Danske Anime-DVD'er

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Kiwi » man 8. aug 2011 10:40

Amaimon skrev:Min er en samsung... something...

Det er så ikke nok til at tjekke om du kan låse op via fjernbetjeningen :-P Men Samsung er et af de mærker hvor man ofte kan gøre den regionsfri (ihvertfald deres ældre modeller). Tjek efter et model nummer, så kan det være der er et hack.

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Etex » man 8. aug 2011 11:26

Kiwi skrev:
Amaimon skrev:Min er en samsung... something...

Det er så ikke nok til at tjekke om du kan låse op via fjernbetjeningen :-P Men Samsung er et af de mærker hvor man ofte kan gøre den regionsfri (ihvertfald deres ældre modeller). Tjek efter et model nummer, så kan det være der er et hack.

LÆNGE LEVE HACK! Desværre skal man bruge en universal fjernbetjening for at gøre min regionsfri >__< og den er jeg lidt for doven til at købe. Men sjovt nok kan den godt afspille alle mine Ed, Edd n Eddy DVD som er region 3, men ikke mine region 1 eller 4 DVDer. -_-*
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf nielsm » man 8. aug 2011 11:40

Ja, jeg vandt første disk af Fruits Basket på dansk til en J-Popcon for en del år siden. Den overbeviste mig meget hurtigt om at danske dvd-udgivelser var noget jeg skulle holde mig fra.
(Det er vist ikke helt det er der formålet med sponsor-præmier?)

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Amaimon » man 8. aug 2011 23:11

Kiwi skrev:
Amaimon skrev:Min er en samsung... something...

Det er så ikke nok til at tjekke om du kan låse op via fjernbetjeningen :-P Men Samsung er et af de mærker hvor man ofte kan gøre den regionsfri (ihvertfald deres ældre modeller). Tjek efter et model nummer, så kan det være der er et hack.

Døøhhh... Hvor plejer den slags at stå henne? ^^;; Jeg ved godt jeg spørger dumt, men ved ikke så meget om den slags maskiner -_-*
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

Brugeravatar
Etex
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1414
Tilmeldt: man 9. maj 2011 13:03
Køn: Mand
Geografisk sted: Den sjovt nok ikke så religiøse by Præstø

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Etex » man 8. aug 2011 23:48

find æsken eller manuallen.
Me: I can't wait for my post number 1111. *At post number 1112* FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..... UCK! (Me so raging :P)

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf SomethingPurple » tirs 9. aug 2011 00:08

Amaimon skrev:
Kiwi skrev:
Amaimon skrev:Min er en samsung... something...

Det er så ikke nok til at tjekke om du kan låse op via fjernbetjeningen :-P Men Samsung er et af de mærker hvor man ofte kan gøre den regionsfri (ihvertfald deres ældre modeller). Tjek efter et model nummer, så kan det være der er et hack.

Døøhhh... Hvor plejer den slags at stå henne? ^^;; Jeg ved godt jeg spørger dumt, men ved ikke så meget om den slags maskiner -_-*


Du googler navnet på din dvdafspiller samt region free så burde du kunne finde en vejledning på nettet.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Kiwi
Kage
Kage
Indlæg: 760
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 20:00
Køn: Mand
Geografisk sted: Vordingborg, Sydsjælland

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Kiwi » tirs 9. aug 2011 08:08

Som Etex siger står det på manuellen, det kan også stå på et af hjørnerne i fronten. Det står også på bagsiden af maskinen, der vil der som regel også stå hvad revision af maskinen det er (hvis der bliver ændret noget uden man ændrer model navnet). Det du skal kigge efter er: Samsung DVD-xxxx .

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Amaimon » ons 10. aug 2011 00:27

Okay:D det prøver jeg at finde :3
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf *Wish* » ons 24. aug 2011 20:36

Jeg har kun Ghiblifilm med danske undertekster. De er alle fine bortset fra, at der er en temmelig stor brøler på Kiki dvden. Inde i menuen står der "Kikin den lille heks." xD

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: Danske Anime-DVD'er

Indlægaf Amaimon » tors 25. aug 2011 20:16

*Wish* skrev:Jeg har kun Ghiblifilm med danske undertekster. De er alle fine bortset fra, at der er en temmelig stor brøler på Kiki dvden. Inde i menuen står der "Kikin den lille heks." xD

DoH xD
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster