Anime sommer 2017

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Anime sommer 2017

Indlægaf l.mathiasen » tors 13. jul 2017 16:07

Vi har da helt glemt at lave en ny sæsontråd som jeg alligevel ikke selv får skrevet i da jeg ikke rigtigt ser anime som det kommer ud for tiden, men en sæsontråd skal vi da have!
Hvad kan jeg sige, der er en ny Magical Circle Guru-Guru serie!
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime sommer 2017

Indlægaf nielsm » tors 13. jul 2017 17:11

Ny New Game er rigtig godt. Jeg håber vi får en spilbar version af NENE QUEST i fremtiden.

Hina Logi virker til at være helt i orden, simpel magisk pige ting.

Centaur er hmm... jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige ud fra første afsnit.

Princess Principal får i hvert fald et afsnit eller to mere.

Jeg mangler stadig en masse fra forårssæsonen så er kun gået en smule i gang med det nye.

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Anime sommer 2017

Indlægaf Gama » tors 13. jul 2017 23:28

Made in Abyss er lige startet, som jo er en meget populær manga pt :)

jeg tror også at temaet, og tegnestilen vil passe rigtig mange herinde :)

"The enormous cave system, known as the Abyss, is the only unexplored place in the world. Nobody knows how deep down goes this titanic pit, inhabited by strange and wondrous creatures and full of mysterious ancient relics which purpose in unknown to modern man. Generations of bold adventurers have been drawn by the cryptic depths of the Abyss. In course of time those bold enough to explore the dangerous pit came to be known as "Cave Raiders." In Oosu, the town at the edge of the Abyss, there lives a little orphan named Rico, who dreams of becoming as great a cave raider as her mother was and solving the great mystery of the pit. One day exploring the murky depths she stumbles upon a little boy, who turns out to be a robot..."
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Anime sommer 2017

Indlægaf nielsm » tirs 18. jul 2017 22:28



Nene, get in the game!

(Reference)


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster