Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf Trieu » tirs 1. nov 2011 17:57

ReficulNatas skrev:Har et lille spørgsmål:
Jeg fik den 21. en mail om at det nye nummer af Comic Party ville lande i min postkasse den foregående uge, og eftersom at jeg ikke har modtaget ville jeg lige forsikre mig om at alting var i orden?
For kan huske at Trieu påpegede til Genki at mit abonnement var udløbet, men, som jeg sagde på daværende tidspunkt, så vandt jeg et årsabonnement i et af jeres første spørgeskemaer, og ville såmænd bare lige sikre mig at detaljerne var blevet rettet, da jeg nødigt vil gå glip af at få bladet ^^


Hej Stine

Det som der desværre er sket ,er at selv om vi afleverede Comic Party til distributøren i forrige uge, så gik det ikke igang med leveringen i sidste uge. Det er først i den her uge at bladerne kommer.

Jeg dobbelt checkede også lige og dit navn og adresse er på abonnement listen. Men giv mig besked hvis det ikke ankomemr i løbet af den her uge, og så sende jeg det personlig til dig med posten.

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf ReficulNatas » tirs 1. nov 2011 21:30

Jeg har lige fået det ind af døren, tak ;)
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf SsjGogo » lør 5. nov 2011 20:59

Jeg vil gerne rose jer da det er evident, at alle de sproglige skavanker, som fyldte meget i de første hæfter, er rettet op i de nyeste udgivelser. Det synes jeg giver bladene en ekstra dimension. Ved sproglige skavanker forstås små stavefejl m.m. Godt arbejde guys! :)

Jeg vil dog stadig råde til, at I gennemlæser nogle af artiklerne på jeres side.

Her kan jeg huske, at LiseR ville låne sine retstavningsfærdigheder til formålet.


( Hvilket hun også er velkommen til ift. AniManga! :D)
www.gogonoter.dk

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf Hecko X » søn 6. nov 2011 07:57

Skulle man finde stavefejl er man mere end velkommen til at kontakte os via kontakt/feedback fanen i højre side c:

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf LiseR » søn 6. nov 2011 14:25

Det var nu CosMag jeg skrev det med retstavningen til :)
Som jeg forstår det er CosMag et (gratis) Internetprojekt - ret mig hvis jeg tager fejl!

Comic Party er et kommercielt produkt, og skal jeg arbejde kommercielt koster jeg penge, for ikke at udkonkurrere andre. (Mit felt er godt nok oversætter, men jeg har arbejdet med korrektur før også.)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf *Wish* » søn 6. nov 2011 22:02

Trieu skrev:Den anden er en for Crunchyroll, hvor det eneste du skal, er at skrive en introduktion/anmeldelse af en anime som du vil anbefale til folk, som kan ses inde på crunchyroll: http://comicparty.dk/archives/1290


Får man en bekræftelse, når I har modtaget anmeldelsen eller? Jeg sendte nemlig min ind for to dage siden og ville lige høre, om jeg burde have modtaget en form for svar.

Hecko X
Wiki-Wonka
Wiki-Wonka
Indlæg: 465
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 02:43
Køn: Mand
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf Hecko X » søn 6. nov 2011 23:33

LiseR skrev:Comic Party er et kommercielt produkt, og skal jeg arbejde kommercielt koster jeg penge, for ikke at udkonkurrere andre. (Mit felt er godt nok oversætter, men jeg har arbejdet med korrektur før også.)

Tegneseriemagasinet er et kommercielt produkt. Hjemmesiden, som der er tale om her, er et projekt med diverse gratis services for at fremme miljøet og forståelsen for samme c:

Men vi burde forhåbentligt klare den, så længe Trieu husker at lade vores korrekturlæser gøre sit job og læse vores posts igennem før han poster dem ;P

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf LiseR » man 7. nov 2011 01:59

Okay, tak for opklaringen, jeg slog de to i hartkorn :)
Hehe, ja, en ting er at have en korrekturabe, en anden er at huske at bruge den :D
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.

Brugeravatar
Trieu
Jonin
Jonin
Indlæg: 223
Tilmeldt: ons 11. maj 2011 14:40
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf Trieu » tirs 8. nov 2011 18:34

*Wish* skrev:
Trieu skrev:Den anden er en for Crunchyroll, hvor det eneste du skal, er at skrive en introduktion/anmeldelse af en anime som du vil anbefale til folk, som kan ses inde på crunchyroll: http://comicparty.dk/archives/1290


Får man en bekræftelse, når I har modtaget anmeldelsen eller? Jeg sendte nemlig min ind for to dage siden og ville lige høre, om jeg burde have modtaget en form for svar.


Hey, Jeg har sendt et svar her tidligere på ugen. Beklager at den ikke er kommet før da >.<

Og tak for indsendelsen! ^^

*Wish*
Kage
Kage
Indlæg: 779
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:53
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Comic Party - Et dansk manga- og tegneseriemagasin

Indlægaf *Wish* » tirs 8. nov 2011 19:06

Trieu skrev:
*Wish* skrev:
Trieu skrev:Den anden er en for Crunchyroll, hvor det eneste du skal, er at skrive en introduktion/anmeldelse af en anime som du vil anbefale til folk, som kan ses inde på crunchyroll: http://comicparty.dk/archives/1290


Får man en bekræftelse, når I har modtaget anmeldelsen eller? Jeg sendte nemlig min ind for to dage siden og ville lige høre, om jeg burde have modtaget en form for svar.


Hey, Jeg har sendt et svar her tidligere på ugen. Beklager at den ikke er kommet før da >.<

Og tak for indsendelsen! ^^


Jeg har set det, tak for svaret, og det gør skam ikke noget. ^^


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster