Seneste manga du har læst/læser

Snak om tegneserier fra Japan, og andre i samme stil

Redaktør: Willow

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf SsjGogo » ons 14. jun 2017 19:34

Epic beskrivelse, Elma! :D
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Gama » søn 25. jun 2017 23:28

Shingeki no kyojin er jeg lige blevet up to date med :)

Jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg skal tænke... Den er interessant, men det var en klart bedre manga der alt stadig var et mysterie :) Jeg ved ikke om mangakaen er dårlig til at give os svarene eller hvad det er, men i hvert fald, jo mere man finder ud af om hvordan og hvor ledes med titanerne, jo dårligere bliver mangaen efter min mening :)


Næste manga jeg vil igennem er "witch hunter", som jeg så er en manwha :)
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf JoaCHIP » tirs 27. jun 2017 17:02

l.mathiasen skrev:Inspireret af SsjGogo har jeg valgt at starte med Naruto mangaen med Klodshans, Emo og Hermione :D
Jeg er helt rund af grin.

Gama skrev:Jeg ved ikke om mangakaen er dårlig til at give os svarene eller hvad det er, men i hvert fald, jo mere man finder ud af om hvordan og hvor ledes med titanerne, jo dårligere bliver mangaen efter min mening :)

Jamen så er det jo en vellykket konvertering til anime, for jeg havde det på samme måde da jeg så den. :D
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Gama » tirs 27. jun 2017 18:19

JoaCHIP skrev:Jamen så er det jo en vellykket konvertering til anime, for jeg havde det på samme måde da jeg så den. :D



hehe ja, jeg tror simpelthen bare at mangakaen har været så god til at hype op omkring mysteriet at lige meget hvad han kom på så ville det aldrig kunne leve op til det :)


Jeg binged mig igennem witch hunter, og er up to date med den igen.. Det er en udemærket Manwha, synes egentlig at den har meget lidt specielt over sig på trods af at den nok er ganske original... Historien er fin, evnerne deri er fine, hovedpersonens trauma og mål er godt lavet :) Men den interesser mig ikke nok til at kunne ramme min "top" liste :)

Mysteriet i witch hunter synes jeg dog er virkelig virkelig godt lavet, hele tiden mens jeg læste den fik den mig til at undre mig og tænke over og på "hoved mysteriet"
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
SsjGogo
Kami
Kami
Indlæg: 5638
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Geografisk sted: København

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf SsjGogo » lør 19. aug 2017 19:53

Er i gået i gang med Mujang - en manhwa om en slave, som gennem hårdt arbejde (og sine kampsportsevner) kæmper sig op i graderne.

Flot tegnet og godt med en action/kampsports serie, hvor der også er fokus på lidt social "realisme".
www.gogonoter.dk

Brugeravatar
Gama
Kage
Kage
Indlæg: 638
Tilmeldt: ons 25. jan 2012 16:59
Køn: Mand
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland.

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Gama » fre 15. sep 2017 10:45

har lige læst 20th century boys og 21th century boys... Det er godt nok en fantastisk manga, det er utroligt de mysterier Naoki Urasawa(Manden bag "Monster") kan lave, han fanger bare en... Helt klart nogen jeg kan anbefale
It is important that when pursing our own self-interest we should be “wise selfish” and not “foolish selfish”. Being foolish selfish means pursuing our own interests in a narrow, shortsighted way. Being wise selfish means taking a broader view and recognizing that our own long-term individual interest lies in the welfare of everyone. Being wise selfish means being compassionate - Dalai Lama. Vær egoist, men på den smarte måde!

Brugeravatar
Mitsurugi
Chibi
Chibi
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons 18. jan 2012 18:30
Geografisk sted: ちょっとそこまで

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Mitsurugi » ons 1. nov 2017 16:12

Er i gang med at læse Berserk, eller rettere (gen)læse tidligere dele af den, da det jo går langsomt med opdateringerne. Skulle vist nok også få startet på at læse YuYuHakusho igen.
Iacerent in tenebris omnia, nisi litterarum lumen accederet
(Alt ville henfalde i skygge, hvis litteraturens lys ej faldt på det)
- Cicero

Brugeravatar
JoaCHIP
Mahoutsukai
Mahoutsukai
Indlæg: 2044
Tilmeldt: tors 21. apr 2011 20:26
Køn: Mand
Kontakt:

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf JoaCHIP » ons 1. nov 2017 22:03

Gama skrev:har lige læst 20th century boys og 21th century boys... Det er godt nok en fantastisk manga, det er utroligt de mysterier Naoki Urasawa(Manden bag "Monster") kan lave, han fanger bare en... Helt klart nogen jeg kan anbefale

Den har jeg også fået anbefalet et PAR gange. Ku' være jeg skulle nosse mig sammen og få købt den.
RYST OG NYD!

Brugeravatar
Tanerion
Missing-Life
Missing-Life
Indlæg: 2363
Tilmeldt: tors 17. nov 2011 20:45
Køn: Mand
Geografisk sted: 62°00'N on an island beneath the stars

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Tanerion » tors 2. nov 2017 20:16

Queen Emeraldas.
Clarissa: Well yeah...but it just sounds scary, even if you say it's not supposed to hurt. You and your damn logical thinking.
vinamara: Tanerion is doubtlessly an Otaku who's obviously more than qualified! (and yes, this is something to be proud about)
Arni!: Tanerion, tú ert so ókul, at tú ert kul!

Brugeravatar
Nesc
Kage
Kage
Indlæg: 538
Tilmeldt: fre 6. maj 2011 21:22
Køn: Mand
Geografisk sted: Fanø :(

Re: Seneste manga du har læst/læser

Indlægaf Nesc » man 20. nov 2017 21:34

Seitokai Yakuindomo. Har været nogle "lange" dage
I hate it when flies fucking rub their stupid little shitty hands together, like they're plotting to ruin my life, those tiny little bastards.


Tilbage til "Manga"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster