Hvilken anime beglor du for tiden?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf l.mathiasen » man 9. maj 2011 16:14

niz skrev:Af andre tidligere anime, jeg har set vil jeg også anbefale Legend of Galactic Heroes. Jeg ved godt, den er røvlang... Men er man ... Øh. Sci-Fi-, civilization- (ikke kun spillet), historie- fan så vil man nyde denne anime. :-)

Kan jo kun give dig ret, klassikeren over dem alle. (putter Niz på listen over folk med god anime smag)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Kiwi » man 9. maj 2011 16:41

Jeg fik lige fundet Gunbuster frem igen, selvfølgelig den remastered udgave ;-)

Solty Rei er ganske ok, kan rigtig godt lide tegnestilen. Dog synes jeg historien er lidt usammenhængende.

Brugeravatar
nodokasa
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1745
Tilmeldt: man 9. maj 2011 15:11
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf nodokasa » man 9. maj 2011 16:49

Oriolidae skrev:
niz skrev:Jeg er fornyligt blevet færdig med Eureka Seven (jeg er langsom - ligesom leverendøren)

Kan du give din mening om Eureka Seven? Jeg kedede mig lidt i de første 3 afsnit (hvis du er langsom er jeg utålmodig) og vil høre om den hurtigt får tempo på og bliver bedre?

Gerne. Animeen er som så udemærket, men jeg hader deres "filler-like" mellem episoder og relativt kedelige historie.. Dog elsker jeg karakterernes udvikling.
Tempoet tager fart, uh.. Det kan jeg dårligt huske. Mindes faktisk den startede i et nogenlunde tempo i ep #2, og bare fortsatte derfra, tiltagende.
Animanga.dk - Original Danish Derailers - ODD

Billede

Brugeravatar
molberg
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 21:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland, Danmark

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf molberg » søn 15. maj 2011 00:29

Jeg har lige opdaget siden http://www.crunchyroll.com takket være dette forum(tusind tak :)), og jeg er derfor lige gået i gang med en ny anime, School Days. Jeg har kun set første afsnit, men indtil videre synes jeg, den virker okay; jeg skal i hvert fald se videre ^_^
molberg.blogspot.com

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf SsjGogo » søn 15. maj 2011 00:36

molberg skrev:Jeg har lige opdaget siden http://www.crunchyroll.com takket være dette forum(tusind tak :)), og jeg er derfor lige gået i gang med en ny anime, School Days. Jeg har kun set første afsnit, men indtil videre synes jeg, den virker okay; jeg skal i hvert fald se videre ^_^


Godt at høre, at du allerede er ved at falde til Molberg. :)

Skriv endelig en intro af dig selv, i introduktionsboardet! :)
www.gogonoter.dk

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Kiwi » søn 15. maj 2011 09:36

School Days er... Speciel. Ihvertfald hvis man tror det er en normal harem / school life anime ;-)

Jeg har lige set The Girl Who Leapt Through Time. Den var helt fin, dog ikke helt så god som jeg havde forventet.

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Oriolidae » søn 15. maj 2011 10:30

Kiwi skrev:Jeg har lige set The Girl Who Leapt Through Time. Den var helt fin, dog ikke helt så god som jeg havde forventet.

Jeg kunne rigtig godt lide hvordan personerne var lavet og hvordan de bevægede sig. Det var dejligt 'flydende'. :)
Billede

Brugeravatar
ILoveCake
Jonin
Jonin
Indlæg: 453
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 17:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Køge

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf ILoveCake » søn 15. maj 2011 11:27

Jeg ser Shinkyoku Soukai Polyphonica Crimson S. Bedre end første sæson, hvis jeg selv skal sige det. Bagefter skal jeg blive færdig med Pani Poni Dash. ;)
Story of Leopardess ~

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Kiwi » søn 15. maj 2011 13:53

Oriolidae skrev:Jeg kunne rigtig godt lide hvordan personerne var lavet og hvordan de bevægede sig. Det var dejligt 'flydende'. :)

Yeah, den var virkelig flot lavet. Meget levende omgivelser, og gode bi-personer. Plottet hænger også godt sammen overordnet set. Men der er alligevel en del steder hvor jeg studsede lidt, og jeg er normalt ikke så opmærksom på plothuller og den slags. ;)

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf SsjGogo » søn 15. maj 2011 13:59

Der er virkelig en masse gode serier, der bliver set for tiden.

Til dem af jer, som har tid og lyst, vil jeg opfordre til at skrive nogle af de serier ind i vores Wiki, så de står mere tilgengælige. *_*
www.gogonoter.dk


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster