Nyheder om Manga udgivelser

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » søn 5. jun 2011 11:13

Hey Alle
Tænkte, at her kunne I skrive om manga, der er blevet licensed altså, som I har fået at vide vil blive udgivet!!^^

Synes jeg lige, at der manglede sådan et sted herinde.

Her er så lige min nyhed:
DMP har lige licensed BL mangaen "Only Serious About You"/"Sorenari ni Shinken nandesu"!!!!!!! *SKRIG!!! Elsker den manga!!! Jeg er bare SÅ GLAD!!:D:D:D:D:D Jeg kan slet ik vente!!!!:D:D:D hehehehehe :D xD den stod på min liste over de mangaer jeg ønskede ville blive udgivet på engelsk!! Jeg er bare så glad!!! Haha!!! xD :nom: :D

Baka-updates information om "Only Serious About You"

Myanimelist information om "Only Serious About You"

Billede
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » lør 11. jun 2011 14:01

Wandering Son/Hourou Musuko

Den første bog/volume af manga serien "Wandering Son"/"Hourou Musuko" skulle gerne udkomme den 30.Juni! Lad os håbe at de ikke ændre udgivelsesdatoen igen
-_-* (Y) Den er virkelig en af mine ynglings så glæder mig rigtig meget til, at den udkommer^^... også udkommer den ovenikøbet som Hardback *ser stjerner*:D haha!!XD

GENRE:Drama Gender Bender Romance School Life Seinen Slice of Life

RESUME: Shûichi Nitori is a 5th grade student who likes to bake and has always been something of a feminine boy. When he transfers to a new school, Shûichi is mistaken for his 6th grade sister on his first day. Then he ends up sitting next to Yoshino Takatsuki, a tall, boyish girl who everyone calls “Takatsuki-kun.” They both have secrets they can’t let anyone know… (Source: Kotonoha)

The series deals with issues such as transsexualism, gender identity, and the beginning of puberty. (Source: Wikipedia)

Baka-Updates om "Wandering Son"/"Hourou Musuko"
Myanimelist om "Wandering Son"/"Hourou Musuko"

Billede

Og herunder et andet billede fra en af seriens kommende udgivelser volume 6 ;)
Billede
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf SsjGogo » lør 11. jun 2011 16:23

Fedt initiativ! (Y)
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » ons 15. jun 2011 13:49

SsjGogo skrev:Fedt initiativ! (Y)


Tak tak *_* :D
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Oriolidae » lør 18. jun 2011 18:03

Yoite skrev:Her er så lige min nyhed:
DMP har lige licensed BL mangaen "Only Serious About You"/"Sorenari ni Shinken nandesu"!!!!!!! *SKRIG!!! Elsker den manga!!! Jeg er bare SÅ GLAD!!:D:D:D:D:D Jeg kan slet ik vente!!!!:D:D:D hehehehehe :D xD den stod på min liste over de mangaer jeg ønskede ville blive udgivet på engelsk!! Jeg er bare så glad!!! Haha!!! xD :nom: :D

Ah, jeg har også læst den serie. Bestemt een af de bedre boys-love-serier. :)

Yoite skrev:Den første bog/volume af manga serien "Wandering Son"/"Hourou Musuko" skulle gerne udkomme den 30.Juni! Lad os håbe at de ikke ændre udgivelsesdatoen igen
-_-* (Y) Den er virkelig en af mine ynglings så glæder mig rigtig meget til, at den udkommer^^... også udkommer den ovenikøbet som Hardback *ser stjerner*:D haha!!XD

Jeg var helt vild med animeen lavet ud fra den her manga!!! Jeg overvejer stærkt om jeg skal indkøbe mangaen når den bliver udgivet. $_$
Billede

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » ons 22. jun 2011 19:45

Koko ni Iru yo!/I Am Here!

Volume 2 som er den sidste i serien udkommer i denne d.26.Juni, og jeg GLÆDER MIG :D Elsker den historie *_*
Originalt var den udgivet i 5 volumes, men da den blev oversat til engelsk besluttede de åbenbart at lave de 5 volumes om til 2^^ og det synes jeg sgu er meget fedt XD hehe

GENRE: Drama, Romance, School Life, Shoujo og Slice of Life

RESUME:
"Hikage is a reclusive 8th grader who no one seems to notice. She finds comfort in her blog, and the the people who comment on it. Everything changes one day when a cute boy tells her something Hikage's always wanted to hear-- she might not be so invisible after all. (Source: Nagareboshi)"

EDIT!!!
OKAY RASERIANFALD!!! *trækker vejret....^^ lol... de har så ændret udgivelses datoen til d.15 Dec 2011 =^^=... nå men ja=^^= hehe suk... så får vi da i hvert fald noget godt for pengene til december ;) hehe

Myanimelist om I Am Here!
Wikipedia om I Am Here!
Baka-Updates om I Am Here!

Billede

Billede
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » tors 30. jun 2011 22:54

My Boyfriend is a Vampire

UDGIVELSES DATO: 14. Nov 2011

Personligt er jeg en LILLE SMULE fan af Han Yu-Rang og af den grund er jeg LIDT (rimlig) begejstret for at OVERHOVEDET NOGET af alt det hun har lavet bliver udgivet på engelsk!!! *_* HER NU!!! I ÅR!!!! :O *besvimer*... men vender frygteligt tilbage KABAM! Og fortæller AT det så er hendes populære manwha "My Boyfriend is a Vampire" der vil bliver udgivet i en manga-bog indeholdende de 2 første volumes af serien "My Boyfriend is a Vampire" *_*

GENRE: Drama, Vampire, Gender Bender, Romance, School Life, Shoujo, Supernatural

MHT Resumeet herunder, så ved jeg godt den lyder LIDT cheasy^^ men det stadig en OK manga, selvom den er langt fra samme niveau som Han Yu-Rang's epic Love in The Mask" xD

RESUME:
"When his sharp fangs touched the nape of my neck, I felt shocking senses arouse inside of me". The destined meeting between Yoo Da-in, a guy often mistaken as a girl because of his beauty and Seo Kang-hoo, a handsome hunk that even guys would fall for. Yoo Da-in is b.i.t.t.e.n. by Seo Kang-hoo, causing his heart to stop. "I definitely died- but how did I become a girl?!"
(Source: Rosa Negra)

Billede

Glæder mig allerede til at holde den i hånden selvom den ikke er mit ynglings værk af hende ;D håber udgiverne bliver klogere (ifølge mig og MANGE ANDRE!!!-- ja det gør det hele meget bedre-- i hvert fald for udgiverne ;D for det sælger jo *_* XD) og vil udgive hendes "Love in The Mask" SNAREST!! ;D For DEN er VIRKELIG GOD :'( (Y) :D
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » man 5. sep 2011 23:07

Seven Days: Friday - Sunday

Baka-updates om Seven Days mangaen

GENRE: Drama, School Life, Shounen Ai, Slice of Life

Billede

Skulle meget gerne udkomme imorgen d. 6 Septemper, hvis nogen skulle være interesseret i den. :)
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Guldl0k
Chunin
Chunin
Indlæg: 187
Tilmeldt: tors 7. jul 2011 22:18
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Albertslund, København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Guldl0k » tirs 6. sep 2011 16:01

Nice idé ! :D
Og de ser allesammen bare så gode ud ! $_$
Du er den bedste klon jeg har ! < 3 :kys:
.. I dont get drunk - I get awesome ! 8)

,~¤~'

Silver is my uke, and I'm his british seme .. RAPEFACE ! >:)

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Nyheder om Manga udgivelser

Indlægaf Yoite » tirs 6. sep 2011 20:22

Ha ha tak twin ;) :D ilm
Billede Billede Billede Billede


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster