Manglende/ingen lyst til at se Anime

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Manglende/ingen lyst til at se Anime

Indlægaf supergummibear » lør 27. jun 2015 22:47

Hmmm... jeg tænker at anime er en hobby lige så vel som alle mulige andre fritidsaktiviteter, nogle hobbyer holder du fast i, igennem hele livet mens andre dør ud undervejs… måske er du bare et sted i livet hvor anime bare ikke rigtigt siger dig så meget mere. Måske kommer lysten igen og måske gør den ikke. Som mange andre også har sagt så lad vær med at presse dig selv til at se noget, hvis ikke lysten kommer igen så er det ikke jordens undergang, så kan det være at det bare er noget du langsomt er groet fra og det kan jo ske for alle. Også er du måske parat til at starte på noget helt nyt, Hvad med at starte til ballet? Eller måske amatør Theater? Ej det er bare for sjov *_* håber selvfølgelig at du finder tilbage til animeens verden. Uanset hvor lang tid det så tager, for hvis interessen forsat er der, så skal lysten også nok komme igen, det er jeg sikker på ;-)

Hvad angår debatten omkring ”god/dårlig anime før og nu” synes jeg at man skal passe på med, at se så sort og hvidt på det. Der findes da også mange ”halv gode” serier og ”næsten dårlige” serier :p Jeg mener en serie kan vel sagtens have et dårligt plot, men have en god protagonist. De fleste serier er jo langt fra perfekte, men derfor kan de da godt have mange gode delelementer, der alligevel gør serien underholdende, så hvorfor altid kategorisere anime som enten god eller dårlig? :p
Et andet aspekt er, at ja der udkommer utroligt mange serier på årsbasis nu, i forhold til for bare 10 år siden, selvfølgelig er der flere serier der er knapt så gode nu som førhen, da mange serier har et lignede handlingsforløb eller karakterer der ligner hinanden meget, men muligheden for at finde et guldkorn i mængden er da også blevet meget større pga. af det. Ja det kan godt være at man så skal grave lidt mere efter det, end før i tiden for at finde det, men hey! så keder vi os i det mindste ikke, mens vi leder efter det :p
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster