Hvad hedder den manga ?

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Hvad hedder den manga ?

Indlægaf Shadari » lør 21. sep 2013 18:13

Der er en manga som jeg så på storm p museet idag en bog som lød meget spændene men havde ikke penge med til at købe den :(
Nu kan jeg så ikke huske hvad den hedder ... Håber i kan hjælpe ! $_$
Den handler om en mand der har kone og børn dom ligepludselig kommer tilbage til hvor han er fjorten år og hvordan de ting han kan ændre ang forhold og børn ja ALT!
Der er to bind i serien og den er berretiget til voksne er dog ikke uhyggelig men svær at forstå for små børn !

:pirat: :engel: ._. :$ +o(
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
nielsm
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2181
Tilmeldt: lør 7. maj 2011 18:35
Køn: Mand
Geografisk sted: 輪場
Kontakt:

Re: Hvad hedder den manga ?

Indlægaf nielsm » lør 21. sep 2013 19:34

Det er "Min Fjerne Barndomsby", udgivet i Danmark af forlaget Fahrenheit. (Japansk titel "Haruka na machi e", ordret oversættelse "Til den fjerne by".) Og den er kun på ét bind, men forlaget har udgivet flere ting af samme forfatter :)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Hvad hedder den manga ?

Indlægaf Shadari » lør 21. sep 2013 20:32

nielsm skrev:Det er "Min Fjerne Barndomsby", udgivet i Danmark af forlaget Fahrenheit. (Japansk titel "Haruka na machi e", ordret oversættelse "Til den fjerne by".) Og den er kun på ét bind, men forlaget har udgivet flere ting af samme forfatter :)

Du. Dr bare en Gud ! :D
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster