Seneste manga du har læst/læser

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Yoite » søn 10. jun 2012 22:06

Nobody Can Hear Me But You

:'( Den her manga var såååå gooooooooood... tuede totalt da jeg læste den færdig for et par dage siden XP.

Story: Otsu-Ichi
Tegner: Hiro Kiyohara

Genre: Drama, Angst, Shounen, Supernatural, Tragedy, Borderline Romance XD

Resume fra baka-updates:
A timid schoolgirl imagines owning the ideal cellphone in her head, but one day, there is a connection; the phone rings in her head, and someone is on the line!

Billede

Same book different cover

Billede

Kizu

Story: Otsu-Ichi
Tegner: Hiro Kiyohara

Genre: Drama, Shounen, Supernatural,

Jeg faldt over bogen fordi jeg er totalt fan af tegnestilen / jeg kan rigtig godt li' tegneren Hiro Kiyohara efter jeg fik læst en anden bog tegnet af hende i samarbejde med Otsu-Ichi igen kaldet Kizu som længe har været en af mine ynglings mangaer:)

Billede

Resume:
In Keigo's school, all the troubled kids are grouped into one class -- the troublemakers, the abused kids, and the scarred ones. There's a quiet kid in his class named Asato who never talks to anyone, and like Keigo, doesn't want to go home after school. One day after class Keigo cuts himself, and the two of them discover that Asato has the ability to absorb the wounds of others. What wounds will Asato heal, and what scars does he himself carry...?
(Source: Storm in Heaven)

http://myanimelist.net/manga/13988/KIZU
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
MomoLombo
Chibi
Chibi
Indlæg: 23
Tilmeldt: lør 16. jun 2012 18:19
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf MomoLombo » lør 16. jun 2012 23:09

Er næsten nået op på de seneste kapitler af Berserk:

Billede

Jeg må nok sige, at jeg aldrig, aldrig har læst en manga der kan hamle op de følelser som Berserk vækker op i en. Den er dog ikke til sarte sjæle. Masser af blod og vold. Ekstremt meget af det faktisk. Hovedpersonen er en af de bedste jeg har set længe. Der er også lige blevet en trilogi af helt nye film, som handler om den første del af mangaen.

Billede

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Willow » tors 21. jun 2012 18:46

Nu har jeg så læst host club færdig :'( Og den var bare så dejlig og sjov og sød og romantisk og dejlig... Nu er jeg jo nødt til at finde en ny highschool romance at læse ellers får jeg da helt abstinenser. Jeg tror endda det var den første engelske manga jeg begyndte at købe i sin tid. Det er altså underligt, at den er slut.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Gama » tors 21. jun 2012 19:04

MomoLombo skrev:Er næsten nået op på de seneste kapitler af Berserk:

Billede

Jeg må nok sige, at jeg aldrig, aldrig har læst en manga der kan hamle op de følelser som Berserk vækker op i en. Den er dog ikke til sarte sjæle. Masser af blod og vold. Ekstremt meget af det faktisk. Hovedpersonen er en af de bedste jeg har set længe. Der er også lige blevet en trilogi af helt nye film, som handler om den første del af mangaen.

Billede


Gama approves, Momo speaks truth.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Gama » tirs 3. jul 2012 19:10

Jeg har fået læst Ubel Blatt.


20 years ago, 14 heroes set out on a journey to stop the Wischtech threat. Three perish along the way and four abandon their mission and are labeled hence forth as the Lances of Betrayal. The remaining seven heroes destroy the Wischtech, fulfill their sealing mission and rid the world of the Lances of Betrayal. They return and become the pillars of support for the rebuilding of the empire. So forth the prestigious era starts. Although the Lances of Betrayal were thought to have fallen, they return and begin forming a powerful army on the frontier. They pillage the towns, ravage the lands, and become the object of fear within the empire. Only a young man named Koinzell, holder of the Black Blade, has the power to annihilate these Lances of Betrayal alone. Who is Koinzell? What is the object of his journey? Where did he come from? Could he be connected to the Seven Heroes?

Jeg synes det er helt igennem en fantastisk manga, jeg sammenligner den med Berserk da begge ikke er penibben med hverken sex eller blod, og de er begge fantasy, en helt som skal overkomme et handikap og slås imod umulige odds, forskellige racer, forskellige lande og krigene i de lande.. Den er fyldt med twists, og har generelt en rigtig god historie(efter min mening). Det er hurtigt blevet en af mine klare favoritter.
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Burgundy
Chunin
Chunin
Indlæg: 153
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Burgundy » man 9. jul 2012 22:07

er begyndt på Berserk igen, eksrem god manga må jeg sige, selvom den er gammel, så synes den at være tidsløs, den er godt nok barsk på nogle punkter og går hen imod american psycho når det kommer til detajler i bogen.

lige nu overvejer hvor jeg mon kunne få bestilt større kollektioner af serien til lidt billigere penge end set på amazon, men der er jo også meget i selve bøgerne, men ville være nice hvis man kunne få sig et kollektion af dem i ny stand til lidt mindre end 4000 har så også dvd boks complete collection af de første sagaer, så der spare man da lidt i forhold til bøgerne, hehe. :)
Billede

Brugeravatar
frederik-tyvtyv
Jonin
Jonin
Indlæg: 320
Tilmeldt: man 28. maj 2012 14:52
Køn: Mand
Geografisk sted: Vallensbæk str.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf frederik-tyvtyv » man 23. jul 2012 19:49

shiki...fandme en god horror manga,den for dig slugt med og universet er perfekt :D
mvh.
frederik-resenbro/overkageguden
http://myanimelist.net/animelist/frederik-tyvtyv

Brugeravatar
Willow
Jonin
Jonin
Indlæg: 218
Tilmeldt: tirs 17. jan 2012 15:48
Køn: Kvinde

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Willow » ons 17. okt 2012 11:18

Jeg er igang med at læse Fruits basket og jeg må være ekstra følsom for tiden, for jeg er ved at tude hele tiden :D Hvilket kan være lidt pinligt, når man sidder i bussen. Jeg er ellers normalt ret kold og kynisk, BUT IT SPEAKS TO MY SOOOOUL.
Og nu skal jeg finde på et eller anden originalt og humoristisk i håbet om at fange din interesse, ikke sandt? ... Hvilket pres D:

Brugeravatar
AnneSofieLovesManga
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: ons 17. okt 2012 23:48
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf AnneSofieLovesManga » ons 17. okt 2012 23:56

Jeg er halvejs gennem Bleach vol 6.. virkelig god serie :3
I'm not a prophet or a stone age man, just a mortal with potential of a superman (and a sweet transvestite)

"My evil plan worked !!"

Brugeravatar
AnneSofieLovesManga
Genin
Genin
Indlæg: 98
Tilmeldt: ons 17. okt 2012 23:48
Køn: Kvinde
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf AnneSofieLovesManga » søn 28. okt 2012 19:05

TEKKON KINKREET <3<3<3<3
I'm not a prophet or a stone age man, just a mortal with potential of a superman (and a sweet transvestite)

"My evil plan worked !!"


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster