Gammel disney-figur dukket op

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Gammel disney-figur dukket op

Indlægaf JoaCHIP » tors 5. nov 2015 10:03

Ja, jeg ved godt vi ikke ville kalde det "anime" her, men i Japan ville de, så se bare her:

http://home.bt.com/news/uk-news/lost-os ... 4014605138

Gode gamle Disney. :)
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Gammel disney-figur dukket op

Indlægaf Tanerion » tors 5. nov 2015 10:27

Ville ikke sige at han er "dukket op" siden han er rimelig velkendt og man kan få nogen af hans tegnefilm på DVD.

Det er iøvrigt heller ikke første gang man finder en Oswald tegnefilm der var blevet borte og det bliver måske heller ikke sidste gang. Der er stadig et par stykker man ikke har set noget til siden engang før anden verdenskrig.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Gintoki
Happy-Gin
Happy-Gin
Indlæg: 3357
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: Himmellegemet Jorden, nærmere placering KBH

Re: Gammel disney-figur dukket op

Indlægaf Gintoki » tors 5. nov 2015 22:53

Jeg kender også til Oswald, mener endda min familie har en gammel smalfilmsrulle med en tegnefilm med den karakter. Den rulle er vidst fra 50'erne eller fra før :P

Kool figur i hvert fald, ligesom de andre gamle gamle disney ting :D
Billede NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYANBillede

http://nyan.cat http://www.nyanicorn.com/

Back once again for the renegade master, default damager, power to the people!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Gammel disney-figur dukket op

Indlægaf Tanerion » fre 6. nov 2015 03:04

Gintoki skrev:Jeg kender også til Oswald, mener endda min familie har en gammel smalfilmsrulle med en tegnefilm med den karakter. Den rulle er vidst fra 50'erne eller fra før :P

Skulle ikke undre mig om min bedstefar også havde en. Heroppe var folk for det meste ret ligeglade med fjernsyn til engang midt i 80'erne så de der filmruller er ret almindelige. Jeg husker bedst hans samling af Buster Keaton og Chaplin film men han havde også pænt mange tegnefilm liggende til min mor og hendes søskende.
Skulle se om jeg ikke kunne finde dem frem engang. Bliver dog måske nødt til at skaffe en ny projektor.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster