Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Saimon
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 31. mar 2018 16:26

Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Indlægaf Saimon » lør 31. mar 2018 16:43

Hej allesammen.

Efter nogle anbefalinger fra mine kollegaer, er jeg begyndt at se Bleach på Crunchyroll (late to the party I know). Efter at have googlet lidt, kan jeg dog forstå at animen ikke blev færdiggjordt og man derfor ikke ville få afslutningen med. Ifølge nettet man må læse manga'en for at få de sidste dele.

Ved i tilfældigvis hvor på nettet man har mulighed for at købe og læse de sidste dele? Jeg er ikke så glad for at købe mangaen i fysik form, da jeg ikke har så meget plads i hjemmet og med mine tidligere erfaringer med shonen manga'er så plejer der at være mange bind.

På forhånd tak :)

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Indlægaf l.mathiasen » søn 1. apr 2018 17:50

Jeg tror det er lidt forkert at sige at man ikke får afslutningen med, for så vidt jeg sluttede den et naturligt sted, hvor de fleste fans også mente mangaen burde være stoppet. Mange mener ikke at den sidste del passede ind i historien, og kvaliteten ikke var så høj (det er så andenhåndsoplysninger, det er ikke rigtigt min type serie, så jeg aner ikke så meget om den).

Forlaget linker til steder der sælger mangaen digitalt, men jeg tror ikke rigtigt de har rettigheder der gælder Danmark, men det kan du selv tjekke hvis du vil https://www.viz.com/read/manga/product/ ... vol-1/1351
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Saimon
Chibi
Chibi
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 31. mar 2018 16:26

Re: Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Indlægaf Saimon » søn 1. apr 2018 21:57

Hej l.mathiasen.

Tak for svar. Jeg var faktisk ikke klar over at den sidste del splittede folk så meget, men jeg er jo ikke nået der til endnu så det er måske forståeligt. ;)
Der fortsættes med streaming'en herfra, og så må jeg kigge på det link du henviser til og se om jeg vil dybere ned i kaninhullet.

Mange tak og fortsat glædelig dag (Y)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Indlægaf SsjGogo » tirs 3. apr 2018 10:16

Jeg kan bekræfte at den sidste “ark” er malplaceret og er dybest set ringe kvalitetsmæssigt.

Jeg fik ihvertfald følelsen af, at serien skulle malkes.
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Hvor kan man læse Bleach mangaen på nettet?

Indlægaf Gama » ons 16. maj 2018 09:31

Det er ikke helt sådan nettet ser på det :)

De to sidste arks er dem folk ikke kan li, og fullbring arket er klart det værste af de to, altså fuldstændig uden tvivl det maplaceret ark.. Imens sidste ark ikke er fantastisk, så bragte den nogle længe ventet svar på nogle af de mange mange spørgsmål bleach efterhånden har efterladt sine fans med
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster