ofte. Han drysser også humor ind her og der og giver selv også en beskrivelse om hvem der localizer et show hvis det er kommet udenfor Japan.
Han giver til sidst også verdicts om hvorvidt showet er værd at "Streame" eller "Buy".
Prøv at tjekke ham ud, han er meget informativ.

Den anden jeg vil hurtigt nævnte går under navnet DigiBro:

Spoiler: vis
Billede

http://www.youtube.com/user/DigibronyMLP

De fleste der kender hans navn kender ham nok mest indenfor MLP-FiM, men i det seneste stykke tid har han givet sig i kast med at snakke om diverse emner indenfor anime, både infrastuktur indenfor hvordan noget bliver til indenfor anime og desideret shows i sig selv.
Han snakker meget passioneret om det og det kan jeg godt li - plus hans MLP anmeldeser heller ikke er ringe selv.
Tjek ham ud hvis I lyster.

Men har I andre kanaler I er glade for? Nogen I følger på youtube I synes der laver gode anmeldelser og I gerne vil dele med andre?
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Shadari » ons 22. okt 2014 11:42

Tak :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Crystal Dragon » lør 3. jan 2015 00:03

Er der nogen der kender youtube serien WatchMojo og deres "vi laver en top 10 af alt i hele verdenen" attitude?

Tja, ham her er anime-verdenens WatchMojo.
Han har lavet vitterlig en top 10 ud af næsten alle genrer af anime og kører stadig i dag.
"Top 10 Vampire anime", "Top 10 survival anime", "Top 10 Gory anime", "Top 10 best parody comedy anime", "Top 10 most f**ked up anime" og mange mange andre.

Nu siger jeg ikke hans ord er gud og alle er enige omkring hans valg. Det der gør mig så interesseret i hans kanal er at ud fra det blotte antal af anime's han snakker om så er det næsten altid muligt at finde noget nyt at se.
Han prøver også som en regel ikke at putte den samme anime på for mange lister så han altid nævner så mange anime som muligt.

Jeg har netop set hans nye personlige liste over Top 50 anime's ever og jeg fandt en god håndfuld som jeg var interesseret i.

Håber han kan hjælpe andre til at finde nye serier man måske ikke kendte til.

Billede
https://www.youtube.com/user/ChronexiaMisty
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Madsjen » lør 3. jan 2015 00:09

Ham har jeg også set, og også gået igang med et par serier derefter :)

Jeg syntes dog at man skal tage hans videoer med et gran salt ;)
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Crystal Dragon
Kage
Kage
Indlæg: 886
Tilmeldt: tors 16. jun 2011 18:07
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Cloudsdale - et eller andet sted over Hvidovre

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Crystal Dragon » lør 3. jan 2015 00:21

Madsjen skrev:Ham har jeg også set, og også gået igang med et par serier derefter :)

Jeg syntes dog at man skal tage hans videoer med et gran salt ;)


Enig enig ^_^ men som sagt er det også bare fordi han dækker så mange anime's at det kan være man finder en som ser interessant ud. Med så mange anime der findes er det nok nemmere at finde en der ser interessant ud i hans video'er end at se et par afsnit af en ny bare for at se om man bliver fanget af den.
It's so cute I'm gonna die! ^o^
Spoiler: vis
Billede
Billede
How I feel when the Captain is comming over...

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf l.mathiasen » lør 3. jan 2015 12:41

top 10 action
6. Rinne no lagrange
4. guilty crown
2. psycho-pass
ahhh ;D

Hvis det er fordi folk gerne vil have top 10 lister kan jeg da godt levere, men så skal folk jo kigge på bogstaver og tyde dem i stedet for at høre på en youtuber :D
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf Madsjen » lør 3. jan 2015 13:28

l.mathiasen skrev:ahhh ;D


Det er hvad jeg mener med "salt" :P Jeg syntes det er en fin måde at finde interessant anime, men holdninger er naturligvis ikke ens, så lister der hedder "top 10 (genre) anime" vil naturligvis være anderledes :P når man så samtidig laver MANGE lister bliver de nok lidt... spøjse :P

Om ikke andet syntes jeg det er en fin måde at finde en genre man kan lide, og finde en ny serie der ser spændene ud

l.mathiasen skrev:Hvis det er fordi folk gerne vil have top 10 lister kan jeg da godt levere, men så skal folk jo kigge på bogstaver og tyde dem i stedet for at høre på en youtuber :D

Gerne ^_^
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anime Anmeldere på Youtube

Indlægaf SsjGogo » lør 3. jan 2015 13:58

Er top 10 lister ikke altid subjektive, medmindre man har et system som blandt andet IMDB, som også kun er en lille indikator.
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster