Hvilken anime skal være den første?

Snak om animations-/tegnefilm fra Japan (og evt. Korea og Kina)

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Hebi
Kaffoman
Kaffoman
Indlæg: 257
Tilmeldt: man 9. maj 2011 10:40
Køn: Mand

Re: Hvilken anime skal være den første?

Indlægaf Hebi » ons 9. nov 2011 15:37

Jeg syntes nu bare at jeg gentagne gange har oplevet at shounen serier som eksempelvis naruto har været den mest succesfulde at vise til mine venner når jeg skulle introducere dem for anime, den har aldrig slået fejl for mig :3. Men jeg er da overbevist om at hvis aldersgruppen var langt højere, ville jeg nok prøve at vælge noget andet - så ja age matters :3
''A Dropout Will Surpass a Genius With Hard Work''

Brugeravatar
Akwait
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: søn 6. nov 2011 21:27

Re: Hvilken anime skal være den første?

Indlægaf Akwait » tors 10. nov 2011 00:47

Da jeg selv blev introduceret til anime var det min bror som bad mig om at se Death Note, lige siden har jeg været forelsket i anime ;) dog havde jeg før det set DBZ men uden at vide det var anime
Billede

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Hvilken anime skal være den første?

Indlægaf JoaCHIP » man 14. nov 2011 20:14

Man kan jo kigge på hvad der har fungeret for andre...

En af mine venner (som må have været i starten af 20'erne på det tidspunkt) blev grebet af Last Exile, hvilket jeg egentlig godt kan forstå. Der er god action og en god handling, og samtidigt kræver den ikke at man ved en masse om anime i forvejen, for at forstå hvad der foregår.

Jeg havde en anden ven som skulle til berlin og feste hjernen ud og tage stoffer og danse til unf unf unf unf døgnet rundt, og hvad man nu ellers laver i berlin. Men det fik jeg forpurret godt og grundigt ved at give ham Escaflowne serien med. Han så den hele mens han var dernede. Han blev totalt bidt! :D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Hvilken anime skal være den første?

Indlægaf Tanerion » tors 17. nov 2011 21:56

Hvad med anthologies såsom Robot Carnival, Memories og The Animatrix?
med så mange forskellige historier og stilarter må der da være noget man kan lide
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!


Tilbage til "Anime"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster