Efterår 2011

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

AkaXIII
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1052
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 11:06

.

Indlægaf AkaXIII » lør 20. aug 2011 16:15

.
Senest rettet af AkaXIII lør 21. okt 2017 04:41, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf l.mathiasen » lør 20. aug 2011 21:16

The Familiar of Zero fjernet igen midlertidigt da det ser ud til at her til oktober er det ikke den nye serie de viser, men noget af det gamle og så kommer den nye i en senere sæson :3

Er glad for at nogle er begyndt at snakke om efterårets serier lige så langsomt, keep it up (Y)
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf Oriolidae » lør 20. aug 2011 21:41

Jeg glæder mig også til Guilty Crown, udelukkende på grund af at Redjuice har lavet character design, eksempel her. :$
Billede

Brugeravatar
tarmie
Chunin
Chunin
Indlæg: 132
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 23:28
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Efterår 2011

Indlægaf tarmie » søn 21. aug 2011 10:47

Jeg håber VIRKELIG Persona 4 the animation bliver god. De trailers har nærmest været en direkte besked til fansne af spillet om at de vil holde sig meget tæt til den originale historie. Alene det at trailersne er blevet vist på vigtige dage i spillet og har fulgt at meget specifikt mønster vi også kender fra spillet. Så jeg er totalt hypet og har meget meget høje forventninger. Så hvis den skuffer går jeg nok i Nerd Rage... XD

Ja, jeg er en hard core, sjavlende Persona 4 fan.
Yeah Whatever Fine

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf nielsm » tirs 23. aug 2011 17:25

Det er godt nok først en vinter ting, og det er kun der den kommer i biografen i Japan, men...

.hack//The Movie, mere .hack animation

Mit første indtryk var godt nok "grim 3D".

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf *Wish* » ons 24. aug 2011 20:03

I min jetlaggede tilstand var der ikke umiddelbart nogen serier, som jeg fandt interessante ud over dem, jeg allerede havde øjnene på. Modsat l.mathiasen fandt jeg Bakuman spændende og jeg glæder mig til sæson 2. Jeg frygter dog lidt, at det kan gå hen og blive en uendelighedsserie. Jeg er spændt på at se om Gonzo kan rejse sig fra støvet med den nye Last Exile, som jeg faktisk troede var en del af sommersæsonen. Derudover skal jeg følge Shana III, når jeg lige får set sæson 2. Mirai Nikki så jeg en OVA fra for et par måneder siden, hvilket gjorde mig interesseret i hovedserien. Det er de fire serier, som jeg umiddelbart skal se fra efterårs sæsonen. Måske kigger jeg på flere, når ANN's folk begynder at komme med deres anmeldelser, da jeg har fundet et par derinde, som jeg deler smag med forholdsvis meget.

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf l.mathiasen » søn 28. aug 2011 20:37

Siden min egen mening alligevel skinner igennem kan jeg lige så godt,
Efterårs-sæsonen er præget af fortsættelser, kendte franchises og en håndfuld harem serier.
Alligevel finder jeg sæsonen mere interessant end de sidste par stykker, selvom jeg måske ikke kan finde en serie der virkelige skinner igennem på nuværende tidspunkt er der alligevel nogle der ser meget interessante ud.

Guilty Crown, Last Exile, Mirai Nikki, Gundam AGE og Persona 4 er serier jeg glæder mig til at tjekke ud og kommer sikkert til at se et par af de mere lette ting også.
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Efterår 2011

Indlægaf SomethingPurple » søn 28. aug 2011 23:59

Bakuman 2
Fik aldrig set første serie og ved ikke om jeg får set denne, tror mere det ender med at jeg læser mangaen.

Ben-To
lyder ret skør, tjekker nok en episode ud og ser om jeg kan lide humoren.

C3 - (Cube x Cursed x Curious)
ved ikke hvorfor, men tjekker nok en episode ud.

Chihayafuru
Prøver den udelukkende fordi det er josei, da de plejer at tiltale mig.

Guilty Crown
Jeg kan godt lide original anime og holdet bag ser lovende ud og så har jeg endnu ikke set en noitaminA, som var decideret dårlig.

Hunter X Hunter
ved ikke om jeg gider se en remake, den første serie var nemlig rigtig god og fillerne begrænset, men nu får vi at se.

Kimi To Boku
Jeg vil prøve at se for at se, hvordan en slice of life med drenge fungerer.

Kyoukai Senjou no Horizon
Jeg huske jeg synes den virkede spændende da den blev annonceret, men efter at have set den første pv er jeg dog ikke imponeret, men den får dog en chance.

Last Exile: Fam, the Silver Wing
jeg kunne rigtig godt lide den første serie, desværre virker det meget som om de har tilført serien en masse nuttede piger denne gang, men nu får vi at se. I det mindste er det det samme hold, der vender tilbage.

Lupin III
Den sidste conan/lupin special var ikke særlig god, men måske bliver den her det.

Mirai Nikki
mangaen er jo nærmest synonym med ordet yandere, jeg har altid haft lyst til at læse mangaen, men ikke fået taget mig sammen, nu får animen en chance.

Persona 4
Har aldrig spillet spillende, men konceptet virker interessant, så den får en chance.

Phi Brain: Kami No Puzzle
virker anderledes, men ved ikke så meget om den prøver en episode eller to.

Sekaiichi Hatsukoi 2
Synes første serie var rigtig sød, og kunne godt lide de fokuserede på shoujomangaindustrien, så skal klart se anden sæson.

Shakugan No Shana III
Har ikke fået set sæson II endnu, men regner med at få set den og denne sæson en gang.

Shinryaku!? Ika Musume
Jeg er ikke meget til moe, men fandt den første serie ganske sjov og underholdene, så skal også se denne sæson.

Un-Go
ved ikke noget om den, men det er Noitamina og derfor skal den prøves.
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Efterår 2011

Indlægaf l.mathiasen » tors 1. sep 2011 15:49

Endelig en trailer til Un-Go og er du for doven til at gå op og tjekke i første post er linket her http://youtu.be/y_QSYHn7ogY
Un-Go er en af de serier jeg har tænkt mig at tjekke ud, men som jeg ikke ved særligt meget om på nuværende tidspunkt.

Jeg vil nok senere inkludere Chibi Devil i efterårets animeserier, men da jeg ikke kender noget om den endnu må det vente lidt :D Den skulle handle om en 14 årig pige der egentlig ikke rigtigt tror på noget der finder en djævlebaby derhjemme. Forfatteren har tidligere fået lavet en animeserie over en manga ved navn Selfish Fairy Mirumo de Pon http://myanimelist.net/anime/1744/Wagam ... umo_de_Pon!
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Silver
Genin
Genin
Indlæg: 87
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 15:40
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Odense

Re: Efterår 2011

Indlægaf Silver » lør 3. sep 2011 01:33

' sekaiichi hatsukoi season 2 skal bare komme nuuu ! mere rape fra takano san muhaha *_* >:)
Sut min fede pik :3 :3 :3 :3


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster