Hvilken anime beglor du for tiden?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf JoaCHIP » man 16. feb 2015 20:32

Duzell skrev:Er begyndt på Squid Girl.

Gad vide hvad der sker med én, hvis man først ser Ponyo, derefter Princess Jellyfish, og så til sidst Squid Girl? ;D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Madsjen
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1054
Tilmeldt: fre 8. jul 2011 00:57
Køn: Mand
Geografisk sted: tårnby, sjæland, danmark, europa, jorden, mælkevejen, universet :D

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Madsjen » man 16. feb 2015 22:37

JoaCHIP skrev:Gad vide hvad der sker med én, hvis man først ser Ponyo, derefter Princess Jellyfish, og så til sidst Squid Girl? ;D


Billede
Nothing to see here...

Move along!

Brugeravatar
Duzell
Jonin
Jonin
Indlæg: 411
Tilmeldt: man 29. jul 2013 11:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Duzell » tirs 17. feb 2015 11:16

JoaCHIP skrev:
Duzell skrev:Er begyndt på Squid Girl.

Gad vide hvad der sker med én, hvis man først ser Ponyo, derefter Princess Jellyfish, og så til sidst Squid Girl? ;D


uuuhh, det vil jeg skam gerne teste :D

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Shadari » tirs 17. feb 2015 13:40

Garo: honoo ni kokuin
Den er okay god lidt sært tegnet men fin historie alligevel :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Mathias » ons 18. feb 2015 18:04

Begyndte at se Madoka Magica efter at Sylveon insisterede.

Overhovedet ikke hvad jeg forventede, putter bare spoiler på selvom det egentlig bare er en beskrivelse af serien, siden jeg selv blev overasket over hvordan serien egentlig var.

Spoiler: vis
Troede det ville være en, hey let's have fun, gogo magical girls, men istedet er det super dramatisk og brutalt. og så er de hekse verdener utroligt...underlige, slet ikke en stil jeg forventede fra billederne jeg så. Følte virkelig at man kommer ind i en underlig og ubehagelig verden hver gang. And dat freaky music.


Plot spoilers for den første halvdel cirka, siden det er der jeg er nået til.

Spoiler: vis
Kan godt li det faktisk er et valg at blive en magical girl, istedet for at det sker ved tilfælde eller lignende, og at der faktisk er store konsekvenser for at blive en. Så det faktisk er et rigtigt valg at blive en, istedet for, oh i don't wanna fight or can i really do it?

Det at Mami får bidt sit freaking hoved af ret tidligt så jeg ikke komme, noget af et wake up call til hvad det egentlig indebærer at acceptere en kontrakt med Kyubei.

Btw, Kyubei seems like an asshole. "You humans always get so upset just because i moved your souls." Douche.
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf nielsm » ons 18. feb 2015 19:32

Vi kunne godt have fortalt dig at Madoka Magica er en interessant anime allerede for 4 år siden. Lissom.

Brugeravatar
Sneffe
Kage
Kage
Indlæg: 788
Tilmeldt: lør 12. jan 2013 00:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Sneffe » ons 18. feb 2015 19:35

Mathias skrev:Begyndte at se Madoka Magica efter at Sylveon insisterede.

Overhovedet ikke hvad jeg forventede, putter bare spoiler på selvom det egentlig bare er en beskrivelse af serien, siden jeg selv blev overasket over hvordan serien egentlig var.

Spoiler: vis
Troede det ville være en, hey let's have fun, gogo magical girls, men istedet er det super dramatisk og brutalt. og så er de hekse verdener utroligt...underlige, slet ikke en stil jeg forventede fra billederne jeg så. Følte virkelig at man kommer ind i en underlig og ubehagelig verden hver gang. And dat freaky music.


Plot spoilers for den første halvdel cirka, siden det er der jeg er nået til.

Spoiler: vis
Kan godt li det faktisk er et valg at blive en magical girl, istedet for at det sker ved tilfælde eller lignende, og at der faktisk er store konsekvenser for at blive en. Så det faktisk er et rigtigt valg at blive en, istedet for, oh i don't wanna fight or can i really do it?

Det at Mami får bidt sit freaking hoved af ret tidligt så jeg ikke komme, noget af et wake up call til hvad det egentlig indebærer at acceptere en kontrakt med Kyubei.

Btw, Kyubei seems like an asshole. "You humans always get so upset just because i moved your souls." Douche.


Spoiler: vis
Fantastisk at høre om en, der har set Madoka Magica uden først at blive fortalt, hvor dyster den er under overfladen. Jeg havde samme mentalitet som dig, da jeg så den første gang og det var fantastisk. Det er klart en af mine yndlings serier. Kyuubey er ikke et røvhul den er bare et logisk tænkende væsen... uden nogen form for sympati eller forståelse for menneskelige følelser :D

Brugeravatar
Duzell
Jonin
Jonin
Indlæg: 411
Tilmeldt: man 29. jul 2013 11:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Duzell » ons 18. feb 2015 19:44

Spændende. Jeg er snart færdig med Squid Girl (har 2 afsnit tilbage), jeg havde tænkt at begynde på Amnesia. Men tror hellere jeg vil prøve Madoka Magica.

Brugeravatar
Duzell
Jonin
Jonin
Indlæg: 411
Tilmeldt: man 29. jul 2013 11:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Roskilde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Duzell » ons 18. feb 2015 22:42

Duzell skrev:Spændende. Jeg er snart færdig med Squid Girl (har 2 afsnit tilbage), jeg havde tænkt at begynde på Amnesia. Men tror hellere jeg vil prøve Madoka Magica.


Så begyndte jeg alligevel på Amnesia.

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Mathias » tors 19. feb 2015 05:50

Blev færdig med Madoka. God serie, helt klart værd at se.

Spoiler: vis
Meget bittersweet ending, meget passende. Ville nok have foretrukket en klassisk happy ending, noget i stil med at alt magic forsvandt, og de kunne leve deres liv sammen normalt, men det er tydeligt ikke det serien handlede om.

Kunne godt li det at Madokas ønske ikke fixede alle problemerne, at det lavede nye gav rigtig god mening, må dog indrømme jeg ikke helt forstod slut-slutningen, hvor Homura begynder at udskyde hekse energi (eller det lignede det ihvertfald) så hvis nogen kan forklare mig den, i'd appreciate it!

Men på trods af den slutter "lykkeligt" vil jeg nok stadig sige den er ret depressiv, ikke nødvendigvis dårligt, siden det også er en stærk følelse at få folk til at føle, så den er helt klart en speciel serie.


nielsm skrev:Vi kunne godt have fortalt dig at Madoka Magica er en interessant anime allerede for 4 år siden. Lissom.


Sorry sorry! At least i watched it now xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster