Har du den største manga samling ?

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » ons 23. okt 2013 21:02

Kæft du har bind 1-3 i blood lad :o har bare ledt og ledt men kun fundet bind 1 ._.
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » tors 31. okt 2013 14:09

Noah100 skrev:Manga fra gulv til loft. Dem tættest på loftet ligger i 2 rækker

Billede

Og min mere beskedende samling af anime.

Billede

Det må godt nok ha taget dig lang tid at stille dem. Op
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Noah100
Jonin
Jonin
Indlæg: 343
Tilmeldt: søn 28. aug 2011 19:20
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Noah100 » tors 31. okt 2013 14:20

Shadari skrev:Kæft du har bind 1-3 i blood lad :o har bare ledt og ledt men kun fundet bind 1 ._.


Du må godt nok have studeret bildet xD
Hmmm jeg tror nok jeg bare har købt dem i fantask.

Og ja det tog et par timer med hjælp fra en veninde. Det største problem var faktisk at få dem til at fylde hylderne helt ud, så der ikke var noget af pladsen der gik til spilde ;)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » tors 31. okt 2013 16:54

Noah100 skrev:
Shadari skrev:Kæft du har bind 1-3 i blood lad :o har bare ledt og ledt men kun fundet bind 1 ._.


Du må godt nok have studeret bildet xD
Hmmm jeg tror nok jeg bare har købt dem i fantask.

Og ja det tog et par timer med hjælp fra en veninde. Det største problem var faktisk at få dem til at fylde hylderne helt ud, så der ikke var noget af pladsen der gik til spilde ;)

hehe ok =)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » tors 21. nov 2013 13:40

Nogen flere der synes de har en god samling ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Nagare Ryoma
Chibi
Chibi
Indlæg: 43
Tilmeldt: man 7. maj 2012 12:36
Køn: Mand

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Nagare Ryoma » tors 21. nov 2013 17:27

Vil ikke sige jeg har den største efter hvad jeg har set, men jeg tør godt tro på at jeg har den mest autentiske; Ca. halvdelen af min samling er originale japanske Tankobons og et par Shounen Jump fra 90'erne. Tilgengæld er de pisse grimme fordi jeg er som et lille barn (som vi alle er indeni) som ikke kan passe på sine ting.

Vil indsætte billeder så snart jeg ved hvordan man gør.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » fre 22. nov 2013 22:23

Nagare Ryoma skrev:Vil ikke sige jeg har den største efter hvad jeg har set, men jeg tør godt tro på at jeg har den mest autentiske; Ca. halvdelen af min samling er originale japanske Tankobons og et par Shounen Jump fra 90'erne. Tilgengæld er de pisse grimme fordi jeg er som et lille barn (som vi alle er indeni) som ikke kan passe på sine ting.

Vil indsætte billeder så snart jeg ved hvordan man gør.

Har du fundet nogle billeder frem ?
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
Nagare Ryoma
Chibi
Chibi
Indlæg: 43
Tilmeldt: man 7. maj 2012 12:36
Køn: Mand

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Nagare Ryoma » fre 22. nov 2013 23:29

Shadari skrev:
Nagare Ryoma skrev:Vil ikke sige jeg har den største efter hvad jeg har set, men jeg tør godt tro på at jeg har den mest autentiske; Ca. halvdelen af min samling er originale japanske Tankobons og et par Shounen Jump fra 90'erne. Tilgengæld er de pisse grimme fordi jeg er som et lille barn (som vi alle er indeni) som ikke kan passe på sine ting.

Vil indsætte billeder så snart jeg ved hvordan man gør.

Har du fundet nogle billeder frem ?


Det er mere et spørgsmål om hvordan jeg sætter dem ind, men nu har jeg ikke engang prøvede endnu.

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf Shadari » fre 22. nov 2013 23:39

Nagare Ryoma skrev:
Shadari skrev:
Nagare Ryoma skrev:Vil ikke sige jeg har den største efter hvad jeg har set, men jeg tør godt tro på at jeg har den mest autentiske; Ca. halvdelen af min samling er originale japanske Tankobons og et par Shounen Jump fra 90'erne. Tilgengæld er de pisse grimme fordi jeg er som et lille barn (som vi alle er indeni) som ikke kan passe på sine ting.

Vil indsætte billeder så snart jeg ved hvordan man gør.

Har du fundet nogle billeder frem ?


Det er mere et spørgsmål om hvordan jeg sætter dem ind, men nu har jeg ikke engang prøvede endnu.

Spørg gintoki kan ikke rigtig finde ud af at formulere det ..
Men han lærte mig det ;)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
LiseR
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1596
Tilmeldt: man 9. maj 2011 14:38
Køn: Kvinde
Geografisk sted: i mine bukser

Re: Har du den største manga samling ?

Indlægaf LiseR » søn 24. nov 2013 23:12

At sætte billeder ind:
1. Du finder dit billede på nettet.
2. Du finder billedets adresse på nettet ved at højreklikke og vælge "Kopier billedadresse."
3. Du sætter billedadressen ind i skrivefeltet her på forummet:
http://feminspire.com/wp-content/upload ... 24x640.jpg

Nb: Adressen skal være et billede, altså ende på et billede-filnavn, som her -jpg

4. Du markerer billedadressen, og lige ovenover skrivefeltet her på forummet finder du den grå knap der hedder Img og trykker på den. Så kommer der til at stå "img" før og efter dit billede. Nu "forstår" forummets kode at det er et billede og det skal vise det som billede, ikke link:
Billede
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster