Seneste manga du har læst/læser

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
molberg
Chibi
Chibi
Indlæg: 27
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 21:58
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sjælland, Danmark

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf molberg » lør 14. maj 2011 23:17

Oriolidae skrev:
molberg skrev:Lige nu læser jeg Love Hina, som de fleste nok kender. Hvis ikke, så kan jeg sige det er en shoujo manga, og jeg synes, den er meget sjov og hyggelig at læse :3

Det er faktisk en shounen manga. :P Den er også langt mere ecchi end de fleste shoujo mangaer er...


Nå for søren, så lærte jeg noget nyt i dag *_* hehe :)
molberg.blogspot.com

Brugeravatar
ReficulNatas
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2319
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 08:46
Køn: Kvinde
Geografisk sted: in a world of pure imagination
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf ReficulNatas » man 16. maj 2011 11:07

Ao No Exorcist :)
Do thou amend thy face, and I'll amend mine life.

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Vincent » man 16. maj 2011 18:00

Det seneste jeg har læst er Hajime no Ippo (Y)
Billede

Brugeravatar
Oriolidae
Kage
Kage
Indlæg: 776
Tilmeldt: søn 24. apr 2011 17:49
Køn: Kvinde
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Oriolidae » man 16. maj 2011 22:53

Et par bind inde i Fruits Basket. Den ud fra genrebeskrivelsen skulle den blive noget mere hjertevridende.

ReficulNatas skrev:Ao No Exorcist :)

Kan du sige mig hvad du synes om den? Jeg har den på min skal-snart-læse-liste, nemlig. :)
Billede

Brugeravatar
Legend
Chunin
Chunin
Indlæg: 113
Tilmeldt: søn 8. maj 2011 14:59
Køn: Mand

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Legend » tirs 17. maj 2011 21:43

Lige pt læser jeg Naruto og Fullmetal Alchemist (:
Billede

Brugeravatar
LightningEagle
Chunin
Chunin
Indlæg: 111
Tilmeldt: tirs 17. maj 2011 00:04
Køn: Mand
Geografisk sted: DTU

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf LightningEagle » tirs 17. maj 2011 22:31

Seneste: Pokemon Adventures #2
Næste: Eyeshield21 #34-35 eller Cross Game #6-7

Brugeravatar
SomethingPurple
Animangaorakel
Animangaorakel
Indlæg: 1279
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Kvinde

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf SomethingPurple » tirs 17. maj 2011 22:41

One Piece 54 og 55

To dejlige bind, hvor flere gamle ansigter dukkede op, jeg bliver ved med at være imponeret over den opfindsomhed Oda ligger for dagen. (Y)
Billede
Gintoki vil ikke betragtes som et mandemenneske men mere som en blanding mellem noget der flagre og er lavet af mursten...

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Yoite » ons 18. maj 2011 17:42

Ohoh!! um..
Reading a lot at the moment too.. <-- OKAY!! >:( Det der er så meget en bivirkning af for meget detagelse i engelske steder på nettet frem for danske ._. (N) lol :D

Prøver igen! :sur: lol ^_^ ;)

Tramps Like Us/Kimi Wa Petto

GENRE: Comedy, Drama, Josei, Romance, Slice of Life

Billede

Elsker også Kimi Wa Petto!!!!:D eller Tramps like us!!! ^^ *krammer den ind til mig* slet ik fordi jeg er geeky ._. ... men synes den sluttede lidt for brat kan jeg huske :'(

Love in The Mask

GENRE: Gender bender, Action, Comedy, Drama, Romance, School Life, Shoujo, Tragedy

BilledeBillede
Billede

Læser for tiden en on-going manwha serie der hedderLove in The Mask som er en gender bender *elsker gender benders!!XD... og den er virkelig dyb og mørk på nogle punkter samtidig med den er ok komisk så den er også en af mine favouritter^^ hehe

EDIT: Her er et indlæg jeg skrev engang i starten af året, der omhandlede den her manga: Billede

Noblesse

GENRE: Vampire, Action, Comedy, Mystery, Shounen, Supernatural

Billede

I'm also following an on-going net-manga called Noblesse<-- den er vildt god. Elsker virkelig den måde den er tegnet på^^ og den har også nogle virkelig sorte, men DYBT komiske scener i sig... foruden rørende episoder om loyalitet og den gamle kører meget eventyr agtigt!!:D... jeg blev i hvert fald selv meget rørt ligesom jeg også er blevet mange gange med Love in The Mask mangaen xD $_$ -- jeg græd i hvert fald -- tror ik jeg sælger den særlig godt lol...MEN! Den ER god!! <3 *_*

Jisatsu Circle/Suicide Circle

GENRE: Drama, Horror, Mature, Mystery, Psychological

Billede

Igår læste jeg Jisatsu Circle mangaen^^ Det er en horror. :O Den er virkelig ikke for svage hjerter som de også siger på mangaupdates<3. Havde set filmen "Suicide Circle/Suicide Club" for et år siden... har forresten et viiildt godt soundtrack, der hedder Love theme (Y) :3 også fik jeg lyst til at læse mangaen^^ som er meget anderledes end filmen, men det gjorde intet, den var ligeså god, hvis ikke bedre *min mening ;) . Både filmen og mangaen er 2 værker for sig selv synes jeg, så forskellige som de er;D.

My Heart is Beating

GENRE: Gender Bender, Comedy, Romance, School Life, Shounen, Slice of Life, Sports

Billede

En on-going manwha jeg også læser for tiden er My Heart is Beating hehe elsker den^^ den går indtil videre omkring forældres forventninger til deres børn og hvordan det påvirker dem.. lidt passionen for en sportsgren --> i denne omgang er det vandpolo :S... hehe og nogens passion for badedragter!?? lol<3 hehee den er virkelig sjov, men også seriøs/dyb *_* <3

Translucent

GENRE: Supernatural, Middle School, Romance

Billede

Today I read the first volume of this series called Translucent if you feel invisible you should try and read it too.. I found it ...<--- se nu gør jeg det igen!! >:( lol :nom: (Y) men jaer du kan læse om den på myanimelist i linket;D

Jeg synes der er MANGE andre mangaer der er fantastisk gode, har faktisk slet ikke nævnt mine favouritter;D men har jo ik læst dem for nyligt så det ville jo være snyd, hvis jeg nævnte dem ;D *_* :3 haha :D

Glæder mig til at se flere af jer andres indlæg!! $_$ :3 nye forslag til en omgang god læsning er altid godt!! :D <3
Senest rettet af Yoite man 6. jun 2011 13:14, rettet i alt 5 gange.
Billede Billede Billede Billede

Brugeravatar
Vincent
Jonin
Jonin
Indlæg: 210
Tilmeldt: tirs 10. maj 2011 13:29
Geografisk sted: Brabrand
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Vincent » ons 18. maj 2011 18:48

Yoite skrev:
Jisatsu Circle/Suicide Circle

GENRE: Drama, Horror, Mature, Mystery, Psychological

Billede

Igår læste jeg Jisatsu Circle mangaen^^ Det er en horror. :O Den er virkelig ikke for svage hjerter som de også siger på mangaupdates<3. Havde set filmen "Suicide Circle/Suicide Club" for et år siden... har forresten et viiildt godt soundtrack, der hedder Love theme (Y) :3 også fik jeg lyst til at læse mangaen^^ som er meget anderledes end filmen, men det gjorde intet, den var ligeså god, hvis ikke bedre *min mening ;) . Både filmen og mangen er 2 værker for sig selv synes jeg, så forskellige som de er;D.


Jeg synes bestemt også at mangaen er bedre, hvis ikke bare mindre spacy... Det er dog muligt at det skyldes at jeg endnu ikke har set 2'eren og 3'eren af filmene. Men spændende tror bestemt du er den eneste jeg har set, der også både har læst og set filmen ^^
Billede

Brugeravatar
Yoite
Jonin
Jonin
Indlæg: 360
Tilmeldt: ons 18. maj 2011 15:47
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Yoite » ons 18. maj 2011 19:32

Vincent skrev:Jeg synes bestemt også at mangaen er bedre, hvis ikke bare mindre spacy... Det er dog muligt at det skyldes at jeg endnu ikke har set 2'eren og 3'eren af filmene. Men spændende tror bestemt du er den eneste jeg har set, der også både har læst og set filmen ^^


Præcis!! Mindre spacy er et godt udtryk!! (Y) :D
Kender absolut heller ingen der har det :S Rart at se at du også har set og læst dem hehe^^ :D .. men så er der jo lige det at jeg ik rigtig kender nogen der er into manga :S ...
Hehe hov! vidste ikke der var flere!! Ej det lyder rigtig godt!!^^ *må finde dem online på nettet engang i den her uge ^_^ hvis jeg tør :O :D hehee
Billede Billede Billede Billede


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster