Yndlings manga

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Yndlings manga

Indlægaf ReficulNatas » man 16. maj 2011 11:23

vampyrsten skrev:Onani Master Kurosawa ligger på en delt førsteplads med Hotel.

Begge to fantastisk smukke med som man lige skal bruge et par dage på at sluge... (lol)


Onani Master Kurosawa... Jeg læste den efter du havde nævnt den, og det første stykke tid sad jeg og tænkte "WTF?".. Men jo længere du kommer ind i historien, jo mere mening giver den, og den har nogle gode budskaber... Omend fortolket på en lidt bizar måde *_*
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

Re: Yndlings manga

Indlægaf LightningEagle » tirs 17. maj 2011 00:27

En favorit manga? Den var svær, men jeg hælder nok mest til Yokohama Kaidashi Kikou stærkt efterfulgt af Genshiken og Adachi-titlerne: Katsu! og Cross Game.

Har endnu aldrig fået afsluttet YKK, da jeg inderligt håber på, at en oversættelse skal finde vej til et vestlige marked. Den dag den serie kommer på et sprog, jeg forstår, køber jeg den på stedet. Det er også bare ærgeligt, at den japanske udgivelse er uden furigana. :'(

Hvad Genshiken angår, er det jo herligt, at serien fik en fortsættelse for nyelig. Man må håbe på, at den kommer herover. Del Rey er her jo ikke rigtig mere, så forhåbentlig tager Kodansha hånd om det på en eller anden måde. :/

Brugeravatar
Celisia
Chibi
Chibi
Indlæg: 14
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 16:25

Re: Yndlings manga

Indlægaf Celisia » lør 21. maj 2011 18:42

Min yndlings er Ranma½, det er den manga der betyder mest for mig personligt. Historien er god og sjov, humoren er genial og tegnestilen enkel og ligeså genial.
Ranma½ var min første manga jeg købte og var den der åbnede manga verdenen for mig og gav mig blod på tanden til at læse mere manga ;D
Mit første cosplay var fra Ranma½ (Akane) og mit første cosplay act :D så den betyder utrolig megt for mig, jeg har en masse minder der knytter sig til serien.
Jeg bliver altid glad når jeg læser den, med undtagelsen af den sidste bog hvor jeg altid bliver lidt trist fordi jeg ved at det er den sidste og der ikke vil komme flere xD

Brugeravatar
Kaptain Anna
Kage
Kage
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors 21. jul 2011 13:10
Køn: Kvinde
Geografisk sted: intetsted

Re: Yndlings manga

Indlægaf Kaptain Anna » tors 21. jul 2011 14:20

One piece er min yngling (Y) pga. den gode humor der er i og at luffy elsker sine venner så højt.!! :3 og elsker at de alle er så forskellige og at de laver så mange sjove scener 8)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Yndlings manga

Indlægaf SsjGogo » tors 21. jul 2011 14:56

Kaptain Anna skrev:One piece er min yngling (Y) pga. den gode humor der er i og at luffy elsker sine venner så højt.!! :3 og elsker at de alle er så forskellige og at de laver så mange sjove scener 8)


Amen! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Sunny88
Chunin
Chunin
Indlæg: 183
Tilmeldt: man 4. jul 2011 16:57
Køn: Kvinde
Geografisk sted: KBH, Danmark
Kontakt:

Re: Yndlings manga

Indlægaf Sunny88 » tors 21. jul 2011 18:00

Kaptain Anna skrev:One piece er min yngling (Y) pga. den gode humor der er i og at luffy elsker sine venner så højt.!! :3 og elsker at de alle er så forskellige og at de laver så mange sjove scener 8)

I second that! amazing manga
Billede

Brugeravatar
Amaimon
Chunin
Chunin
Indlæg: 133
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 11:44
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Jigoku

Re: Yndlings manga

Indlægaf Amaimon » lør 30. jul 2011 21:29

Umiddelbart vil jeg sige XXXHolic... jeg syntes tegnestilen er helt fantastisk, og det er noget smukt tøj Yuuko (stavet med kanji'erne for Urge to eat) har $_$ De bruger forbavsende lidt screentones i den serie O_O Og historien er inviklet og facinerende, med masser af overnaturlige ting :3 Til tider også lidt skræmmende ^^;;
If a fangirl suddenly starts smiling, don't ask her what she is thinking about. Trust me, you don't want to know... (MUHAHAHA!!!)

Brugeravatar
Judeau93
Genin
Genin
Indlæg: 83
Tilmeldt: fre 29. jul 2011 19:08
Køn: Mand
Geografisk sted: Sydjylland, Vejen

Re: Yndlings manga

Indlægaf Judeau93 » søn 31. jul 2011 18:55

Mine yndlings mangaer er uden tvivl Dragonball og Death Note ^^

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Yndlings manga

Indlægaf Vincent » man 1. aug 2011 11:21

Min absolutte yndlings manga er Kare Kano, nok fordi jeg synes at persongalleriet er mere levende end i andre manga af samme type. Af manga der kommer tæt på kan nævnes, Cross Game, som også har et godt persongalleri, Blood Alone, The Hour of the Mice og Mohiro Kitoh's Short Stories, mest specifikt Zansho.
Billede

Brugeravatar
Nashayla
Jonin
Jonin
Indlæg: 209
Tilmeldt: man 9. maj 2011 19:49
Køn: Kvinde
Kontakt:

Re: Yndlings manga

Indlægaf Nashayla » ons 7. sep 2011 01:52

P.t. er det

Sket Dance
666 Satan
1/2 Prince
Witch Hunter
Fairy Tail
Gintama
Psyren
俺の温州蜜柑は何時も結構 ♥ 食べたいですか? :D


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster