Hvilken anime beglor du for tiden?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Bissen
Chibi
Chibi
Indlæg: 36
Tilmeldt: tirs 31. maj 2016 14:07

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Bissen » tirs 5. jul 2016 14:23

Manna skrev:Jeg var omkring 2 år om at få set Death Note (bare lige for at illustrere hvor langsom jeg er til at se ting) for jeg er så dårlig til at sætte mig ned og se serier, jeg ser stort set heller ikke fjernsyn. Derimod kan jeg kværne en bog dagligt, det er bare mere mit medie :D


OMG, det er mig. Jeg genser/-lytter gerne ting jeg ved jeg kan lide, men jeg er enormt dårlig til at sætte mig ned og SE dem. Lykkedes mig stort set ikke at se noget af Gekkan Shoujo Nozaki-kun, selvom hele serien kørte på min PC. :S :sur: Jeg ved faktisk nærmest ikke hvad den handler om. Andet end en fyr der tegner shoujo manga, og hans farvelægger/assistent er lun på ham :kys:

Så et enkelt afsnit af Ajin. Jeg kan virkelig ikke ret godt lide grafikken, men historien er ret interessant. Og så er Sakurai awesome som bad guy~ ^_^
貴方が人間ならとっくに大量受苦悩処地獄へに落ちているでしょう。
Seiyuu-obsession much.

Brugeravatar
Mathias
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1269
Tilmeldt: søn 13. jul 2014 20:09
Køn: Mand
Geografisk sted: Holsted - Sydjylland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Mathias » tors 21. jul 2016 05:20

Fik kæmpet mig igennem Evangelion, lyder lidt hårdt at sige kæmpet men gode gud jeg syntes Shinji var så træls, det tog ham 26 episoder af finde ud af noget Simon lærte i løbet af hvad, 2-3?

Siger ikke hans attitude og handlinger var forkerte eller uforstålige, men URGH.

Anyway, bortset fra ham så syntes jeg den var virkelig god. Animation, designs, karakterene, temaerne.

Syntes alle karakterene var mere interessante end ham, men måske var det fordi de var mere komplekse end ham at han var hovedfokus, så man nemmere kunne sætte sig ind i hans sted, ikke at det virkede for mig.

Syntes slutningen var lidt...uklar? Sylveon havde sagt den var mindscrewing men syntes jeg forstod den fint, manglede bare lidt klargørelse eller måske en lidt mere "fast" slutning.

Anyway, helt klart værd at se, kan se hvorfor den er en klassisker, but get outta here Shinji, Asuka/Rei all day everyday.

Spoiler: vis
Ville se den Evangelion slice of life fra sidste episode in a heartbeat


Bissen skrev:
Manna skrev:Jeg var omkring 2 år om at få set Death Note (bare lige for at illustrere hvor langsom jeg er til at se ting) for jeg er så dårlig til at sætte mig ned og se serier, jeg ser stort set heller ikke fjernsyn. Derimod kan jeg kværne en bog dagligt, det er bare mere mit medie :D


OMG, det er mig. Jeg genser/-lytter gerne ting jeg ved jeg kan lide, men jeg er enormt dårlig til at sætte mig ned og SE dem. Lykkedes mig stort set ikke at se noget af Gekkan Shoujo Nozaki-kun, selvom hele serien kørte på min PC. :S :sur: Jeg ved faktisk nærmest ikke hvad den handler om. Andet end en fyr der tegner shoujo manga, og hans farvelægger/assistent er lun på ham :kys:


Har det ofte på samme måde, skal for det meste have noget andet kørende samtidig for at koncentrere mig om en TV serie.

Tror jeg fik den skade fra WoW hvor jeg for det meste havde TV kørende ved siden af xD
I am not childish! Do you honestly think a CHILD could afford all these plushies?

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Tanerion » tors 21. jul 2016 17:36

Mathias skrev:Fik kæmpet mig igennem Evangelion, lyder lidt hårdt at sige kæmpet men gode gud jeg syntes Shinji var så træls, det tog ham 26 episoder af finde ud af noget Simon lærte i løbet af hvad, 2-3?

Siger ikke hans attitude og handlinger var forkerte eller uforstålige, men URGH.

Nu var Shinji også prototypen til den karaktertype i anime så det er forståeligt at folk er lidt trætte af den slags personligheder efter alle disse år. Men dengang var det originalt og mere spændende. Han var ikke den typiske shonen helt med krudt i røven der var med på den værste men reagerede i stedet lidt mere realistisk på omstændighederne.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
inabahare
Jonin
Jonin
Indlæg: 463
Tilmeldt: ons 11. sep 2013 17:19
Køn: Mand
Geografisk sted: Børkop

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf inabahare » man 1. aug 2016 21:05

Nu da Sakamoto Desu Ga er slut må man begynde at se noget andet. Godt der er Mob Psycho 100.

Pisse god serie af samme person der laver One Punch Man :D
Sono chi no sadameee
JOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf JoaCHIP » tors 4. aug 2016 14:07

Jeg indhentede hvor Re:Zero er nået til, så nå går der en hel uge mellem hvert afsnit (doh!), så i ventetiden er jeg gået i gang med One Punch Man.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Manna » ons 17. aug 2016 18:41

Cheer Danshi!! rammer direkte i mit trash heart, det er den mest fantastiske gay non-gay serie. Og en af de få sports anime'er (cheerleading er vel en sport?) jeg rent faktisk er faldet for. Så jeg nyder at opdage når der er kommet et nyt afsnit, måske det er mere motiverende end at se en serie der allerede er afsluttet. :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Manna » fre 21. okt 2016 12:54

Yuri!!! on Ice.. Need I say more :D

Billede
~Queen of the night~

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Manna » man 21. nov 2016 15:54

Jeg tog lige hele Prince of Stride: Alternative sammen med en veninde her i weekenden. Og lad mig bare sige, jeg aner ikke hvordan i alverden den er gået fra otome-game til super gay, men jeg er solgt :D
~Queen of the night~

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf JoaCHIP » tirs 22. nov 2016 10:18

Sound Euphonium! Og jeg er nu nået til sæson 2 og har indhentet hvor den er nået til på TV, hvilket jo altid er røv, for nu skal man vente en uge per afsnit. Doh.

Sæson 2 er iøvrigt bedre end sæson 1, synes jeg. Den tager lidt mere fat nu.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Shadari » tirs 29. nov 2016 19:59

Pt yuri on ice, beelzebub og twin Star exorcists
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster