Anime Forår 2015

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf l.mathiasen » søn 22. mar 2015 16:19

Jo der skam en mening med den, men havde de haft flere historier at animere, havde de ikke lavet en loophistorie på den måde, selv om man da rigtigt føler Yukis smerte ved at skal gennemleve det mange gange i træk.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Kiwi » søn 22. mar 2015 20:57

Det er dejligt med forsættelser til SNAFU og Nisekoi, og de skal helt klart ses. Udover det har jeg en 25 serier fra de tidligere sæsoner på min Crunchyroll liste, og en god del af dem er jeg ikke engang startet på (bla. Aldnoah Zero, som lyder god ud fra hvad jeg har læst herinde).

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf nielsm » søn 5. apr 2015 11:01

wroom, siger den nye anime der ruller af samlebåndet

SNAFU skal vist lige i gang igen, men jeg har fået set noget af den første serie og den er stadig god.

Re-Kan var tilstrækkeligt underholdende, indtil videre kommer jeg nok til at se den, men på betingelse af at den ikke taber pusten, og der ikke er andet som kræver mere opmærksomhed :)

Score Dungeon... øhm jow den får også en chance.

Plastic Memories tegner rigtig godt. Se den!
Det bliver sikkert til en tudeanime. Universet virker rigtig interessant.

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Sneffe » søn 12. apr 2015 22:27

Plastic Memories er indtil videre ret interessant og efter at have set anden episode kan man forstå hvilken retning det kommer til at tage. Det kunne godt blive ret sørgeligt.

Kekkai Sensen er en smule mærkelig, men samtidig synes jeg at den har et potentiale for at kunne blive ret interessant :)

Fate/Stay Night Unlimmited Bladeworks Sæson 2 er ligeså fantastisk som første del og de har tilmed givet den en fænomenal opening.

Owari no Seraph havde en første episode, der pludselig gik meget stærkt og træder i anden episode på bremsen. Blev lidt skuffet over at så stor en del af menneskeheden er overlevet og desuden at man har high schools. Nu vil jeg gerne se noget kamp...

Shokugeki no Souma er ret flot animeret og de går meget op i at beskrive madlavningen meget nøgternt, men der er bare så meget fan service at det overskygger alt andet. Håber at der måske kunne komme lidt mere konkurrence i det at lave mad. Det kunne hjælpe en del.

Nisekoi anden Sæson er startet meget stille og roligt ud. Ved ikke lige om de har tænkt sig at lægge det med Rakus lås på hylden i de næste mange episoder, men de må jo nå frem til en eller anden konklusion på et tidspunkt. Det skal nok blive godt!

Hibike! Euphonium bliver formegentlig en af mine yndlingsserier denne sæson. Kyoto Animation har virkelig animeret den godt og med dens stille og rolige stemning er den bare hyggelig at se. Glæder mig til at se hvordan det kommer til at udvikle sig.

Nagato Yuki-Chan no Shoushitsu er egentlig hvad jeg havde forventet. Havde en eller anden indre forventning til at det ville være lige som den oprindelige serie, men det er noget helt andet. Det er egentlig bare en stereotyp moe/romance serie, men nu hvor man introducerer Haruhi Suzumiya ved man aldrig hvad der kan komme til at ske.

Punchline... hvem fandt på den her setting... *sigh*

Brugeravatar
Naiera
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1209
Tilmeldt: man 2. sep 2013 00:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Naiera » tirs 14. apr 2015 01:19

MERE Nisekoi?! De der Aniplex-udgivelser til $10 per afsnit er for dyre til at de kan tillade sig at lave mere...

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Kiwi » tirs 14. apr 2015 08:59

Nisekoi er også på Crunchyroll ;-)

Lyder til at Plastic Memories er en serie der skal ses. SNAFU og de nye afsnit af Nisekoi venter jeg lidt med.

Brugeravatar
Naiera
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1209
Tilmeldt: man 2. sep 2013 00:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Naiera » ons 15. apr 2015 14:49

Kiwi skrev:Nisekoi er også på Crunchyroll ;-)


Pff! ;)

Når man har set en Aniplex Blu-ray dur CR bare ikke :)

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Kiwi » lør 18. apr 2015 17:26

Arh ja, hvis fremviseren er af god kvalitet, kræver det også en ordentlig kilde ;-) Nisekoi er også en af de serier der er værd at købe på BD. Problemet er bare at når man allerede har set den, skal der en del til at punge ud for bedre kvalitet. Men sig endelig til herinde, hvis du skal af med anime BD'ere :-P

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf nielsm » lør 18. apr 2015 21:11

Okay jeg trækker enhver anbefaling jeg har lavet af Plastic Memories tilbage. Episode 3 var en katastrofe og tegner rigtig dårligt for seriens videre forløb.

Brugeravatar
Naiera
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1209
Tilmeldt: man 2. sep 2013 00:17
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime Forår 2015

Indlægaf Naiera » lør 18. apr 2015 21:20

Kiwi skrev:Arh ja, hvis fremviseren er af god kvalitet, kræver det også en ordentlig kilde ;-) Nisekoi er også en af de serier der er værd at købe på BD. Problemet er bare at når man allerede har set den, skal der en del til at punge ud for bedre kvalitet. Men sig endelig til herinde, hvis du skal af med anime BD'ere :-P


Jeg får nok snart et sæt DRRR til salg, men ellers kommer jeg aldrig til at sælge stort ud af de blå med anime på :p


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster