Anime forår 2016

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Anime forår 2016

Indlægaf SsjGogo » tirs 5. apr 2016 16:19

Haha love the hate!
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
supergummibear
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 8. mar 2012 23:19
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Et sted i verden

Re: Anime forår 2016

Indlægaf supergummibear » tirs 5. apr 2016 17:40

l.mathiasen skrev:Jeg har fået set første episode af serien Hundred, og jeg er imponeret! Det er lykkedes dem at lave den mest uoriginale anime baseret på en light novel nogensinde. Hvis man lavede et light novel druk spil, ville man ende til udpumpning inden op sangen var færdig. Vi har simpelthen nået peak light novel anime, der kan simpelthen ikke laves noget mere uopfindsomt end denne serie. Det er som den sidste tid hos Romerriget, hvor de vidste at det var slut, og fra nu af kan det kun gå ned af bakke. Tid til at hilse på vores nye overlords for dårlig anime, nemlig serier baseret på mobilspil!


Jeg takker for advarselen, jeg sad just og overvejede at starte serien igår, men fik så øje på coveret og tænkte at det godt kunne vente... men nu behøver jeg så ikke engang at gå igang med den, for det lyder klart som noget jeg godt kan undværer *_* desuden skal jeg igennem Asterisk 2 som jeg er bange for mindst bliver ligeså forfærdelig xD


Ellers ser det ud til at være en lidt sløj sæson for mit vedkomne, da der ikke er mange ting jeg glæder mig sådan rigtigt meget til at se. Jeg går nok mere og venter på sommer sæsonen (host host ny Berserk serie og ny D.gray-man serie! Its gonna be so EPIC! #thehypeisREAL 8D ), når ja… men meget af forårs sæsonen vil jeg jo nok tjekke ud alligevel, man skulle jo nødig gå glip af noget :P

Serier jeg ser frem til:
- Flying witch - Hvis den bare bliver halvt så god som kiki's delivery service, skal det nok blive godt.
- Koutetsujou no Kabaneri – folk siger det er noget attack on titan lignede noget, bare I et steam punk univers med jern zombier?? Tjo selvfølgelig skal det ses!
- Kuromukuro – bare fordi det er P.A. Works første mecha serie.
- Kyoukai no Rinne 2 – Jeg kunne godt lide første sæson, så glæder mig til at se mere.
- Bishoujo Senshi Sailor Moon: Crystal - Death Busters-hen – ja det er jo ikke fordi at serien har meget med den originale at gøre, men jeg er nu alligevel lidt interesseret i at se hvordan Death Buster arken bliver.
- Sakamoto desu ga? - Fordi konceptet lyder sjovt.

Serier der har potentiale:
- Big Order – interessant startplot om ikke andet.
- Boku no Hero Academia – Jeg har hørt meget godt om serien, så jeg er nysgerrig.
- Bungou Stray Dogs – minder utrolig meget om en blanding mellem Hamatora og Kekkai sensen, og de serier har da været okay…
- Joker Game – foregår før 2. Verdens krig + ingen high school, det er da i det mindste noget andet.
- Kiznaiver – oprindeligt var det en serie jeg så frem til, indtil jeg kom til at tænke på Ninja Slayer… :/ >:(
- Macross Δ – Macross Frontier var god, så håber på noget lignede.
- Re: Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu – eneste grund: Studio white fox.

Serier der får 3 afsnit til at overbevise mig om at jeg skal forsætte serien:
- 12-sai Chiccha na Mune no Tokimeki - Ser ud som en uskyldig shojou, så det skal tjekkes ud.
- Bakuon!! Jeg tvivler på at en serie om en motorcykel klub er spændende, men man kan da aldrig vide… :3
- Endride – hvis det bare bliver endnu en meningsløs ”vimser rundt med våben” serie igen, så afbryder jeg den efter første afsnit.
- Gyakuten Saiban – sørgeligt men sandt har jeg aldrig spillet Ace Attorney, men tror godt at jeg har forstået hvad det går ud på, det bliver interessant at se om konceptet holder til at blive omsat til anime.
- Kuma Miko – serie omkring præstepige og talende bjørns daglig dag, den ser om ikke andet sød ud.
- Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? – Light novel gøjl, man godt ved er fuld af de samme klichér som altid, men lidt af sådan noget skal der jo også være plads til og Hey KonoSuba var jo meget underholdende.
- Sousei no Onmyouji – Jeg kunne godt lide en anden serie om Onmyouji eksorcister (Tokyo Ravens), så måske er der her noget lignede?
- Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge – virker som en stille slice of life serie, hvor karakterne driver handlingen mere end omvendt.

Og serier jeg vil se, selvom jeg ved det er noget forfærdeligt bras, men som jeg alligevel ser, fordi jeg ikke har god smag *_*
- Gakusen Toshi Asterisk 2
Asterisk har nået bunden allerede, så jeg trøster mig med at det nok ikke kan blive meget værre.
- Mayoiga
Mystery thing ala Another jeg kan næsten mærke døden og den psykiske terror allerede! >:)
- Shounen Maid
Tror faktisk serien er sød og meget harmløs, men titlen får mig til at tænke på noget helt andet… ;D
- Super Lovers
Tja det jeg tænkte om shounen maid grundet titlen er så næsten det serien her handler om, det lyder ikke som et plot der på nogen måde er lovligt.
- Terra Formars: Revenge
Oprindeligt havde jeg opgivet terra formars, men nu har man jo helt ændret seriens farvepalette hvilket godt kunne tyde på at der måske sker noget drastisk i serien, der gør den bedre? Måske? Eller måske ligger jeg for meget i det, men bliver i hvert fald nød til at undersøge det. xD
:p I´m not Crazy. I´m just upset because my imaginary friend is mad and won't talk to me :p

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf nielsm » lør 9. apr 2016 22:56

nielsm skrev:Flying Witch.

er en god anime. De andre nye ting virker ligesom lidt ligegyldige efter den.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf l.mathiasen » tirs 19. apr 2016 14:47

Best anime!
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf nielsm » tirs 19. apr 2016 20:05

Hvornår kommer så Kuma Miku? Eller Kumo Miko?

Brugeravatar
psyg
Bobbi
Bobbi
Indlæg: 634
Tilmeldt: tors 22. dec 2011 02:01

Re: Anime forår 2016

Indlægaf psyg » tirs 19. apr 2016 23:37

Billede

?
「タダより高いものはない」

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf JoaCHIP » ons 20. apr 2016 15:26

nielsm skrev:Hvornår kommer så Kuma Miku? Eller Kumo Miko?

Nu bliver man jo næsten nødt til at finde lyden af en bjørn, og sende den gennem noget auto-tune og høre hvordan det ville lyde!
- Men hvor finder man lige en bjørn med turkis-farvet hår og en lys stemme?
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Dorpoh
Chibi
Chibi
Indlæg: 9
Tilmeldt: søn 27. mar 2016 21:12
Køn: Mand
Geografisk sted: Frederiksberg
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf Dorpoh » lør 23. apr 2016 21:53

Kiznaiver lyder interressant men nu må man se hvordan den bliver fuldført. Men mini-hype må man sige :-3

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf nielsm » søn 24. apr 2016 09:46

Flying Witch $_$ <3 :3

Billede
Billede
Billede
Billede

Tanaka + venner :3 $_$

Billede
Billede

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Anime forår 2016

Indlægaf Sneffe » man 25. apr 2016 15:53

Flying Witch er fantastisk :)


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster