Hvilken anime beglor du for tiden?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Vonkejser
Jonin
Jonin
Indlæg: 204
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:03
Geografisk sted: Europa
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Vonkejser » fre 27. maj 2011 17:53

Har lige set Dante's inferno epic animated. @_@
And I don't want to hear anything about "I don't believe in vampires" because I don't believe in vampires, but I believe in my own two eyes, and what I saw is fucking vampires! ಠ_ಠ

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Judeau93 » tors 11. aug 2011 10:40

Jeg er ved at se Hetalia, og der er kun en kommentar fra min side. Den er mere end epic! ^^
Nu er det måske ikke lige det "hyggeligste" emne, da det meste af historien handler om 2. Verdenskrig, hvor der skete en masse frygtelige ting. Det er sådan at der er en person, som der resenpenterer et land. Nogle eksempler :)
Italien er en pasta freak, og i kamp kan han kun finde ud af at finde det hvide flag frem. Men han er mega funny :D

Rusland ser måske glad og uskyldig ud, men af og til kommer ham med nogle creepy/onde udtalelser som eks. "Det vil bringe glæde til mig hjerte, at se jer blive lemlæstet og slagtet af mig en efter en."

Tyskland er ham der har mest styr på krig, men Italien da Italien kun skaffer ham problemer overvejer han at forråde ham, men da han er Tysklands eneste ven kan han ikke få sig selv til at gøre det.

Danmark er også med yay!
Gæt hvad han er for en person? En dranker med en sjov lille hat og økse over skulderen. Men det passer da meget godt til os :D

Hvis I ser denne serie kan jeg garantere jeg for, at i er løbet tør for latter muskler efter 15min, og til sidst kan man bare ikke tage det seriøst, når man hører ordet "2. Verdenskrig"

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Oriolidae » tors 11. aug 2011 13:44

Lige set Ao no Exorcist up-to-date. Den gør sig godt som anime, selvom det er en ret standard shounen-anime. Mange af elementerne er seriøst overbrugte, men what the heck, den er underholdende at se alligevel. Er dog ret spændt på hvordan den kommer til at forløbe, da det ser ud som om de vil spore væk fra mangaens plot?

Startet på Usagi Drop. Jeg elskede den første del af mangaen, så allerede efter første afsnit er jeg ret glad for animeen. :$
Billede

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Kaptain Anna » tors 11. aug 2011 17:28

er halvvejs med soul eater.. ellers holder jeg mig opdateret på one piece. har set et par afsnit af usagi drop men holdt op igen da jeg syns bedre manga'en =)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
RuneU
Chunin
Chunin
Indlæg: 109
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:04
Køn: Mand
Geografisk sted: Taastrup

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf RuneU » tors 11. aug 2011 18:21

Gosick, er nået til afsnit 10, så der er til et par dage endnu ;)

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Amaimon » tors 11. aug 2011 20:34

Er gået i gang med at se det jeg mangler af Bakemonogatari^-^havde helt glemt hvor fed den er xD
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Vincent » fre 12. aug 2011 23:04

DRRR!! er jeg startet forfra på, denne gang med henblik på at se den til ende. Desuden passer den fint genre-mæssigt med at jeg er lidt bande og street-fight orienteret.
Billede

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Oriolidae » lør 13. aug 2011 00:04

Vincent skrev:Desuden passer den fint genre-mæssigt med at jeg er lidt bande og street-fight orienteret.

Så har du vel også tjekket Tekkon Kinkreet ud, right? :D
Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf Vincent » lør 13. aug 2011 13:10

Oriolidae skrev:
Vincent skrev:Desuden passer den fint genre-mæssigt med at jeg er lidt bande og street-fight orienteret.

Så har du vel også tjekket Tekkon Kinkreet ud, right? :D

Ikke lige fornylig, men jeg så den et par gange da den kørte på TV1000. Det er nu mest manga jeg læser, så forslag ville være velkomne. Jeg har dog læst Holyland, som var den som fik mig ind i genren.
Billede

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Hvilken anime beglor du for tiden?

Indlægaf SomethingPurple » fre 18. nov 2011 02:27

Er gået i gang med Fate/stay night som jeg ikke synes er helt så god som Zero indtil videre, nok fordi den har typiske teenagere i hovedrollerne og virker noget haremsagtig i sin opbygning, og så fordi Emiyas naivitet og godhjertet er så øretæveindbydende.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 14 gæster