Engelsk manga?

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Cecilie
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre 5. dec 2014 19:34

Engelsk manga?

Indlægaf Cecilie » lør 6. dec 2014 17:21

Jeg søger en manga på engelsk der er tilgængelig i web butikkerne. :)

Jeg er helt vild med vampire game, chrono crusade og EMMA så noget i samme stil ville være rigtig fedt. :)

Nogle i kan anbefale?

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Shadari » lør 6. dec 2014 17:31

Prøv full metal alchemist
Nogle steder kan den findes dansk :)
Ellers sælger jeg hele ai yori aoshi mangaen den synes jeg er god har bare læst den for mange gange.. Den er dog engelsk :)
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Engelsk manga?

Indlægaf SsjGogo » lør 6. dec 2014 18:10

Trinity Blood - kunne være noget?
www.gogonoter.dk

Cecilie
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre 5. dec 2014 19:34

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Cecilie » lør 6. dec 2014 20:16

Begge dele ser positive ud efter en omgang gogle. :)

Full metal alchemist har jeg lånt bind 1 af på biblioteket og er igang med, den lover nu også ok.

Hvor køber i jeres bøger henne af?

Jeg kender kun til faraos cigarer pt og dba.dk

Brugeravatar
Houkou
Jonin
Jonin
Indlæg: 477
Tilmeldt: tirs 28. maj 2013 20:54
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Gistrup
Kontakt:

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Houkou » lør 6. dec 2014 20:30

Cecilie skrev:Hvor køber i jeres bøger henne af?

Jeg kender kun til faraos cigarer pt og dba.dk

De gange jeg har købt manga har jeg gjort det via saxo.dk som jeg selv syndes er rigtig gode, engang sendte de en vare tilbage fordi den var bøjet lidt i transporten til Danmark så jeg måtte vendte lidt længere men fik tilgengæld bøger i helt perfekt stand. :D
Der er også Amazon hvis det har har ikke selv købt der men har haft kigget på en del derfra.
Billede

Brugeravatar
Manna
Missing-Nin
Missing-Nin
Indlæg: 1039
Tilmeldt: man 1. okt 2012 17:52
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Manna » søn 7. dec 2014 18:30

Jeg køber mine engelske mangaer fra Amazon.co.uk, jeg har hidtil ikke oplevet nogle problemer, og altid fået mine varer.
Da Amazon både består af deres egne varer samt andre sælgere kan der ind i mellem være penge at spare ved at købe fra andre sælgere, men man skal dog altid huske at tjekke deres feedback, så man er nogenlunde sikret mod svindel. De sælger også brugte bøger, så der kan være ekstra penge at spare, eller mulighed for at finde en bog der er ude af produktion :)
Jeg har på det seneste købt fra The Book Depository Ltd, og kun haft positive oplevelser med dem. Og de sender fra EU, så der kommer ikke told på, hvilket er en fordel, da du ikke pludselig står med en ekstra udgift. Tror jeg fik noget sendt fra Holland sidst jeg bestile :D

Velkommen til en farlig verden af internethandel, og skriv endelig hvis der er noget du vil have hjælp til ;)
~Queen of the night~

Cecilie
Chibi
Chibi
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre 5. dec 2014 19:34

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Cecilie » lør 13. dec 2014 13:04

lige et spørgsmål, overvejede en ny tråd men vil heller ikk spamme med alle mine spørgsmål :)

Tokyo mew mew kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse og den fås på saxo.dk kan jeg se, men der står så "tokyo mew mew omnibus" når søger efter bog nr 1 er det rigtigt?''

vil jo gerne sørge for at få 1'eren fra start :)

Brugeravatar
Shadari
Velkomst Komitéen
Velkomst Komitéen
Indlæg: 4291
Tilmeldt: tirs 16. apr 2013 16:13
Køn: Kvinde

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Shadari » lør 13. dec 2014 14:00

Cecilie skrev:lige et spørgsmål, overvejede en ny tråd men vil heller ikk spamme med alle mine spørgsmål :)

Tokyo mew mew kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse og den fås på saxo.dk kan jeg se, men der står så "tokyo mew mew omnibus" når søger efter bog nr 1 er det rigtigt?''

vil jo gerne sørge for at få 1'eren fra start :)

Jeg mener at omnibus betyder at det er flere bøger i serien sat sammen f.eks 3 bøger i 1 :jul:
Growing up means admitting you're getting old . That's like welcoming death . And While i don't fear death , i don't welcome it either . I will never " Grow up "

- Kazuma Torisuna

Billede

Brugeravatar
l.mathiasen
Le Critique
Le Critique
Indlæg: 3147
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 19:17
Kontakt:

Re: Engelsk manga?

Indlægaf l.mathiasen » lør 13. dec 2014 14:01

Omnibus betyder at der samlet flere bind sammen, så omnibus 1 er bind 1 og 2
https://discord.gg/vTaAHA2 dansk anime discord

Brugeravatar
Sylveon
Jonin
Jonin
Indlæg: 486
Tilmeldt: tors 24. jul 2014 12:41
Geografisk sted: Vestegnen

Re: Engelsk manga?

Indlægaf Sylveon » lør 13. dec 2014 15:30

Jeg anbefaler også brug af amazon.co.uk til køb af manga. De er som regel meget billigere, og har et enormt udvalg.
- Mht. bestemte mangaer, kan jeg i stor grad anbefale Gintama, hvis du godt kan lide komedier. Det er uden tvivl den sjoveste serie jeg har læst. Desværre blev de sidste bøger aldrig udgivet på engelsk (hvis jeg husker rigtigt, stoppede de omkring vol. 23), så der skal man desværre drage til animeen, eller færdiggøre den online. :)

D.Gray-man skulle vist også være ret populær, blandt fans af Chrno Crusade.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster